Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 18 Guests are viewing this topic.

gruia88

Au avansat bine de tot in aproape 2 luni , au mult asfalt asternut au avansat si la structuri au iesit mult din pamanat bine de tot si asteapta grinzile de beton.

Aici cred ca o sa fie marea batalie la producere , montarea si betonarea grinzilor.

cosminn

"Ministrul Grindeanu: Primii kilometri din Autostrada Moldovei (A7) se vor deschide în august. Vor fi 14 kilometri pe lotul 2, Mizil-Pietroasele construit de Coni-Trace"

Sursă

oneLess


reed

QuoteAici cred ca o sa fie marea batalie la producere , montarea si betonarea grinzilor.

Grinzile pentru pasaje sunt metalice.

RazesIesean

O mare parte a grinzilor o sa fie din beton (cele pentru supratraversari), se pot vedea dupa forma culeilor.
ontopic: La un video mai vechi de a lui Raducu o fabrica de grinzi era parca pe BZ-FC (tbc).

~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

reed

#11765
Eu zic ca o mica parte vor fi din beton.Daca analizezi bine, ai sa vezi ca sunt pasaje unde traverseaza autostrada si acolo ai 5 perechi de cuzineti pe sens.Pentru cele metalice sunt 4 perechi pe sens,exceptand unde sunt poduri care au benzi de acceleratie/decelerare.








Lyvyoo

#11766
^^^

Apoi a intarit de doua ori afirmatia ca pana la finalul anului acesta se da in circulatie integral Buzau - Focsani.

oneLess

#11767
^^ La pile unde există 2 rânduri de cuzineți la toate pilele, sunt grinzi de beton.
Peste pilele cu un singur rând de cuzineți trec grinzi metalice.
Dacă tablierul metalic e mai lung, atunci la câte 3 deschideri întrerup structura metalică și pleacă cu o altă structură lungă cât alte 3 deschideri.
Doar pe acele pile, din 4 în 4 deci, vor avea două rânduri de cuzineți sub o structura metalică!
La culee clar un singur rând de cuzineți și la grinzi metalice și de beton.

Din cugetul spiritului de observație !

LE: Pilele care sprijină într-o parte grinzi de beton și în cealaltă parte grinzi metalice, evident au 2 rânduri de cuzineți, dar diferă ca număr de obicei și sigur ca formă, înălțime!

Stef

Aici parțial fiindcă am rămas în glod  :-[


mirceaeliade

Sincer la cum arata 'progresul' pe multe filmari, mai bine mai lasau jumatate din terenul expropriat sa mai produca un rand de culturi.  Au crescut ierburile peste jumatate din decopetrari in loc sa creasca rapita sau graul.

reed

Care-i treaba cu "pădurea" de la 1:28? Nu a fost scoasă din fondul forestier sau plantație privată?

voicul

^Nu prea cred ca o sa fie multe poduri metalice. Adica e un topic bun de discutii teoretice, dar economic, doar nu credeti ca a zis UMB:
- Avem linie de grinzi, deci hai sa le facem pe toate metalice ... ca suna fun!
(- Si dupa luam direct CoBra ca avem experienta in "fun"!  :lol: )

Stef

Nu știu care e treabă cu pădurea. Dar la filmarea de ieri se vede că la ferma de la Bizighești lucrurile sunt departe de a fi rezolvate.

hefaistos

#11773
In primul rand felicitarii si multumiri domnului Raducu Popa pentru efortul urias.
Concluzii privind Buzau Focsani:
1. Nu mai credeti procentele Cestrin in cazul de fata sunt complet inselatoare.
2. In teren vedem
- terasamente peste 90%
- asfaltari intre 10 si 20% (e negru pe suparfata mare dar e greu de evaluat cate straturi sunt pe foecare zona)
- elevatii la structuri peste 95%
- inca nu se lucreaza la tabliere fie ele de beton sau otel. Asteptam sa apara grinzile de beton, pentru ca pe alocuri au rasarit palcuri de predale.
3. Asteptari pe cele 4 loturi. Optimism categoric privind deschiderea cel putin de la Buzau Nord pana la Focsani Nord si nu e exclusa (desi cam greu in 8 luni) nici finalizarea podului peste Buzau.
4. Optimism moderat in ceea ce priveste castigarea pariului personal privind deschiderea centurii Focsani inainte de 30 iunie. Acolo e mi mult o chestiunde de vointa decat de putinta, intrucat lucrarile sunt foarte avansate, deja se "planteaza panselute" pe ramblee. Ramane problema a 5 structuri mici (cu o singura deschidere) si una logistica de viitor, restrictionarea accesului la baza UMB de la Mandresti Munteni in cazul unei deschideri a traficului in "buza" acesteia. 

Pe Dumbava-Buzau
1. Pizzarotti Retter isi arata limitele (din nou) mai ales pe partea de structuri. Progresul este clar dar lent. Nu prea au sanse sa termine anul acesta.
2. "Sub-lotul" Coni este foarte avansat dar are un punct critic la structuri (asa putine cum sunt ele) unde progresul e nesatisfacator.
3. "Sub-lotul" Trace - paraf si pulbere. In curand vor fi depasiti de turcii de la nord.
4. Nurol si-a luat in serios contractul si se pare ca intr-adevar vor finaliza racordarea la finalul acestui an a podului ipotetic construit de UMB .   
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

fana7

Quote from: mirceaeliade on April 29, 2024, 05:53:31 PMSincer la cum arata 'progresul' pe multe filmari, mai bine mai lasau jumatate din terenul expropriat sa mai produca un rand de culturi.  Au crescut ierburile peste jumatate din decopetrari in loc sa creasca rapita sau graul.

Terenul este expropriat insemnand ca s-au si platit despagubirile, corect? In zona Focsani-Mandresti nici pana acum nu s-au dat banii la populatie, cel putin in unele cazuri.
Nici actele nu sunt facute, deoarece pe bucatile preluate proprietarii au trebuit sa plateasca impozit...

Daca stie cineva care este procedura exacta sau ce pasi trebuiau sa se intample mai exact, as aprecia sa raspunda.