Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

8 Members and 29 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

#11655
Mai repet poezia. De la momentul efectuării în teren a lucrării x până când se emite factura trec câteva săptămâni bune (chiar luni). Se fac documente, verificări, reverificări etc. Noi ne-am dat seama în 2021 că e super important ca aceste facturi să fie plătite ultra urgent, în 7-10 zile de la emitere, ca să aibă un cash flow rapid și constant constructorii. Astăzi UMB are vreo 400 de milioane în facturi emise și neplătite doar pe A7. Și în timp ce vorbim trebuie să plătească în continuare furnizorii de bitum, motorină, agregate etc pentru a continua în același ritm lucrările. Dacă nu merge șnur circuitul banilor, se sufocă chiar și ei, oricâtă forță ar avea. Și semnalele din interior pe care le am e că nu e deloc roză situația la Ministerul Finanțelor, e în creștere termenul de plată a facturilor.

Ionut

Vai dar ce să vezi:
1. nu sunt bani în an cvadruplu-electoral pentru autostrăzi.
2. nu sunt bani în bugetul de stat pe 2024 pentru mai mult de 100-120 km (și ăia la limită) de A și DX.
3. constructorii nu lucrează pe caiet (mai mult de 1-2 luni), nici măcar UMB.

Dar vai, șoc și groază! Chemați presa!

Spadan

➡️Verificare lucrări lot 2, Autostrada A7, Buzău-Focșani ⬅️
Tronsonul 2 Vadu Pașii – Râmnicu Sărat (30,8 km.)
Antreprenor: Asocierea SA&PE Construct SRL – Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL - SC Intertranscom Impex SRL;
Durată contract: 26 de luni (execuție);
Valoare contract: 1,317,073,556 de lei, fără TVA;
Sursă de finanțare: Programul Național De Redresare Și Reziliență (PNRR);
Ordin de începere: 06.02.2023;
Stadiu actual: 31%;
Termen deschidere: 2025.

Sursa: DRDP Buzau

Ionut

DRDP dă termen deschidere 2025. :lol:

Ce haioși. Ăștia nu au auzit ce au zis Grindeanu, Umbrărescu și ultrașii uembe?

archaeus

Pe facebook nu mai poti sa comentezi la vreo postare fantasmagorica ca iti sar in cap tot felul de trolli si semioligofreni care n-au nici o treaba cu fenomenul.

Feri

Quote𝗔𝘀𝗳𝗮𝗹𝘁 𝗽𝗲 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟭 𝗮𝗹 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗠𝗼𝗹𝗱𝗼𝘃𝗮 #𝗔𝟳 (𝗣𝗹𝗼𝗶𝗲𝘀𝘁𝗶 - 𝗕𝘂𝘇𝗮𝘂)
Pe șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟭: 𝗗𝘂𝗺𝗯𝗿𝗮𝘃𝗮 - 𝗠𝗶𝘇𝗶𝗹 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗠𝗼𝗹𝗱𝗼𝘃𝗲𝗶 #𝗔𝟳 (𝗣𝗹𝗼𝗶𝗲𝘀𝘁𝗶 - 𝗕𝘂𝘇𝗮𝘂), antreprenorul menține ritmul bun al lucrărilor și:
✅️ lucrează la așternerea celui de-al doilea strat de asfalt cu 4 utilaje compactoare şi 1 finisor pe o porțiune a traseului
✅️ continuă așternerea stratului de balast stabilizat
✅️ continuă așternerea stratului de asfalt de bază
✅️ continuă montarea grinzilor la pasajul principal aferent nodului rutier cu Autostrada București - Ploiești #A3
✅️ continuă lucrările la sistemul ITS
✅️ continuă producerea grinzilor din beton de 40 metri lungime direct în șantier cu instalația proprie montată de antreprenor, trecând deja de 115 grinzi produse
✅️ sunt prezenți pe șantier cca 700 muncitori și 300 utilaje
FB I.Scriosteanu | Mediaconstruct

bogdan4ice

Pare ca se gandesc la incadrarea in PNRR nu la termenul din contracte.
Quote,,În primul rând trebuie spus că în acest moment sunt în diverse stadii de execuție toate cele 13 loturi/tronsoane ale A7, Ploiești – Pașcani. Cu siguranță, toate aceste contracte vor respecta termenele stabilite prin programul de finanțare din PNRR.
Sursa

