Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

Astia cand mai zic "evolutie buna" (pe santiere de 35% cand prin contracte ar trebui sa fie la 65%) ar trebui sa invete sa puna "/s" dupa, ca altfel omul de rand nu intelege ca e vorba de sarcasm.

bZ1-

cat tupeu sa ai sa zici in luna iunie evolutie buna, 35% si deschidere anul asta in aceeasi fraza.... ireal.

Cristi

Pe lotul 4 al A7 Buzău-Focșani, este forfotă mare.
Azi noapte la orele 23, erau în jur de 100 utilaje și camioane, dacă nu mai bine.
Astăzi, la 9 dimineața, era centura Focșaniului blocată de camioane, m-am oprit cu număratul la 50, pe ambele sensuri, majoritatea veneau dinspre Adjud.
Deja a inceput betonarea pasajelor, s-au montat și ultimele grinzi de beton, peste DJ 204E.
August este în cărți!

ncb

#12123
De pe canalul de YouTube Nova Descriptio Moldaviae: Monitorizare Autostrada A7 Buzau - Focsani, Tronson 1 (31/05/2024)


Hercule

Multumim pentru filmare!

Ce rol are giratoriul de la legatura cu DN2? Min 15:16 din filmare. E in plin camp si nu are nicio alta iesire.
(in afara de a reduce energia cinetica, care am inteles ca e mare... ;) )
Deșteaptă-te române!

rt25

sa asiguri toate relatiile. Vii de la Focsani si vrei sa iesi in DJ203K. Sau vii de pe DJ si vrei spre Buzau pe pod.
La fel, in oglinda, daca vii de pe DN2 (dinspre Buzau) si vrei sa mergi spre Focsani mergi pana in capat in giratoriul cu DJ-ul unde intorci si apoi intri pe autostrada.

ncb

De pe canalul de YouTube Nova Descriptio Moldaviae : Monitorizare Autostrada A7 Buzau - Focsani, Tronson 2 (31/05/2024)


cb

Un clip complementar filmărilor cu drona, de pe Lotul 1, Ploiești - Buzău, de la Drumuri cu prioritate.
Clipul începe la minutul 15, cu stadiul și calendarul lucrărilor la structuri, prezentat de un angajat Retter.
Față de discuțiile cu suntem la 60% și ne trebuie 5% pe lună, parcă e altceva.


IonutP

Am văzut ca umb nu a montat pe poziția finală grinzile (acolo unde le a montat), oare de ce?

Oare nu sunt finalizate aparatele de razeam?

dr4qul4

Nu inteleg de ce nu fac rampele la pasaje.
La rampe trebuie sa lasi pamantul sa se aseze. Cu toata compactarea mecanica, tot vor exista tasari daca nu lasa movila de pamant macar 3 luni, pentru ca terenul de fundare e tot pamant, nu e stanca.
Si au destule camioane ca sa care pamant.
Sa vedeti trambuline. Chiar mai grave ca pe DX12.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

mirceaeliade

Trambuline 'marca UMB' cred ca sunt si pe Bucuresti-Ploiesti, si desi anul trecut au lucrat la ele, inca mai e cel putin o trambulina 'reparata' cu rezultate 'saltarete'.

NoWords

Chiar voiam să întreb de ce nu încep lucrările la rampele acelea. Oare vom "zbura" peste pasaje la mai puțin de un an de la deschidere?  :lol:

XGarry

#12132
Toate grinzile sus
A7 cu DJ204E la N de Focsani, pe centura A7, lot 4 sambata undeva intre orele 17-18; forfota portocalie chiar si pe E85 la acea ora.

(GPS)


(GPS)


(GPS)

inaltimea terasamentului intre poduri e impresionanta. un munte de pamant.

Powered by API/PUM imgur uploader

pelan87

Azi, duminica (!), la 16:30, Trace asfalta in zona de capat a lotului lor, langa Stalpu.

De asemenea, pe 4 iunie, celor de la Trace le-a fost achitata o factura de 38 mil. lei emisa in luna aprilie. Insa de atunci (din 12.04) nu mai apare nicio factura in ROGOP.

Spadan

#12134
@rt25

Cel de la min 15:16 nu are nicio legatura nici cu Dj203K, nici cu DN2. Acestea sunt deservite de giratoriul mai vechi de la intersectia Dj203K cu DN2 si cel care se va face unde se "inteapa" drumul de legatura in DN2.
Probabil e lasat pentru a fi legat cu vreun potential viitor drum sau pentru a-i ajuta pe rataciti sa revina.