Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 37 Guests are viewing this topic.

slartibartfast

@nedcatalin Bună întrebare. Din harta proiectelor de infrastructură rezultă că nu, dar distanța e mică și beneficiul ar fi mare. Oricum, eu cred că în condițiile realizării autostrăzii, DN2 ar fi trebuit lărgit la 2+2 de la nod până la intrarea în Buzău, nu doar până la DN1B. Dar cine să ceară așa ceva la consultările cu autoritățile locale? Primarul Toma, a cărui idee de sistematizare a traficului e să pună autobuzele să circule ca tramvaiele?

@voicul, am fost pe acolo acum vreo lună, și mă refeream la zona Cimitirului Evreiesc, unde intersecția cu DJ203D din câte îmi amintesc se transformase într-un nou giratoriu fix înaintea celui cu str. Drăgăicii (fosta Alee a Industriilor). Se poate să-mi amintesc asta greșit, dar știu că oricum mi s-a părut periculoasă și problematică. Sigură e însă chestia cu banda unică de transport în comun, pe care nu o vezi încă pe streetview la magnitudinea la care e acum: practic strada aceea e cu o singură bandă pe sens.

Temerile mele provin din faptul că știu că cei care se informează de noutățile de pe drumul pe care îl parcurg și cei care folosesc navigația online sunt o minoritate -- lor le va fi simplu, dar cei mai mulți se vor încurca. E o curbă de învățare, și se va stabiliza, dar vorbim, oricum, pe termen scurt, pentru că pe termen lung, poate chiar până să se dezmeticească traficul, va fi gata lotul Nurol. Și apoi iarăși va dura ceva până se dezvață toți de ce au învățat.

E posibil să văd eu drobul de sare, și să nu fie dracul chiar așa negru. De altfel, dacă mă gândesc bine, niște indicatoare temporare clare și plasate unde trebuie, cu direcțiile de urmat (unde să ieși pentru București, pe unde să o iei pentru Buzău Sud) ar putea face multe. Dar din nou, de câte ori am văzut noi indicatoare clare care țin cont de nevoile șoferilor?

NoWords

Aseara, pe la ora 11 se lucra destul de intens la trecerea peste DN23A ( Lot3 Focsani Buzau ). In conditii de ploaie destul de puternica. Se vedeau si basculante dupa podul peste Milcov.

ncb

Filmare noua de la Spiri Drone: Autostrada A7, Nor rutier Roman N-V, Simionești, 17.04.2024





mike_us

Raducu P Drum a încărcat câteva filmări pe yt. Nurol pare sa fie pornit destul de bine iar la UMB se vede progres in anumite zone.

pikciu005

#11674
Update harta CESTRIN:
PlBz L1: 56.80% (50.02%/29.02.2024)
PlBz L2: 61.50% (44.7%/29.02.2024)
BzFo L1: 30.00% (28%/29.02.2024)
BzFo L2: 31.00% (29%/29.02.2024)
BzFo L3: 29% (28%/29.02.2024)
BzFo L4: 33% (32%/29.02.2024)
FoBc L1: 17%
FoBc L2: 15%
FoBc L3: 5%
BcPa L1: 7.10%
BcPa L2: 5.60%
BcPa L3: 6.10%

bim14

Conform procentelor de mai sus, nu pare ca vom circula in 2024 pe mai mult de 10-15 km pe A7. Atat timp cat guvernul nu spune nimic de intarzierea lucrarilor de pe loturile umb, e clar ca exista o intelegere la mijloc sau atat se poate construi aici 
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

alecu26

Deci....mai deschidem.bucatica de la.Alarko pana la A2...si cocoasa de la Focsani.
Pfff...asta e mai nasol decat in cele mai urate previziuni.
Dar probabil in 2025 se va depasi ceva record de kilometrii deschisi.
PS: In acest caz cred ca brusc statul.roman va deveni cel mai bun prieten a lui Webuild...poate poate va deschide ceva la Pisi5.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Feri

QuoteDirectorul CNAIR a declarat că între Roman și viitorul nod Turbion sunt 6 km
:-[

Stef

^păi de aia le ies procentele alea  :troll:

dr4qul4

#11679



Powered by API/PUM imgur uploader

UMB a ajuns la 23%. In ritmul acesta, vara asta nu vor reusi sa inchida (si sa dea in circulatie) nici macar bucati din loturi.

In schimb Coni a progresat cu aproape 17% pe lotul lor. Si au preluat conducerea de la Impressa
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

Si Coni sunt destul de departe de a avea sanse reale la deschidere.
Pizzaroti declara clar ca anul asta...dar probabil asteapta si ei ceva negocieri sa termine inainte de termenul contractual prelungit (personal nu cred ca fezabila deschiderea lotului...dar no...)
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GAC

Lotul coni are nevoie de asfalt - o lucrare cu valoare adaugata mare si timp mic de executie. La pizza, emotii am doar la viaductul mare, in rest asfalt.
nu vad niciun motiv realist care sa ma faca sa cred ca in vara asta nu vom avea progres de 7-10% pe luna pe aceste loturi.

voicul

Mai multe pe Youtube

AUTOSTRADA A7 | Buzau - Focsani lot 1 Buzău-Vadu Pasii | Asfaltare drum legatura cu DN2 16.04.2024



AUTOSTRADA A7 | Ploiesti-Buzau lot 3 Pietroasele-Buzău | Noduri rutiere DN2 si DN2B 16.04.2024

MnihailC

Rest in peace loturilor A7 din nordul Bacăului, a fost frumos cât a durat.

https://economedia.ro/pnrr-nu-va-fi-prelungit-dupa-anul-2026-au-decis-ministrii-economiei-si-finantelor-din-ue-la-consiliul-ecofin.html

QuoteMecanismul de redresare și reziliență european, din care face parte și Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR) al României, nu va fi prelungit după anul 2026, au decis miniștrii economiei și finanțelor din statele UE, în cadrul Consiliului ECOFIN.

NoWords

#11684
Intr-un fel e bine, inseamna ca o sa existe o presiune destul de mare ca acele loturi sa fie terminate la timp.