Ionut

Contractul e doar pentru proști!
Pentru prieteni... există Mastercard. ;)

voicul

Quote from: slartibartfast on April 16, 2024, 10:02:23 AMSunt circumspect în ce privește utilitatea descărcării din DN2B. Riscă să bage în Buzău un trafic destul de mare, într-o zonă în care nu prea mai e loc. Deja e destul de aglomerată zona industrială a Buzăului, drumul principal e o stradă 2+2 din care o bandă pe fiecare sens e bandă unică pentru transport în comun. Mi se pare că lotul Nurol va fi bun doar întreg, sau cel puțin cu ambele noduri de pe el.

Ai dreptate, dar alternativa e sa ocolesti niste km buni de tot pe 1.5 benzi, care si alea trec partial prin oras (adica pe centura).
Daca se deschide o sa se castige foarte mult timp, chit ca se va mai merge in coloana pe acolo.
Mai bine sa ai alternativa decat sa nu ai optiuni.

slartibartfast

DN2B trece prin Buzău la cu totul altă magnitudine decât o face DN2.

DN2 trece printr-o zonă slab populată, practic între orașul propriu-zis și un sat pe care Buzăul l-a absorbit în 1968. Limita e 70 km/h (în mod destul de rezonabil) și singura intersecție relevantă (cu DN10) este denivelată.

DN2B trece prin zona industrială unde lucrează mare parte din forța de muncă a orașului, plus cea din zona metropolitană. Trafic dificil chiar și acum, cu ambuteiaje la ore de vârf, treceri de pietoni, giratorii în succesiune.

Cred că deschiderea podului peste Buzău, fără lotul Nurol, cel puțin pe direcția Focșani -> Ploiești mai mult ar face rău.

Cetatean

#11665
.

nedcatalin

Oare, odata cu nodul cu DN2 de la Buzau, toata soseaua dintre giratoriul Spataru si intersectia cu DN 1B va fi la 4 benzi? 50% din distanta e ocupata de nod, unde vreau sa cred ca vor face 4 benzi + benzi acc / dec. Sau gresesc?

Feri

#11667
QuoteȘantierul Autostrăzii A7 Focșani - Bacău, Lot 2 Domnești-Târg - Răcăciuni 
📌 imagini de la lucrările de amenajare a nodului rutier din zona Adjud

QuoteȘantierul Autostrăzii A7 Focșani - Bacău, Lot 2 Domnești-Târg - Răcăciuni 
📌 Lucrări la pasajul pentru supratraversarea DN 2 și a căii ferate din zona localității Domnești-Târg, județul Vrancea

QuoteImagini aeriene de pe șantierul Autostrăzii A7, Focșani – Bacău, Lot 1 Focșani – Domnești-Târg (zona nod rutier Garoafa)

DRDP Iași via The Romanian YT

voicul

#11668
@slartibartfast

E un punct de vedere pe care il respect, dar stiu ca la romani e si drobul de sare prezent in orice.
Spre exemplu seria de giratorii ... eu nu am vazut-o - nici live nici pe maps. E unul mare si lat si cam atat, care da e plin cam tot timpul.
In rest ca e aglomerat ... pai si cine te pune sa o iei pe acolo? Adica poti sa iesi inainte de de pod si o iei pe centura. Important e sa ai alternativa, care lipeste de moment. Pentru ca daca acolo va fi "bara la bara" din toata lumea, lumea va iesi inainte de pod si pe centura.

In discutie nu se zice nimic de traficul care se va duce spre Faurei care chiar acum ocupa aiurea fix DN2B prin zona industriala sau prin oras.

Dido

Am trecut și eu acum două zile prin zona Adjud, mai precis pe DN11A, spre Adjudu Vechi, și era activitate intensă, plin de camioane UMB și mult praf  :)
















Powered by API/PUM imgur uploader