Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Mai sunt oameni care nu au auzit de grafic Gant? Sau de Milestones?
Cum naiba sa nu fie in intarziere cand ei nici pe cel mai avansat lot nu au ajuns la 50% dupa 75% din timp!
Probabil ca unii nu vad pericolul ratarii termenului PNRR. Ce nu se termina pana in August 2026 (si o sa fie nevoie si de spatiile de servicii si perdelele forestiere pentru finalizare) o sa ramana in pom.
Vom simti subfinantarea inca de la anul, iar ce nu va avea sanse sa fie gata pe PNRR va intra in hibernare. O sa aiba soarta A3.
Si in aceeasi situatie sunt multele santiere lansate pe baza "supracontractarii". Banii vor merge la cele cu sanse pentru absorbtie. Ce nu trece de 50% anul asta, asa va ramane.
Nu stiu cum va simititi voi, dar eu am un deja vu cand vad grinzile depozitate la Cernica. Parca ma uit la filmul Bechtel returns.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

alecu26

Suprapus peste asta criza bugetara...si supracontractarea fondurilor europene.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Konter

𝗦𝘁𝗮𝗿𝘁 𝗯𝘂𝗻 𝗽𝗲 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟯 𝗮𝗹 𝗔𝟳 𝗣𝗹𝗼𝗶𝗲𝘀𝘁𝗶 - 𝗕𝘂𝘇𝗮𝘂

Am fost în prima vizită pe șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟯 𝗣𝗶𝗲𝘁𝗿𝗼𝗮𝘀𝗲𝗹𝗲 - 𝗕𝘂𝘇𝗮𝘂 al Autostrăzii Moldova #A7 (Ploiești - Buzău), cel de al 13-lea lot și ultimul, de fapt, din A7, pe care antreprenorul a început execuția lucrărilor luna trecută.

Stadiul acestui nou șantier este următorul:
✅️ astăzi erau mobilizați peste 150 muncitori și 65 utilaje
✅️ a început realizarea organizării de șantier
✅️ se află în curs cercetarea arheologică pe 3 situri, activitate care este în grafic și care nu va afecta termenul de realizare a lucrărilor
✅️ a început amplasarea primei stații de producere a betonului
✅️ este în curs de realizare decopertarea stratului vegetal, acțiune realizată pe 80% din suprafața traseului
✅️ a început îmbunătățirea terenului de fundare cu liant hidraulic, acțiune realizată la 40% din suprafața decopertată
✅️ a fost adusă în șantier prima foreză pentru realizarea piloților necesari podurilor și pasajelor, iar aceasta a și început forajele, fiind deja forați, armați și turnați primii 5 piloți
✅️ săptămâna viitoare sosește în șantier încă o foreză, care va începe forajele la cel mai lung pasaj de pe acest lot de cca 1200 metri peste DN2B și calea ferată:
✅️ la sfârșitul lunii mai va ajunge și cea de-a treia foreză
✅️ a început demontarea stației de asfalt folosită la fosta lucrare (3B5 Nusfălau - Suplacu de Barcău a A3), urmând a fi adusă pe acest șantier
✅️ constructorul va realiza cu prioritate conexiunea lotului 1 din A7 Buzău - Focșani cu DN2B, prin bretele de intrare/ieșire

https://www.facebook.com/share/p/GGtQLF2M3yvojZMb/?mibextid=WC7FNe

StefanCelMare

Dacă vreți să ajutați API, donați 10 lei de fiecare dată când cineva zice că UMB e în contract și să nu ne agităm.
S-ar umple conturile API. :D

bogdan4ice

Ca sa fie si mai pline consturile 10 lei si de la cei care anunta apocalipsa UMB.

Cine are cunostinte si timp sa puna de ex pe loturile de la Bz-Fc cu argumente care sunt structurile si operatiile care nu s-ar incadra in urmatoarela 8 luni de zile astfel incat sa fie imposibila darea in trafic.

26ld

^De ce nu pui tu pe sectiunea Focsani-Pascani argumentele tale ca sunt in termen si ca procentual sunt la mult mai mult decat zice raportarea oficiala CESTRIN? Pe Buzau-Focsani au vazut toti care au ochi si minte ca merge treaba bine, nu e bucata asta toata A7, nu? Insa aceeasi au vazut ca mai sus de Focsani si Bacau treaba nu merge la fel de bine. Si aceeasi ochi au vazut si ca tronsonul 4 din Dx12 a fost abandonat cateva luni "din cauza ploilor", pe A3 nu au putut lucra la structuri "din cauza iernii/dealurilor/ploilor/orice argument in afara de nu au oameni", pe centura Timisoara au putut lucra ca acolo e vara mereu iar la Dx6 au putut sa munceasca.

Nu inteleg cum cineva poate sa gaseasca atatea scuze unei firme care a fost/este de vina pentru moartea a 4 oameni, a castigat licitatii la pretul cel mai mic si acum s-a intins cu mult mai mult decat poate duce. Dar e firma romaneasca si dublul standard nu exista, strainii sunt rai.

reed

Nu mai incercati că ăștia nu știu ce înseamnă argumente.Daca li s-a aprins românismul in ei nu-i mai dai înapoi (dacă îi întrebi fata in față când a fost bătălia de la Posada/podul înalt ,anul nașterii lui Mircea cel bătrân etc,n-au nici o idee oricum )

dr4qul4

eu sunt dispus sa pariez 300 lei ca anul asta UMB nu termina toate 4 loturile Buzau-Focsani. Prin termina ma refer la deschis circulatia si trebuie sa fie macar asfalt si pe podul de la Buzau.
Si drumurile de legatura de la Focsani si Buzau.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

rocklee

 :)  :D  8) ...si daca termina ....imi plătești un drum pana in Moldova pentru un fotoreportaj :D

bogdan4ice

#11619
@26ld Pe Focsani-Pascani se va lucra mult mai sustinut pe masura ce se vor termina loturile de la sud.
Pe Buzau- Foscani pare ca lumea e multumita cum se lucreaza dar e nemultumita ca pe restul lorturilor nu muncesc la fel. Logic nu e sa le termine in de la sud la nord si oarecum in ordinea crescatoarea a termenului contractual?

