Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

14 Members and 43 Guests are viewing this topic.

Ionut

Trebuie ambele capete la Nurol. Ambele.

StefanB

Numai că la nodul de la Nord (pentru lotul UMB) au de făcut 300 m de autostradă, 2 bretele și 2 giratorii. La Spătaru au de făcut cam 3 km de autostradă și cam tot nodul treflă (adică un pasaj). Distanțele sunt aproximate din harta API.

oneLess

2^ La filmarea API aveau o singură foreză fix la mijlocul lotului între noduri! Își prioritizează costurile nu ce le convine altora! Eu sunt convins că vor face ambele noduri mai rapid, dar după graficul lor ...

ncb


XGarry

#11644
Sentiel 2 a prins ieri cer senin: A7 din satelit

hefaistos

Asta cu Nurol șiprioeitizarea  capetelor mi se pare o gluma buna. Nici UMB cu podul peste Buzău și nici Trace cu lotul lor nu sunt "în pericol" sa termine anul asta.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

bogdan4ice

Ar trebui sa traga tare atunci cand suntem aproape de finalizare pe oricare dintre capete.

La Spataru daca fac bucata de autostrada pana la DN2 e nevoie doar de 2 bretele finalizate fara ca nodul sa fie finalizat complet. Exista 2 giratorii la distanta mica ce pot fi folosite pentru "virajul" la stanga.
Oricum DN2 va supratraversa autostrada deci traficul va trebui deviat pe o parta sau alta.

Probabil nu se vor complica ca nu ar avea de ce si vor deschide daca va fi cazul nodul complet.

Ionut

@hefaistos

Nu era vorba de anul ăsta, ci pentru anul viitor. Că Nurol are termen 1 noiembrie 2025. Și până atunci poate fi gata și UMB cu podul și poate fi gata și Trace până la Spataru.

Deci merită ca Nurol să termine mult mai devreme, gen mai-iunie 2025.

hefaistos

Dacă e vorba de vara lui 2025 e OK.
Dar mi-e ca cineva de pe la minister se raportează la termenele de pe hârtie, care pentru Trace și podul de la Buzău sunt în vara/toamna anului asta.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

slartibartfast

Sunt circumspect în ce privește utilitatea descărcării din DN2B. Riscă să bage în Buzău un trafic destul de mare, într-o zonă în care nu prea mai e loc. Deja e destul de aglomerată zona industrială a Buzăului, drumul principal e o stradă 2+2 din care o bandă pe fiecare sens e bandă unică pentru transport în comun. Mi se pare că lotul Nurol va fi bun doar întreg, sau cel puțin cu ambele noduri de pe el.

Vlad94

Sunt curios cât de deschise sunt autoritățile și constructorul cu privire la inaugurări half-profile. Aș vedea lotul Nurol deschis în regim half-profile, dar poate și Buzău-Focșani, în special podurile peste râurile Buzău sau Râmnic.

reed

Nu vedem noi half profile prea curând cu cei din CNADR.Cineva trebuie să își ia responsabilitatea pentru siguranța rutieră/garanție și ăia nu o sa fie constructorii daca nu au așa ceva stipulat în contract

alecu26

Ar trebuii sa vedem din 2027 sau cand se termina banii. Si poate, sper... la CNIR
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

livaky

Ca tot s-a pomenit de bani, conform articolului de pe digi24 scris de Horatiu C., se pare ca in topul platilor restante este chiar A7 cu o suma consistenta...


https://www.digi24.ro/opinii/autostrazile-romaniei-la-rascruce-retea-moderna-pana-in-2030-sau-esec-pe-linie-2756539

Multumim Horatiu pt articol!

bogdan4ice

In articol apare termenul de facturi neachitate, adica facturi emise.
Si e normal A7 sa fie in top ca aici e grosul km-trilor in lucru.