Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

alecu26

Acum incepe sa aiba sens si ce se pla geau unele firme ca UMB liciteaza cu acelasi echipe si echipamente declarate pe tașpe contracte.
Uite ca au castigat taspe contracte si aceasi echipa nu poate fi peste tot. Si la nivel de management inclusiv.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

RazesIesean

^^ Ai uitat si mega viaductul de pe DEX6 si A8 cu un pod mare peste Moldova.
Sincer daca nu erau asa cu stilul acesta de pozitie dominanta putea apela la subcontractori de prin Moldova (Viarom spre exemplu) sau chiar Marcu (chestia cu A3). 2-3 subcontractori asa si avansau destul de bine la terasamente.



~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

vlads

Quote from: mirceaeliade on April 03, 2024, 02:20:11 PME implicit din formulari, dar pentru cei mai 'netreziti inca', probabil ca ar trebui repetat "lunar":
    "progres fizic mediu real de 5,5% [lunar] între Pașcani și Bacău [de la data inceperii contractului/OIL pana azi]". 

In cazul de fata cei 5.5% sunt pentru stadiul total al lucrarilor, nu pentru progresul lunar. cel lunar este de 0.5%.

carutasul

@alecu da' și cerința aia e cam dubioasă că nu știi de la început câte câștigi și nici nu îți trebuie toate tot timpul. E doar ca să nu particip eu care nu am nici un utilaj, ca o primă aproximare, nu e ca o garanție că le ai pe toate... Garanția e aia de la bancă :)

Xander

Iertati-mi ignoranta. Din ce citesc, cred ca mai toata lumea de pe threadul asta a inteles mesajul, chiar si suporterii infocati ai UMBului. Inteles, nu neaparat acceptat ;).
Totusi care e solutia? E suficient un scenariu de genul?
API: "Eu tot v-am spus si am repetat, dar voi nu ati ascultat!"
Reprezentantii statului: "Da API, ai avut dreptate!"

marinul

Spoiler alert  :D

Nurol pare că se mișcă mai bine cu decopertările, față de acum 2 ani jumate.

gruia88

Solutie ideala nu cred ca exista .
Daca cumva se reziliaza - pierdere PNRR , Imagine a PSD / Minister / CNAIR - vrem nu vrem UMB a devenit un simbol si lumea il apreciaza, intrebi pe oricene de pe strada a auzit de el stie ce face , nu toti sunt partasi la discutiile noastre de aici si poate realitatea.

Si eu incepe sa cred ca este o intelegere si loturile o sa fie cum zice @bogdan4ice , se incadreaza in PNRR , nu este primul constructor care are interziere , pot sa ii dea niste avertismente / penalizari asa de ochii lumii.

Cred ca solutia buna este sa fie presiune pusa din toate partile sa se arate si partile rele nu doar cele bune , plus si cei de CNAIR impreuna cu UMB sa gandeasca solutii sa poata sa progreseze cat mai bine .

Anul asta cred ca deja incep sa mature pe unde mai au - Centura TM , DeX12 T4 , DeX6  , A3- a inghetat de cand cu viaductele , deci 2025 A7 ca prima prioritate + A8 + A1 .


NoWords

Ieri, cat m-am plimbat prin oras ( Centura Focsani) am vazut vreo 3 transporturi de grinzi metalice.

ncb

Pana la filmarile mult asteptate din avion, Construim Romania ne ofera una realizata cu drona:

Autostrada A7 Ploiești-Buzău Lot 2 - COMPLET - 2024.04.01


Coni se misca destul de bine, Iar Trace incep sa se dezmorteasca

Ca de obicei, multumirile pe Canalul de Youtube.



Drive_140

^
ASCORO poate fi felicitat pentru că nu s-au ciocnit cu avionul API (ambele au zburat pe 1 aprilie).

bogdan4ice

Se pregatesc sa mute DJ100C pe partea cealalta pentru a lucra la pasaj?

vm75

Cand s-a semnat cu Trace acum vreo doi ani, s-a scris pe aici ca ei ar fi UMB-ul Bulgariei. Din pacate se confirma, dar nu cum credeam noi atunci  >:(  Nicio sansa sa termine anul asta

slartibartfast

^^
Au deja deviere făcută, cred că nu le trebuie altceva să lucreze la pasaj. Pilele și culeele pe care le-au început sunt pe vechiul (și viitorul) aliniament al DJ-ului.

În partea cealaltă de DJ100C este lotul Pizzarotti/Retter, am impresia că drumul acela e un acces făcut pentru ei, care ține de lotul lor, nu o viitoare deviere suplimentară pentru nodul la care lucrează CONI.

HadrianCH

Sunt din zona Focsani asa ca aceasta autostrada ma impacteaza direct. Sunt perfect de acord ca UMB-ul nu are capacitea de a livra la termen toate loturile de pe A7. Dar pe de alta parte nu stiu daca mi-as fi dorit sa fie desemnati si alti castigatori. Care erau sansele sa avem aceleasi probleme ca pe A0, A3, A10 etc. Probabil o sa avem o intarziere  de maxim 12-18 luni pe unele loturi dar macar avem certitudinea ca or sa fie duse la final.




voicul

^Eu am inteles ca ziceau bulgarii: na, sa vada si romanii ce inseamna Trace! (si s-a cam demonstrat).

Oricum sa termine ... ce?
Ei + un minim ajutor de la Coni sau nu, termina pana in nod anul asta si asta inca lejer, dupa care hai sa zicem ca nu termina anul asta tot, dar mai conteaza daca e muzeu anul asta sau anul viitor?