In afara de Dx12 unde ar fi putut incepe lucrul cu 2 luni mai devreme, pe A3 de ce ar trage tare cand nu se va putea circula? La fel si pe A0N.

S-au creat doua tabere pentru ca se alimenteaza aceasta nemultumire cu privire la modul de alocare si prioritizare al resurselor.
In momentul de fata UMB are prea multe contracte iar statul nu isi permite sa-l "supere"/incurce plus ca e folosit electoral dar cine nu ar face daca ar fi la "butoane"?

Sau poate am prefera sa avem situatii ca  la podul de la Braila unde stam cu lucrarile finalizate asteptand apropierea termenul contractual.

Daca am avea un constructor ca acolo si sa zicem aproape finalizeaza Buzau-Focsani 2024 si le da in trafic cu cateva zile inainte de termenul contractual. Oare ar fi mai bine?

August 2026 tragem linie si vom vedea unde vom fi cu toate proiectele din PNRR.

Pana la urma si intr-o parte si in alta ne lovim de politic si fiecare tabara incearca sa puncteze cat mai mult electoral.

Indiferent cine ar fi fost la putere ma gandesc ca si-ar fi dorit sa se finalizeze cat mai multi km de autostrazi si drum express care pot fi utilizati nu de muzee.
Impactul cel mai mare electoral e acolo unde nu exista astfel de drumuri... Asa ca prioritatea este acolo fie ca ne place sau nu ca ne-am dori sa mearga altfel lucrurile...

@dr4qul4 E pariul tau/conditiile tale, dar din conditiile pe care le pui nu prea vrei sa te desparti de bani. Legat de podul de la Buzau daca ceri asfalt pe el inceamna ca ai vrea sa se circule pe el adica Nurol sa termine nodul nu? Altfel de ce nu ar duce UMB resursele la nord de Focsani unde ne plangem ca nu se lucreaza la fel ...?

Ionut

Tot aud asta cu august 2026.
De unde ați scos 2026???

Pe A7 UMB are termene:
- august 2024 pentru 1 și 4 Bz-Fc
- aprilie 2025 pentru 2 și 3 Bz-Fc
- septembrie 2025 pentru 1 Fc-Bc
- noiembrie 2025 pentru 2 și 3 Fc-Bc
- noiembrie 2025 pentru 1, 2 și 3 Bc-Ps


Care 2026?!!???
Sau acum ne uitam pe PNRR și contractul îl dăm în p?

Ionut

#11621
@rocklee
Dacă termină 80 km UMB în 2024 cum zice @dr4qul4, îți plătesc eu nu unul, ci două drumuri ca să faci fotoreportaj.

Dar dacă nu termină, ce plătești tu?

26ld

De ce sa astepte lumea august 2026 cand termenul e 2025 pentru unele proiecte sau 2024 pentru altele? Ah, un contract nu trebuie respectat. Ah, am asteptat n ani, ce mai conteaza inca 2. Ah, cumva e vina noastra ca avem asteptari sa se respecte un contract iar preasfantul umb stie el mai bine ca noi, muritorii platitori de roviniete si impozite, sa prioritizeze ceva ce NU TREBUIE prioritizat decat daca a facut o greseala undeva: greseala e ca s-au intins cu mult mai mult decat pot munci.

Ca au sprijinul politicului ar trebui sa fie un mare semn de intrebare, nu sa acceptam ca oile si sa tacem, eventual sa mai murim vreo 2 ani pe Dn2. Presimt ca iar va posta unul ca Domnul Umbrarescu stie el mai bine si daca a zis el, asa o sa se faca. Ca el e zeu, nu om.

Nu ar trebui sa existe doua tabere, tu cand iti construiesti o casa cu o firma privata si nu vin muncitorii firmei la lucru, tu le cauti lor scuze? Penibil.

dr4qul4

@ld26,  pariaza contra mea daca esti atat de sigur ca vor termina.
COnditiile mele nu cer si perdele forestiere, spatii de servicii, si chiar nici parapeti pe podul peste buzau.

Asfalt pe podul peste Buzau cer doar pentru ca asta insemana ca pot face repede si restul daca Nurol ne face o surpriza si deschide nodul. Podul peste Buzau face parte din Buzau-Focsani, asa ca este normal sa fie terminat.
Fara asfalt pe pod, Nurol nu are nici un motiv sa faca nodul.

Uite cum facem: daca UMB termina tot Bz-Focsani 1 (asfalt, parapeti, marcaje, garduri) si Nurol nu face nodul in 3 luni, mai trimit eu 200 la API.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

26ld

^Eu nu am zis ca vor termina, sunt mai pesimist de fel. Am donat deja API, asta cu pariurile e mai mult pentru fanaticii pro umb care traiesc intr-o bula. Eu cred ca nu vor termina nici in 2026 tot ce e pe PNRR, la aia ma bag la pariu, inclusiv A8 si A1. Se va renegocia si vor primi extensii de timp din partea prietenilor politici.