News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 12 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

@pelan87 Dinspre Buzau spre Focsani nu prea are rost sa mergi pana la drumul de legatura din nord. Ai variantele prin Vadu Pasii sau nodul cu DN2B.

@rezin , la Caiata puteau face bretele inghesuite si cu limitare la 30 km/h. Ala e DN doar cu numele. Si loc aveau destul pt 2 giratorii pe DN2N. Adica bretelele dinspre est le coborau spre sud in DN2N, nu le duceau pe pasaj peste A7. Ocupa acelasi spatiu, dar aveam un giratoriu in plus si un pasaj in minus.
Iar pasajul in minus putea fi facut la intersectia cu DN2 cu drumul de legatura/centura de nord a Focsani-ului, unde va fi giratoriu!

Pe scurt, e impotriva logicii sa faci pasaj la DN2N si giratoriu la DN2
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

mike_us

@weaz Nici procentele de pe Cestrin nu sunt chiar la zi tot timpul si trebuie luate ca estimări. Probabil cel mai bun mod de a vedea care e progresul real e din filmări.

alecu26

Aici vom avea urmatoarea deschidere de anul asta? Dupa A0? Si cam pe cand?
Drumurile noastre POATE;

naivu

#11373
^cea mai probabilă e cocoașa de la Focșani. IMHO, dacă dau în circulație doar cocoașa, ar putea inaugura pe la mijlocul toamnei, dacă așteaptă și după lotul vecin, decembrie (sau la anul  :()

Stef

#11374
Ultimul spam din seria cu nodurile  O:-)  La nord de Bacău o să revin când merită, chiar și cele din filmarea de astăzi, dintre Focșani și Bacău, sunt în stadii destul de incipiente.


Hercule

Multumesc pentru filmare!
Doar noduri trompeta mai stim sa proiectam? Sau se merge pe directia asta in dorinta (ascunsa) ca sa se taxeze autostrazile in viitor.

PS. Cine nu a aprobat initial noduri full nord si sud la centura Bacau ar trebui sa dea cu subsemnatul. La fel si cel de la A3 Tg Mures.
Deșteaptă-te române!

dumbravaandrei

Cu siguranță taxarea va fi prin porți electronice, deci 0 motive pentru trompete...

reed

La Adjudul vechi fac ceva de genul cum e A4 Lazu?de ce ar face 2 poduri acolo paralele?

Stef

^Aproximativ.

Randare CNAIR (360p, atât s-a putut)





Powered by API/PUM imgur uploader

ijwtsh

Clipul nu este al meu.

QuoteDin ce am inteles, pana de Paste vor sa instaleze grinzile de fier.


mike_us

Știe cineva care e lungimea totala pentru toate podurile Buzău - Focșani? Ar fi interesant ca informație sa vedem cit este de lucru pe partea de structuri.

horatiu.cosma

Bz-Foc 1: 80m beton, 1500m metal (echivalent)
Bz-Foc 2: 400m beton, 870m metal (echivalent)
Bz-Foc 3: 1270m beton, 70m metal (echivalent)
Bz-Foc 4: 400m beton (echivalent)

Total Bz-Foc: 2150m beton, 2440 metal

mike_us

#11382
Mulțumesc mult. Foarte fain împărțit pe sectoare si pe beton / metal.
E destul de mult de munca ceva mai mult decit ma așteptam. Parca pe metal UMB e ceva mai încet mai trebuie sa învețe.
Daca nu cer prea mult care e situația pe celalalte 2 tronsoane: Focșani - Bacău si Bacău - Pașcani

rota

#11383
a inceput si Nurol timid, timid:

Autostrada A7, tronson Pietroasele-Buzau, lot 3 / constructor Nurol - Makyol 30.03.2024
sursa: Cu alți Ochi by Lupu Sevastia
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

horatiu.cosma

Bz-Foc 1: 80m beton, 1500m metal (echivalent)
Bz-Foc 2: 400m beton, 870m metal (echivalent)
Bz-Foc 3: 1270m beton, 70m metal (echivalent)
Bz-Foc 4: 400m beton (echivalent)

Total Bz-Foc: 2150m beton, 2440 metal

Foc-Bac 1: 2560m beton, 1650m metal (echivalent)
Foc-Bac 2: 2200m beton, 880m metal (echivalent)
Foc-Bac 3: 2430m beton, 570m metal (echivalent)

Total Foc-Bac: 7190 beton, 3100 metal

Bac-Paș 1: 2750m beton (echivalent)
Bac-Paș 2: 1060m beton, 240m metal (echivalent)
Bac-Paș 3: 1850m beton, 100m metal (echivalent)

Total Bac-Paș: 5660 beton, 340 metal

Total A7 UMB: 15.000 beton, 5880 metal