Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 39 Guests are viewing this topic.

Spadan

Verificări pe șantierul lotului 2 Mizil – Pietroasele al Autostrăzii Moldovei A7 Ploiești - Buzău❗
🟠 Lucrări în execuție:
▶️ Terasamente
➖ Umpluturi terasamente;
➖ Așternere strat de bază.
▶️ Structuri
➖ Betonare infrastructură poduri și pasaje.
🟠 În șantier sunt mobilizați un număr de 650 de muncitori și 300 de utilaje.
____________________________________________
Antreprenor: Asocierea SC Coni SRL – Trace Group Hold PLC;
Durată contract: 20 de luni (execuție);
Valoare contract: 1,249,992,665 de lei, fără TVA;
Sursă de finanțare: Programul Național De Redresare Și Reziliență (PNRR);
Ordin de începere: 12.08.2022;
Stadiu actual: 61,5%;
Termen deschidere: octombrie 2024.
Sursa: CNAIR (FB)

Geri

Total A7 UMB: 15.000m beton, 5880 metal

Si nici o grinda de beton in santier.

Unde au dus linile de produs grinzi de la podul peste Sitet, de pe malul drept (malul spre Braila), de pe Dx6?
Total Bz-Foc: 2150m beton
Putini metri fata de
Total Foc-Bac: 7190m beton
Total Bac-Paș: 5660m beton

Poate le vedem la Adjud.





Powered by API/PUM imgur uploader

Feri


Moldovean

Astăzi în jur de ora 13.30 trecea pe centura Focșaniului un transport de grindă metalică spre Râmnicu Sărat/ Asta dacă tot vorbim de grinzi.

IonutP

#11389
Teoretic, dacă o grindă are 40 de m și sunt 8 grinzi necesare pentru două deschideri (ambele sensuri de mers), înseamnă că UMB ar trebui să fabrice undeva la 3000 de grinzi, nu?

15.000 / 40  = 375
375 x 8 = 3000

Parcă cele 3 linii de la Galați aveau o capacitate de de 54 de grinzi pe săptămână, așa că teoretic ar avea nevoie de 56 de săptămâni să le producă pe toate cu ajutorul celor 3 linii de producție. Evident, la cele 56 de săptămâni se vor adăugă săptămânile de pauză și sărbătorile legale.

oneLess

#11390
^ Calculul tău presupune toate deschiderile duble și longitudinale, 8 grinzi de 40m per deschidere dublă.
Există pe bretele , drumuri agricole, supratraversări, deci dechideri simple cu 3 sau 4 grinzi sau 5, sau 10 fără predale ... mai scurte de 40 metri ...
Greu de calculat, dar din avion, clar au nevoie de peste 2000 de grinzi !
Mie mi se par puține, pe DEx12 T2 au avut nevoie de peste 1.500 de grinzi. Pe T3 cam la fel ...

Ionut

Vaaaai dar ce-avem noi aicea?! :lol: :o ??? :D
AZI. Avion. 320 km.

Nu e păcăleală de 1 aprilie!

Bacău.

hvm

^^^
Eu unul nu imi fac griji ca nu o sa poata face grinzile in termenele contractelor ci ma tem sa nu se reduca motoarele din lipsa de fonduri dupa ce trec alegerile...

Asa ca tot ce se termina anul acesta e bine terminat.... ca la anul nu se stie...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Ionut

Bun. Deocamdată doar text. Vă fierb bine.

Azi am filmat, în premieră absolută și în exclusivitate, toți cei 320 de kilometri dintre A3 și Pașcani, din avion. Niciodată, nimeni nu a mai făcut așa ceva. Plănuim de câteva luni treaba asta și nu a fost ușor.

Dar ne-a ieșit foarte bine, calitate de dronă, 4K, altitudine 50-60 metri perfect pe aliniament. Un rezultat excepțional în opinia mea.

Materialele vor fi lansate marți, miercuri și joi seara la 20:00 și vineri dimineață la 08.00. La fiecare va fi câte o poziție la aceeași oră.

Pregătiți ceva bun de mâncat și băut, dar și un calmant. Veți avea nevoie de toate.

Durează foarte mult procesarea video. Pe Pașcani-Bacău a ieșit 30 de minute, viteză 1x. Probabil că și restul de 3 clipuri vor fi la fel de lungi.

oc7avian


Ionut

Sau așa! Patreonii se bucură în exclusivitate până diseară la ora 20. 8)
Tot astăzi ei vor primi și continuarea spre Focșani!

bogdan4ice

Un fel de trecere de la agonie la extaz... in ordinea inversa a termenului contractual.

Ionut

Cam așa, am zis că e mai bine de la agonie la extaz decât invers.

AlexD

Abia au zgariat pamantul in cea mai mare parte, pe loturile astea. Si mai e o luna si trece anul

reed

5 foreze,de la Oniscani pana la Pascani 0 .