Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 7 Guests are viewing this topic.

Ionut

Quote from: dr4qul4 on April 05, 2024, 12:13:33 AMConi arata foarte bine.

Coni chiar arată foarte bine. Evident, pe ciotul lor de vreo 9 km că atât au din Mizil-Spătaru. Veți vedea mâine.

Au o groază de asfalt. E drept, sectorul lor e banal. Dar sunt 2 clase peste partenerii lor bulgari indiferent cum te uiți.

Pe bucățica lor și pe cât pot duce, își fac datoria pe A7. Nu mă credeți, uitați-vă mâine dimineață.

alecu26

Strict ca abordare de management UMB ar trebuii sa restranga aria geografica. Adica codite gen Crapi, sau A0 sau Galati trebuie inchise. Atunci mai poti spera sa mai jonglezi cu oamenii..cu resursele cu managementul...ca macar îi ai pe toti in aceasi loc.
Lungirea ciorbei la Craiova, A0..nu ii ajuta deloc.
A3 din pacate e un cosmar din care nici ei nu mai stiu cum sa iasa. Au mai castigat si la Lugoj Deva...
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Maraton din avion pe Autostrada A7 - Episod 4 Buzău-Ploiești - Premieră & exclusivitate - 01.04.2024

Cei de la Coni stau cel mai bine pe ciotul lor de 9 km, bulgarii s-au mai redresat dar tot lălăială și Pizzarotti în ritmul lor obișnuit, nici prea prea nici foarte foarte. Una peste alta, riscăm să nu avem nimic în 2024 și variantele fezabile au nevoie de multă muncă și coordonare și și și.


rezin

#11493
Văd că nimeni nu zice ce s-ar fi întâmplat dacă nu câștiga UMB toate contractele de la Buzău la Pașcani; s-ar fi putut întâmpla ca pe Ploiști-Buzău , și să avem diferite loturi încă în contestații și neatribuite.Sau dacă s-ar fi întâmplat ca pe A0 nord cu unele licitații?Sau ce s-ar fi întâmplat dacă erau câștigate de diferite firme care abia se târâie la un lot de 20 km.?

  Ar fi mai bine să vă bucurați că este un constructor serios, care lucrează și nu umblă să mai piște tot timpul niște bani în plus, pe diferite motivații , cum fac alții, care au făcut din acesta o meserie, sau alții care s-au specilizat în a face tot felul de ,,optimizări,, de te uimești cum de le-a trecut prin cap , gen
acele peroane atipice de la cfr, cu copertina susținută de două rânduri de stâlpi profilați de catenară,(care numai cu siguranța călătorului nu au treabă) când aceleși firme au utilizat mai îninte modelul corect de copertină suținut de un singur rând de stâlpi,nu stâlpi porfilați de catenară , ci stâlpi coreți rotunzi speciali pentru peron, plasați pe linia mediană longitudinală a peronului, cum se poate vedea pe Sighișoara-Simeria?
Și apoi care sunt firmele care în doi ani au dat în funcție un tronson de autostradă la cheie?

StefanCelMare

@rezin,
Diferența este că aici se vorbește concret, nu pe "dacă".
Se discută realitatea din teren.
Singura soluție la UMB ar fi să creeze noi echipe, altfel...
Spui că e "constructor serios".
Ce constructor serios semnează contracte pe care nu le poate executa?
Seriozitate înseamnă să te ții de cuvântul dat.
Pot face asta?
Nu.
Nu e vorba de acuzații gratuite, sunt bazate pe fapte.
Fapte care indică o tranziție de la constructor serios la altceva.

horatiu.cosma

Eu mă bucur că arată chiar bine Ploiești - Buzău. Sunt cele mai avansate loturi de pe A7 (primele două), mobilizare bună, progres frumos (în special la Coni). Dovadă vie că există și alți constructori care pot face treabă și nu ține povestea aruncată de unii "or le ia UMB pe toate, ori se alege praful de ele ani de zile, că nu e cine să le facă".

slartibartfast

Zicea Ionuț că CONI e două clase peste Trace. Aș adăuga că în momentul ăsta Trace e cam o clasă peste UMB. Adică, UMB nu are grinzi montate la niciun pasaj, iar Trace are pile terminate și grinzi montate în mare parte. Au nevoie de ceva ajutor la terasamente, dar cred că la asta îi poate ajuta CONI.

Știu că ei au început un pic mai devreme, dar nu arată ca și cum UMB o să fie aici în cele câteva luni pe care le au în urmă.

O vorbă bună și despre Nurol, care la o lună de la semnalul de începere pare să fi decopertat destul de mult, și a și desfășurat ceva foreze. Deja par să fie aproape de unde este UMB pe Pașcani-Bacău. Bun start, să sperăm că vor lucra bine - asta apropo de ce constructori am fi avut dacă nu licita UMB agresiv pe toate loturile.

Ionut

#11497
Zborul cu avionul pe cei 319 km din A7 Pașcani-Ploiești a costat 6000 RON. Bani pe care-i găsim foarte greu în bugetul nostru. Așa că dacă vreți să filmăm din nou pe A7, dar și prin alte părți cu acces foarte dificil spre imposibil cu drona (pe proiectele de cale ferată, pe Sibiu-Pitești prin munți, de exemplu), atunci trebuie să donați. Fără donațiile voastre nu putem face aceste tururi de forță. Pur și simplu nu se poate, nu avem bani.

Donațiile pot fi făcute prin diverse forme, cea mai simplă și eficientă fiind donația directă în conturile noastre bancare în lei, euro sau dolari. Așa ajung toți banii la noi. PayPal și Patreon sunt, desigur, variante disponibile, dar acolo se opresc comisioane.

