Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

StefanCelMare

Scrie la @hefaistos în semnătură.
"Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024".

Cetatean

#12046
La termenele de pe Pl-Bz,parca unul dintre constructori avea un act aditional care le aducea si vreo 150 de zile de prelungire? Tin minte bine? E socotit la termenul final?

L.E. oare cate milioane si-au luat in plus? Doar pe stabilizare,sau au avut si alte lucrari?

cb

Amândouă loturile au 160-180 de zile prelungire, astfel că s-au dus cu termenele din aprilie în octombrie 2024.

Oneinthecrowd

CESTRIN zice:

Lotul 1:
22.08.2024 (CF. CONTRACT)
03.10.2024 (REVIZUITA CONFORM O.A.M.)


Lotul 2:
19.10.2024

hefaistos

Quote from: StefanCelMare on June 04, 2024, 09:07:15 AMScrie la @hefaistos în semnătură.
"Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024".
Scrie, scrie.
Hefaistos pregătește banii!

Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

dr4qul4

#12050
Hefaistos a vrut sa contribuie la bugetul API dar avea nevoie de un motiv, asa ca l-am ajutat.
Eu nu pariez aproape niciodata. Insa cand sansele sunt de 90+% si cota e 2/1, nu e pariu ci certitudine.
Astept si alti optimisti dispusi sa contribuie la bugetul API.

La cum vad rampele lipsa de la pasaje, incep sa cred ca nu vor deschide prea mare lucru nici pana la sfarsitul anului.
As zice ca in acest moment sansele, pentru a deschide circulatia anul asta (de finalziare cu perdele forestiere si statii de incarcare masini electrice nici nu poate fi vorba) sunt:
- 90% Centura Focsani
- 75% sa deschida pana la Bogza/Caiata
- 30% sa deschida pana la Buzau. Si asta doar pentru ca UMB are parghiile necesare, dar trebuie sa sacrifice alte loturi (si cam asa pare, au mai ramas doar niste subcontractanti mici sau chiar deloc pe A3, A0, A1, DX12 si chiar DX6)

Singura necunoscuta este procentul la care se paote deschide traficul pe A7 (tinand cont ca statiile de incarcare nu sunt ieftine). Daca pe alte loturi era la 92-95, acum ma astept sa se paota deschide si la 80-85%
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

gruia88

Am gasit stirea asta :

"Stire de ultima ora pe 14 iunie se deschide primul lot din A7 , lotul 4 de pe sectorul Buzau-Focsani, lucrarile au ajuns la 95% si se fac ultimele pregatiri pentru darea in trafic!"

www.stiriimposibile.ro

Pamflet!

BIGRED1984


Alegerile din iunie sunt pierdute dar oricum sunt locale, nu-s pentru autostrazi.
Dar urmeaza 
15 și 29 septembrie - românii își vor alege noul președinte 
8 decembrie -  românii vor merge din nou la urne, pentru alegerile parlamentare
Deci toate eforturile se vor concentra pe inaugurari in jurul acestor date, daca sunt ratate , anul viitor.

oneway

Singurele lucruri ce se vor deschide pe 14 iunie vor fi laptopurile sa vada pe unde mai muta resursele insuficiente  :p
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

ncb

De pe Pagina de FB a CNAIR

QuotePe cele trei loturi ale Autostrăzii Ploiești- Buzău (63,25 km, parte a #A7) lucrările avansează destul de bine!
* Pe Lotul 1, între Dumbrava și Mizil (21 km) s-a ajuns la un stadiu fizic de 67%. S-a așternut deja asfalt pe aproximativ 14 km, iar, în prezent, se lucrează la suprastructurile podurilor care au ajuns la un stadiu fizic de 72%.
* Trebuie însă rezolvate anumite probleme procedurale pe Lotul 2 Mizil-Pietroasele (28,35 km) pentru a nu apărea blocaje în ceea ce privește lucrările. Sectorul de șantier care intră în responsabilitatea constructorului român a ajuns la 90%, în timp ce sectorul pe care sunt ceilalți constructori are un avans de 70%.
Trebuie găsită rapid o soluție pentru ca termenul de finalizare să fie respectat! Anul acesta trebuie să se circule pe acest lot, ca și pe Lotul 1.
Din Lotul 2 pot fi deschiși circulației 14 km până la jumătatea lunii august. Pentru a putea fi însă folosiți, trebuie găsită o soluție provizorie de descărcare în zona localității Vintileanca. Ar fi însă de preferat ca partenerul bulgar din Asociere să finalizeze lucrările până la km 47 pentru ca circulația să poată fi descărcată în DN2!
În acest caz s-ar putea circula continuu de la Mizil (Fulga) până în zona localității Pietroasele, pe 27 de km, pe autostradă. În acest ritm, se va putea circula și pe acest lot până la sfârșitul anului.
Iau în continuare în calcul deschiderea circulației pe 48 de km de autostradă, între Dumbrava și Pietroasele, cu asigurarea descărcării în DN2, anul acesta.
• Pe Lotul 3, între Pietroasele și Municipiul Buzău (13,9 km), constructorul a încheiat faza organizării de șantier și, din 1 iunie, a intrat în execuție efectivă. De acum înainte trebuie să începem să vedem și aici o mobilizare bună și un progres constant. Termenul contractual de finalizare este noiembrie 2025.

oneLess

#12055
^ Ce nu înțeleg eu ?
Pizza a dat comandă de pamblică că au 67%, iar cu bulgarii e vai de mama noastră că n-au decât 70% ?!!!
Dar la bulgari e procent de avans nu de stadiu fizic ca la italieni ! Eeeee ...
Bine, 70 ca UMB 80+ pe DEx6, 14+ pe A0N4 ...

zone_rider

Ce mi s-a parut interesant din tot acest interviu este faptul ca firma Coni (lot 2) a preluat lucrari de pe lotul Pizzarotti (lot 1). Initial am crezut ca e o confuzie, dar au mentionat si a doua oara acelasi lucru.

vm75

^^^ Credeti ca e posibil ca Pistol sa confunde Pietroasele (unde exista nod) cu Pietrosu (comuna Costesti) care e foarte aproape de capătul lotului Trace si unde ar fi necesara o descarcare provizorie ca sa se iasa via DJ203G in DN2 sau DN2B?

slartibartfast

#12058
Să știi că se poate să ai dreptate, dar nu doar Pistol face confuzia -- toată comunicarea pe marginea proiectului e așa.

Eu mereu m-am întrebat de ce se tot spune "Mizil-Pietroasele", când de fapt e clar "Mizil-Stâlpu" (lotul se termină la DJ203G lângă Stâlpu). Bănuiala mea era că ar fi pentru că la Stâlpu va fi doar capătul lotului, eventual cu descărcare provizorie până se termină L3; în timp ce la Clondiru este deja un nod pe care probabil îl vor eticheta "Pietroasele" pentru că aceea e localitatea mai mare din zonă.

Pietrosu nu e o localitate cu personalitate prea mare, poate doar la nivelul localnicilor din Costești. Pentru ceilalți, inclusiv buzoieni, Pietrosu e doar o parte a satului Costești. Asta dacă știu că există.

cb

Un clip recent de la Nova Descriptio Moldaviae, cu L1 Pl-Bz, foarte frumos ilustrat.