Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 16 Guests are viewing this topic.

Horațiu 87

JONCȚIUNE AUTOSTRADA MOLDOVEI - E85 LA GURA CÂLNĂULUI, BUZĂU


ovicor

Ce tot o dati inainte cu E85?! Spuneti-i DN2, in curand E85 va fi A7!

horyatm

care curând? Avem o sumedenie de sectoare de autostradă care nu sunt încă drumuri europene.

dumbravaandrei

Cu exceptia Bucuresti-Pitesti, care A mai are rang de E?  :o (oficial, nu gmaps)

slartibartfast

A2 București-Constanța, același E81 care e și pe București-Pitești.

dumbravaandrei

E81 are traseul

QuoteFrontiera cu Ucraina - Halmeu - Satu Mare - Zalău - Cluj Napoca - Turda - Sebeş - Sibiu - Veştem - Râmnicu Vâlcea - Piteşti - Bucureşti;

Singurul E cu capat in portul Constanta ar fi E60, iar E60 e pe DN2A



slartibartfast

^^
Acea hartă nu are caracter oficial. E o hartă de pe Wikimedia Commons pusă acolo de cineva prin 2010, și nu sunt sigur că avea mare acuratețe nici la acea dată. Dacă circuli pe A2, vei vedea că indicatoarele poartă atât indicativul A2, cât și pe cel de E81. La fel și A1 București-Pitești. Acel E68 care apare pe hartă nu știu să existe în realitate. Și pe DN7 pe Valea Oltului, drumul european semnalizat este tot E81.

Geri

#11858
Zona treflei DN2/E85 Spataru - 07.Mai.2024

SUPRATRAVERSARE ȘI JONCȚIUNE AUTOSTRADA MOLDOVEI (A7)/E.85 LA SPĂTARU, BUZĂU - STADIUL LA 07.05.2024

sursa:
canalul youtube S_ drone

mike_us

Au avansat destul de bine la podul peste Buzău.

HadrianCH

Din punctul meu de vedere sansele de deschidere pentru Buzau Focsani sunt de peste 90% exceptand podul peste Buzau bineinteles.
Pe partea de terasamente stau foarte bine si nu m-as mira ca in 3-4 luni toate sa aiba asfalt pe ele (cel putin strat de baza).
Intradevar punctul critic este la structuri dar si acolo cred ca stau destul de bine. Probabil in 2-3 luni termina toate elevatiile iar fier betonisti ce au lucrat la ele se pot focusa pe armare si suprabetonare.
Cred ca foarte curand o sa vedem si primele grinzi ridicate.
Bineinteles toate aceste presupuneri pleaca de la premiza ca o sa mentina ritmul de lucru si nu o sa realoce oamenii.


 


voicul

Nici eu nu vad prioritate cu podul de la Buzau, decat daca nu au contract cu Muzeul de Istorie din oras, dar na acum ei stiu mai bine daca ritmul alert de la pod nu afecteaza alte structuri de pe loturile pana la Focsani.
Buzau (chiar si fara pod) - Focsani in 2024 - e perfect dupa mine.

GAC

piesele podului de la buzau par croite pentru asamblare rapida. nu cred ca vom avea reazeme temporare.
intradevar va dura o vreme pregatirea de subansamble la nivelul solului, dar dupa aceea, tare mi-e ca va veni o macara mare si va ridica cateva deschideri pe zi (asa cam prin septembeie) si pana la 1 dec vom avea si asfalt pe pod.

alecu26

Nu-mi vine sa cred ca e posibil. Dar vom vedea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

mike_us

Acuma depinde si ce face Nurol in continuarea lotului UMB. Altfel nu are sens UMB sa prioritizeze podul.