Vă mulțumim! Fără voi nu se poate, e foarte simplu.

PS: O să fac un mic spam să pun și pe alte thread-uri unde plănuim să zburăm cu avionul în funcție de ce bani se vor strânge. :)

rezin

@ StefanCelMare,

Seriozitate nu înseamnă numai să te ți de cuvântul dat, ci și să nu faici șmecherii , să nu tot ceri bani în plus pe diferite motive, să nu lucrezi dacă nu obții acei bani în plus, să nu faci tot felul de ,,optimizări", să-ți plătești la timp salariații și subcontractorii, să-ți achiți la timp facturile de achiziții, să ai o colaborare bună cu beneficiarul, să-ți plătești corect muncitorii pe baza calificării și a lucrului lor și nu pe baza speculei pe piața forței de muncă, să asiguri condiții de muncă corecte muncitorilor și multe altele.

  O firmă serioasă trebuie să asigure constat le lucru angajaților , deci să obțină contracte regulat prin licitații.

 Nu ai cunoștință de atâtea firme care nu și-au onorat datoriile față de angajați și subcontractori, care nu asigură condiții de muncă corespunzătoare , etc.?

Vlad94

Felicitări API pentru maraton! Cred că vor putea deschide ceva din Buzău-Focșani însă fără podul peste Buzău. Dacă aș fi în locul lor, m-aș focusa pe loturile 2,3 și 4 din Buzău-Focșani, în timp ce pe lotul 1 aș prioritiza doar drumul de legătură și nodul. Nu cred că ar strica o bretea temporară de acces dinspre DN2 înspre A7, precum este la Margina, până se gată podul și nodul făcut de NUROL.




Powered by API/PUM imgur uploader

Moldovean

Am urmărit de-a lungul timpului dezbaterile de aici legate de UMB și, pe de-o parte, sunt de acord cu criticile API adresate lor. Totuși, nu văd soluțiile propuse. Sau poate le-am ratat eu, există și această posibilitate. Dar, cum zicea un cântec ce îl ascultam pe vremuri, "Where do we go from here?" Ce e de făcut mai departe? Eu am fost învățat ca atunci când critic sau scot în evidență o problemă, să propun și o soluție sau o rezolvare. Așadar:

- Ce e de făcut în cazul UMB? Reziliere?
- Dacă reziliem, care sunt șansele să ne încadrăm în termentul PNRR?
- Dacă nu reziliere, atunci subcontractare? Dar cum subcontractezi odată ce tu ai câștigat ofertând mai puțin decât ceilalți cu avantajul că ai propriile utilaje, etc.
- Mărirea capacității? Probabil încearcă, dar pare că ducem lipsă de resursă umană.
- Aducerea de angajați străini? Poate fi o soluție.

Și în final, dacă ar fi câștigat altcineva loturile credeți că le terminau în timp util comparativ cu UMB? Uitându-mă la Pizzarotti, Trace, Aktor, Alsim am foarte mari dubii. Doar Porr sau Strabag să fi putut.

areal51

Felicitari si toata stima pentru aceasta actiune. La fel si celor care au contribuit financiar pentru aceasta realizare.
Pare deprimant la prima vizionare.
Poate la o filmare asemanatoare la inceput de iulie putem trage concluzii.

alexa_adrian2001

Problema mare dupa cum am observat in video si dupa cum Ionut zicea, nu am vazut nici o grinda ridicata pe tot sectorul UMB de la Buzau la Focsani.

UMB a dovedit pe A3 ca se poate misca rapid la poduri. Totusi ii treaba serioasa.

Se pot face minuni pana in iarna dar totusi! Multe planete trebuie sa se alinieze. Apropo inca nu s-a aflat incotr-o a luat-o fabrica de grinzi de pe DEx6?

oc7avian

UMB a riscat, iar dacă statul nu pune presiune, nu va încerca să rezolve ceva. Altfel îți faci calculele când ai amenințarea penalizărilor, sau măcar când ai presiune de sus venită.

Până acum toleranța statului a fost imensă. Și pare că UMB a profitat de asta. Haosul mobilizării e prevestit de hăt. Culmea, au avut destui oameni care au vrut să se angajeze la ei pentru șantierele din Moldova să fie aproape de familie, în loc să plece iar în străinătate. Ce s-a întâmplat? Deși li s-a promis că vor lucra acolo, din lăcomie UMB i-a plimbat ba prin Oltenia, ba prin Transilvania, ba pe A0.. Evident, nu le-a convenit și s-au cărat, mai ales că erau forjați.

Iar acum se văd consecințele acțiunilor din ultimii ani. Același stil nu mai funcționează.

nicolaem

#11504
ce stat sa punaa presiune, cand fix statul e problema.
Strategia "statului" e urmatoarea:
- sa traga tare acasa la primu ministru si ministru transporturilor
- sa minta lumea ca se lucreaza pana trece anu electoral
- sa obtina extensie la PNRR
- sa lucreze cu un constructor care "raspunde la telefon" si aloca resurse la comanda politica

in aceste conditii umb vrea sa faca profit, deci nu va subcontracta, nu e interesat sa termine in termenele asumate. va merge pe extensii de timp si recalculari de preturi, 3, 5 ani cat va fi nevoie. pt ei e chiar bine sa impinga ce au de facut pana in 2030.
e destul de evident ca atat "statul" cat si umb se afla acum in pozitii foarte convenabile.
deci nu exista solutii de iesire din acest impas.