News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 15 Guests are viewing this topic.

Voicu

Măiculiță Doamne, dar și ăștia mai au o grămadă de lucru!

GIV

@Voicu  astia nu au putut sa lucreze la structuri din cauza panzei freatice  :lol: :troll:

livaky

#12062
Un clip recent de la @Construim Romania cu Autostrada A7 Buzău-Focșani Lot 1 | #UMB | Pod peste râul Buzău | 2024.05.31


Adaug și o filmare relativ recentă cu lotul #Nurol tot de la @Construim Romania
Autostrada A7 Ploiești-Buzău Lot 3 | #NUROL #MAKYOL | complet | 2024.05.17



PS Nu sunt filmările mele și voi șterge postarea daca @Construim Romania are cont și am postat aici în locul său înainte că acesta sa o facă personal.

raulbogdan23

Le cam lipsesc destul de multe grinzi (cel putin 3 locuri unde au grinzi metalice), nici unde avem grinzi nu s-au apucat de suprabetonare.

Ne vedem in 2025.

rota

Au anunțat cei de la Ibb parteneriat cu Max Bogl, se pregătesc pt a licita pe Pascani Suceava? :))
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

Ionut

Ca să liciteze pe Pașcani-Suceava, mai întâi trebuie să fie licitație.

TibiV

Si de la @Raducu Popa : A7 | Lucrări zona Slobozia Ciorăști, Mândrești Munteni, Garoafa, jud. Vrancea

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Putem spune ca UMB a ajuns in categoria Pizzaroti.
Lotul 1 Ploiesti-Buzau arata mai bine ca loturile 1 si 4 din Bz-Focsani. Dar in cele 3,5 luni (UMB a inceput putin mai tarziu), probabil UMB va recupera decalajul.
80% la Coni e o gluma. DIn acelasi registru cu afirmatia ca Lotul 2 are descarcare in DN2. Nodul ala e pe Lotul 3 si Nurol abia s-a apucat.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

oneLess

#12068
Cred că se referea la faptul că se poate ieși pe 203C spre DN2 prin nodul din contract, nu prin nod temporar care ar aduce costuri suplimentare, dacă l-ar face ...!
Ăla de la Nurol înseamnă să termine tot lotul bulgarii anul ăsta și se pare că nici el nu crede asta!

bZ1-

la cine se refera cand spune ca 'alti constructori vin cu 100 de oameni in Romania si cu inca 100 de avocati'? la Webuild?

tom_sawyer


GIV

eu aveam impresia ca lumea se refera la pizzarotti

alecu26

Si la Pizza. Foarte foarte buni erau si Tirenna Scavi. Foarte foarte buni sunt si Strabag.
Ideea e ca pana CNAIR nu externalizeaza acest serviciu sau macar consultanta externa le el e greu sa faci față la echipele internationale de avocati, in chestiuni unde o virgula pus gresit sau o notificare trimisa prea tarziu poate costa zeci de milioane.
Iar speranta ca firmele corporatiste straine, conduse de speranta capitalista a profitului nu vor profita de lacunele contractuale e o speranta.
O alta modalitate sa reduci sansa acesto revendicari e sa faci documentatii de licitatie si SF uri cat mai bune.
E copil.cine cred ca in ofertele tipice de 99.999% ale Webuild nu sunt deja incorporate aceste claimuri prin care ei STIUA deja ca vor castiga inca 30..40%.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GAC

toate claimurile constructorilor sunt fundamentate pe documentatia de maculatura pe care se liciteaza.
Solutia: firma de consultanta sa primeasca jumatate din bani dupa finalizarea proiectului sau sa mentina o garantie de buna executie pana la finalizare si in caz de claimuri sa fie penalizata... ia sa vedem, vor mai fi oare "voinici" sa faca sf prost?

roco1972

#12074
https://m.ziare.com/dorinel-umbrarescu/dorinel-umbrarescu-autostrazi-gata-2024-1873788

Procente "calculate" de Alin Serbanescu ... daca sunt reale, termina UMB pana la Pascani anul asta :lol: