Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 44 Guests are viewing this topic.

Andrei.D

Din orice punct o privim, asta este o veste foarte foarte proastă.

GAC

Nu inteleg care este vestea proasta? Cumva au promis institutiile europene ca vor prelungi PNRR dupa 2026 si acum o dau la intors?
Solutia la problema nu e in afara, inauntru, la institutiile noastre.
Se vede foarte clar ca de cand sefii de institutii publice s-au catadicsit sa calce santierele, pana si Aktorii au inceput sa miste.

Asa trebuie si cu UMB. Umbrarescu trebie sa-si calce pe orgoliu si sa subcontracteze, macar o parte din terasamente, la nord da Bacau. Chiar daca s-a castigat la 80%, baza de referinta a fost mai mult decat decenta, iar pe tot A7 discutam de terasamente liliputane. Chiar nu vad motive de drama.
Pur si simplu, Grinda & Pistol, de ce nu acompaniati de Ciolacu & Ciuca & Iohannis sa-i faca o vizita lu Umbrarescu si sa-l intrebe ce are de gand sa faca. Umbrarescu va subcontracta (terasamentele pe 2-3 loturi) daca va fi strans cu usa. Chiar si asa, terasamentele au valoare adaugata mica, deci nu se poate plange ca ajunge in sapa de lemn.

Radu_A

#11687
o sa fie cu siguranta extensii de timp pentru toate proiectele incepute si aflate in diverse stadii...nu cred ca exista cineva care sa-si imagineze ca pe 31 decembrie 2026 daca Bacau-Pascani e pe undeva la 70 %(sa zicem) o sa vina un nene de la UE si zice stop joc...c`mon, doar daca ai 15 ani crezi asa ceva...cu UE se poate negocia aproape orice atata timp cat esti de buna credinta...si uneori nu e nevoie nici macar de atat a se vedea cum si-a deblocat Orban niste fonduri din PNRR...

GAC

Chiar daca cei de la UE sunt permisivi, nu cred ca este bine sa facem un carve-out in materia principialitatii ca sa-i mai dam timp lui UMB sa finalizeze on his terms. Cum am mai tot zis, nu ma astept ca UMB sa termine tot pana in 2025, asa cum e in termen, dar un an extensie pe Bacau-Pascani ar trebui sa fie suficient. La un contract de 30 de luni, nu pot sa-i dau extensie inca 24, in conditiile in care discutam de terasamente mici. De asemenea, pretul contractului a fost mai mult decat decent, deci poate sa subcontracteze o buna parte din lucrare (UMB nu se regaseste in situatia Straco pe Chetani-Campia Turzii, unde contractul parca s-a adjudecat la 64% din valoarea de referinta, si aceasta relativ modesta si unde aveam si terasamente "grase").

naivu

Pe mine nu ma ingrijoreaza prea tare ca nu ne vom incadra cu A7 Ploiesti-Pascani pana in decembrie 2026, dar ma ingrijoreaza cele doua loturi PNRR de pe A8, care nu sunt nici macar incepute (iar la Leghin-Motca nu stiu de unde va lua UMB resurse sa lucreze), si mai ales ma ingrijoreaza A1LD2E, care e o lucrare dificila si e tot la stadiul de decopertari si mobilizare de forte (nu stiu sigur daca s-a dat sau nu s-a dat deja OIL, dar azi+34luni=termen contractual februarie 2027!!!).

alecu26

Nu stiu aa fi fost prea multe promisiuni de extindere PNRR. Mai degraba wishfull thinking la noi si alte natiuni.
Problmea la PNRR e si stadiul indeplinirii restului de obligatii si jaloane, unde suntem si vom fi tot mai in urma.
Si da, A7 nu se va opri, va fi finantat de la buget. Faptul ca se opreste PNRR nu inseamna ca Comisia Europeana ne zice sau ne opreste proiectul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Colegii care n-au observat, UE da termen pentru lucrarile din PNRR in august 2026, nu in decembrie 2026.

Detalii gasiti pe topicul dedicat PNRR...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bim14

Sa zicem ca in cel mai bun caz unele loturi vor fi pe la 70%. Presupun ca statul nu e atat de idiot incat sa nu gaseasca finantare pentru restul de 30 %. Avand experienta celorlalte santiere incepute si abandonate e clar ca o sa dureze cativa ani buni pentru gasirea fondurilor si finalizarea loturilor. Din punctul meu de vedere, important este sa se execute cat de mult se poate pana in cand expira termenul PNRR, eventual incepute si duse spre 50% cele 2 loturi din A8, ca al treilea lot are sanse mici ca sa prinda macar decopertarea.   
Este evident ca UMB nu a lucrat pana acum mare lucru pe loturile A7, dar tot nu am vazut pe nimeni de la guvern/cnair sa spuna macar o propozitie referitoare la aceasta problema. Tare mi-e sa nu fie vreo intelegere secreta intre cei doi din care doar noi pierdem.   
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

Bachus01

A7 se va finaliza integral pana in august 2026. Mai sunt 2 ani si 5 luni . Nu o sa fie in termeni contractuali, asta e alta poveste. A8 lotul UMB este aproape câmpie.  Si aici avem șanse foarte mari . Lotul A1 UMB si A8 Nurol sunt cu emoții. Dar si astea o sa fie minim 50% . PNRR pe rutier este sub forma de împrumut.  Eu mi-aș face mai multe probleme în legătură cu jaloanele si reformele.

Deja devine penibila lupta asta dintre cele 2 tabere pro si contra Umb pe toate topicurile . Mai bine facem un topic separat decat sa repetam zilnic aceeasi poveste .

oc7avian

Să înțelegem mai bine PNRR: ratarea unui jalon poate însemna blocarea și pierderea întregii tranșe de bani din cererea de plată, cerere care include jaloane din diverse domenii. E una să negociezi un lot întârziat, alta o tonă de loturi care nu sunt în urmă din motive obiective. Aici e cheia, chiar dacă discutăm de zona de împrumuturi.

alecu26

Le va finaliza...dar dupa buget....cate un pic pe an, functie de alte sute de prioritati. Si tot cam atunci se termina si fondurile normale Europene (bine, alea se termina mai repede).
Doar cei ce nu vor nu vad ce problema grava vom avea din 2026 incolo, sau mai devreme.
Cat strict despre progrmare lucrari, fiind evidenta lipsa de capacitate proritatea e crearea coridorului final, deschis la trafic, si legarea A3 de centura Bacau, unde de bine de rau Coni si Pizza vor termina la anul cel tarziu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Peste 2 ore, azi la 16.00 la Drumurile Noastre pe B1. Hai cu înjurăturile!

vlads

#11697
Sunteți cam nervos, domnule Ciurea. Fiți un pic mai calm, vă stricați sănătatea cu A7 asta.  :)

Ionut

Hai că a ieșit interesant, inclusiv cu pariuri. :lol:
V-ați uitat?

TibiV

Pentru calmarea spiritelor, de la SPIRI DRONE: Autostrada A7, Nod rutier Roman N-V, Simionești, 17.04.2024

Mama proștilor este mereu gravidă... :)