Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

alecu26

Nu are nici o logica ce zici. Si dupa aia la suprabetonare ce faci? Ca nu ai 1000 de fierari sa faci surpabetonarile deodata.
Si nici foarte multe macarale mari nu sunt.
Din ce am auzit in piata, o gatuirea importanta a santierelor e data acum de macaralele mari si foarte mari din tara. Are UMB o macara mare si DEME vrep 2...3.
La UMB montajul tablierului metalic si a grinzilor de beton mai greu de montat...cred ca cam asteapta dupa ea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NoWords

#11821
A fost doar o opinie de nespecialist, deși puțin ilogică, sper să nu fie adevărată. Totuși, ideea că nu există suficiente macarale pare mai plauzibilă.


hefaistos

Nu ai nevoie de 1000 de fierari. Pe Centura Focsani sunt 5 structuri mici. Cu 50-60 de oameni la faci in paralel in 2-3 saptamani.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

alecu26

Era un nr aruncat la intamplare. Ce vroiam sa zic e ca nu astepti sa termini infrastructurile. Atata vreme cat ai grinzile facute.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ciprian85

Am făcut un mic sumar al structurilor de pe lotul Buzau-Focsani, sper ca le am trecut pe toate.

Structuri mari: 4 bucăți

Podurile peste râurile Buzău, Râmnicu Sărat, Ramna și Milcov

Structuri peste care trece autostrada: 16 bucăți

Poduri peste DN,DJ,DC, canal, vale sau pârâu etc.

Structuri care trec peste autostrada: 17 bucăți

Drumuri agricole,  drumuri de exploatare, drum legatura noduri rutiere, etc.

Fabricile de grinzi care au fost pe Braila-Galati erau montate la Adjud.  Joi nu se vedea ca ar fi produs vreo grinda din beton.

Sa vedem dacă în 6 luni reușesc minunea.

horatiu.cosma

Pe tot Buzău - Pașcani calculasem 15km de poduri (echivalent autostradă) cu grinzi de beton. E mai mult decât dublu lungimea față de A3, unde le-a luat vreo 9 luni să facă grinzile. Deci o să rămână o vreme baza la Adjud.

oneLess

#11826
Ehe, mai au și bucata din A8 cu grinzi de beton, se bagă sigur și la aia lipsă spre supernod A7 cu A8 Pașcani ...

hvm

^la acea bucata nu cred sa se adjudece contractul în mai puțin de 1,5 - 2 ani nici in cele mai opțimist scenariu (nici Sf nu e gata)
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Ionut

Ce contract să se adjudece?

UMB trebuie să înceapă, conform contractului (dacă mai contează pentru cineva hârtia asta), lucrările la A8 Leghin-Moțca în toamna acestui an.

RazesIesean

@Ionut hvm se refera la tronsonul lipsa dintre A8 (Motca Tg Neamt) si turbion A7. Cel inclus in contractul Consitrans pentru Pascani-Letcani-Ungheni(MD).
De asta a zis ca nu se va adjudeca acel contract.

Sarbatori luminate.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

voicul

#11830
O nouă autostradă în România. Primii kilometri sunt aproape gata. Când se va deschide circulației


*Primii km sunt de fapt primii dupa centura Bacau, care au fost si primii.  :lol:

Frumos cu luna August deschidere, mai ales, ca desi nu pare, acel lot ar fi util: ocolesti Mizil - Fulga - Gheraseni si A3 pana in B.
Eu am facut traseul asta si fara A, deci o sa mai elibereze putin si E85.
In km nu cred ca se schimba ceva (E85 mai scurt cu vreo 2 km), dar in timp e posibil sa se castige pana la 10 minute pe noul traseu.

panzer

Mai facut sa ma uit pe harta. Cum ocolesti Gheraseni daca mergi pe A7 langa Mizil pe jumatate de lot 2 = Coni?

Incepe si pe A7 metoda A0: cum sa inaugurezi 2 loturi de 3 ori?! Doar sa apari la TV ca inaugurezi.

liviu.roman

Podul peste râul Râmnic pe 3 mai 2024:




---




RazesIesean

#11833
E facuta manevra sa nu fie luati la intrebari cand nu se va livra lotul 2, datorita intarzierilor.
O sa zica, au livrat inainte un sub-lot asa ca se compenseaza cu ala livrat de Trace pe la apus de primavara.

PS: nu vad nici un rost pentru livrarea partii Coni cu 2 luni inainte de termenul contractual al lotului 2 in Octombrie 2024, decat daca se livreaza in acelasi timp si lotul Pizzaroti
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

NoWords

A 3-a poza este cumva fabrica de grinzi?