Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 18 Guests are viewing this topic.

mircea

... Te-ai uitat la filmare?  :o

Andrei.D

M-a mâncat undeva să-mi arunc ochii prin comwbtariile de pe Facebook de la poze. Mare greșeală am făcut.

Și uite cum scade încrederea că ne revenim cu mindsetul...

Xed

@rbors3 , deocamdata peste tot pe A7...  :lolz:

rbors3

da, m-am uitat la filmare. . Peste tot pe A7 este generic. Sunt ceva date oficiale?. Eu intrebasem unde a depasit termenul contractual?

ovicor

Daca pe unele s-ar putea incadra in termen contractual, temerile sunt ca pe multe nu se vor putea incadra nici macar pe termenul PNRR!

bogdan4ice

29 de luni de lucru si tragem linie peste PNRR. Cu progres de 3-3.5% in medie ajungem la liman peste tot.
Vom vedea pe masura ce incep sa se finalizeze din loturi.
Asta daca nu se extinde printr-un miracol termenul de PNRR pentru toate statele europene. Banuiesc ca nu suntem singurii cu proiecte la care exista riscul sa iasa din termen.

rbors3

pai daca ei au termen pentru Focsani nord si Buzau L1 2024 si vor da in folosinta anul asta integral BZ-Focsani Nord nu ar fii normal sa aiba extensii la alte santiere pentru ca asa s-au inteles cu cei din minister? sau lucreze dupa contract. Nu ar fii mai bine sa proiritizezi in functie de trafic / aglomeratie / accidente?

gruia88

Ar fi ceva daca deschid astea Buzau Focsani 2+3 in 2024 si sa le acorde extensie pe Bacau-Focsani ce au deschis inainte de termen .

Daca se declara asumat de catre Ministru si Constructor asta cred ca impaca si capra si varza!

Ionut

Am dat noi procentele care redau întâzierea UMB de pe Pașcani-Bacău.
Citez din poziție, poate nu a fost clar.

QuoteConform datelor oficiale CNAIR, stadiul fizic este de 4,3% pe Pașcani-Mircești, 3,4% pe Mircești-Trifești, respectiv 5,2% pe Trifești-Bacău Nord.

Chiar dacă am adăuga, cu indulgență, încă un punct procentual aferent diferenței dintre lucrările executate la zi și cele raportate la ultima actualizare CNAIR, abia dacă am ajunge la un progres fizic mediu real de 5,5% între Pașcani și Bacău, astăzi. Adică doar 0,5% avans mediu lunar în cele 11 luni scurse de la emiterea ordinului de începere.

100% sau măcar 95% (pentru deschidere), înseamnă 3,1-3,4% LUNAR. Lună de lună, în medie.
UMB a făcut pe Pașcani-Bacău 0,5% în medie, pe lună.

Deci necesar: 3,1-3,4%, făcut 0,5%. Adică de vreo 6 ori mai puțin decât trebuie.

Ca să recupereze pentru deschidere la 95%: 95%-5,5% = 89,5% rămas, 19 luni rămase => 4,7% avans lunar

4,7 avans lunar DE AZI! Fiecare zi cu o mobilizare sub 4,7% avans lunar înseamnă noi întârzieri pe Pașcani-Bacău!

Acum e clar? E ceva similar și pe Bacău-Focșani. Diseară poziție cu cifrele.

reed

Intra armata de troli peste PUM, ca nu vrem dezvolare si avem ceva cu dacul verde

rbors3

daca pui o intrebare esti trol. am inteles ca forumul este comunist dar din cand in cand si astia mai dadeau explicatii. Multumesc Ionut pentru clarificari cu procentele.

mirceaeliade

#11426
E implicit din formulari, dar pentru cei mai 'netreziti inca', probabil ca ar trebui repetat "lunar":
    "progres fizic mediu real de 5,5% [lunar] între Pașcani și Bacău [de la data inceperii contractului/OIL pana azi]". 

Oricum, dintre cei 150 km promisi in repetate randuri ca vor fi deschisi pe A7 in 2024, as zice sa fim multumiti daca ii vom avea circulabili pe acesti 150 pana la inceputul verii 2025, dpmdv realizabil cu ritmul de lucru tipic UMB, adica nu chiar hei-rupist pe branci. 

Problema e ca acest ritm de lucru realizabil cam inseamna ca ceilalti vreo 170 km vor avea un ritm de lucru SUB primii 150, deci vor ramane in urma cu mult. Daca 150 km par fantezisti pana la sfarsitul 2024, ceilalti 170 km terminati intre vara 2025 si sfarsitul de august 2026 [termenul PNRR] sunt fantezisti la patrat. 

Si asa cum zice Ionut, mai sunt undeva pe la inca 150 km ramasi tot ai UMB care cam tot pana la termenul august 2026 ar trebui dati in functie, atunci avem fantezie cubica, adica fantezie reala. 

Nu cred ca e  nimeni care chiar acuza UMB de rea vointa de tip Aktor, ci doar de vrajeli politicienesti cand Umbrarescu insusi a promis "organizare militareasca" pe santierele UMB ca sa dea totul la termen.  Si de la declaratie a trecut un an intreg, si nu cred ca nici cel mai bine-voitor suporter UMB nu poate sa declare sincer o "organizare militareasca" pe aceste santiere, mai mult decat probabil punctual.  Cred ca a zis Ionut acum multe luni ca UMB a dat dovada ca poate sa duca bine vreo 4 santiere in acelasi timp, dar ei au cred 15 santiere PNRR, plus inca vreo 3-4 abandonate care sunt non-PNRR.  E clar ca de la vreo 4 pana pe la peste 15 nu au fost in stare sa tureze motoarele sa duca. 

O fi foarte bun Loganul nostru carpatin UMBist, cu un raport de calitate/pret foarte bun. Dar nu poti ii sa ceri Loganului sa traga bine o rulota la viteze de autostrada la nivelul cum poate ar face un BMW, pentru ca chiar nu are cu ce.

carutasul

ca să fim sinceri nici militarii nu sunt totdeauna așa de bine organizați pe cât pretind :)

Ionut

@rbors3

Aia cu "forumul este comunist" este și falsă și o răutate gratuită, așa că la următoare abatere ai ban direct, fără alte explicații.

Legat de organizarea militară. Ce să organizezi dacă nu ai armată suficientă? Ce să organizezi la zero? Zero e zero. Când dă rău de tot cu minus... ce poți să faci?

Cristian 74

"vor da in folosinta anul asta integral BZ-Focsani Nord" - uite ce ușor s-a stabilit! Treburi clare, nu semne de întrebare pe care le avem noi. Nu "ar fii" (ca să te citez) mai bine să fii (aici chiar e bine așa) realist?