Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 35 Guests are viewing this topic.


Dan_s

Din pacate un muncitor a murit pe santierul A7:
QuoteUn eveniment tragic s-a petrecut miercuri pe șantierul A7 Ploiești-Moldova, organizat în Prahova. Un bărbat a murit după ce a căzut de la înălțime.

Surse au precizat pentru Observatorul Prahovean că bărbatul care și-a pierdut viața este un cetățean italian, în vârstă de aproximativ 60 de ani, care lucra pe șantierul lotului Ploiești-Buzău, în zona localității Tomșani.

Bărbatul ar fi căzut de pe piciorul unui viitor pod, de la o înălțime de aproximativ 10 metri.

În urma evenimentului au fost sesizați polițiștii și inspectorii ITM Prahova care au deschis o anchetă în acest caz.

Sursa: Observatorulph.ro

TeoH9

Să ne așteptăm la întârzieri, până se clarifică toată situația...
Din păcate așa este în România, foarte puțin se respectă normele SSM și PSI. Nimănui nu-i pasă, de la Managerii contractorului, Beneficiar, Diriginte de Șantier, până la muncitorii de pe șantier.
De multe ori ședințele SSM se fac superficial sau chiar deloc. Prioritar e banul.

slartibartfast

@TeoH9 chiar îmi vine să zic că, dacă vorbim de un cetățean italian de 60 de ani, era probabil un manager de la Impresa Pizzarotti. Și dacă la nivel de management nu se respectă normele, ce să te aștepți de la muncitori?

Ionut

Am impresia că era de la Retter.

voicul

Cel mai spectaculos nod rutier din România începe să prindă contur


Nu e mare, dar m-a surprins ca s-a ajuns la 10%.

dr4qul4

pe Cestrin e 3,80%. Iar decopertarile alea nu au cum sa insemne 10%
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

mike_us

^ Posibil sa se fi referit ca e 10% din nod nu 10% din întreg lotul?

dr4qul4

Pai cati piloti au forat? Au multe structuri in nodul ala si eu nu vad nici strop de beton
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Stef

#11229
Probabil se refereau doar la turbion. Au fost foarte multe lucrări de relocare deci ar putea fi 10%.
Îmi plac imaginile din dronă cu sursa DRDP. Se pare că trebuie să-mi schimb numele la canal.  O:-)


dr4qul4

#11231
procentul ala e din total valoare. Relcoarile sunt apa de plaoie. Cele mai scumpe etape sunt: asfaltarea si structurile. O singura deschidere costa mai mult ca 10 stalpi de inalta relocati.
Conform CESTRIN, Stadiu fizic   3.80%
Stadiu financiar   0,55%

Din ce surse oficiale sunt cele 10%?

Dar nu e nici o graba. Abia pe 4 Mai se face un an de la accesul in santier.
QuoteIN DATA DE 13.03.2023 A FOST SEMNAT CONTRACTUL PENTRU EXECUTIA LUCRARILOR DE CONSTRUCTIE.
SUPERVIZORUL DRDP IASI A EMIS ORDINUL ADMINISTRATIV DE INCEPERE NR.1 CU DATA DE INCEPERE 02.05.2023
SUPERVIZORUL A ACORDAT ACCESUL PE SANTIER AL ANTREPRENORULUI, INCEPAND CU DATA DE 04.05.2023
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Stef

#11232
Când UMB lucrase 0% pe Bacău - Pașcani 3 procentul pe CESTRIN era pe la 1.05% exclusiv din relocări. La turbion au fost rețele electrice, dar a lucrat vreo jumătate de an și CIS Gaz (încă o face, vezi hărțile satelit de anul trecut, literalmente se vedeau relocările din satelit, deci cred că nu e chiar apă de ploaie). Posibil și la rețeaua de apă.

Un quicksearch pe google vedem că lucrează din •01/06/2023 - IN CURS -"Executarea lucrarilor de construire pentru Autostrada A7 Bacau - Pascani. Relocare / protejare retele transport gaze naturale"

oneLess

Șî pe A0N4 a crescut vreo minim 4 procente fără picior de utilaj acolo sau muncitor, doar mutând și depozitând chiar în șantier grinzile care le avea pe A0N2!

misiekwas

^Toata lumea știe ca grinzile sunt precum vinul: cu cât mai așteaptă cu atât cresc în valoare.