Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

8 Members and 33 Guests are viewing this topic.

pasadia

Hai sa scriu altfel, poate se intelege mai bine:

Mi se pare normal ca TOTI constructorii sa intre serios in teren doar dupa ce acesta este eliberat de orice sarcina (deminare, arheologie, mutare utilitati). In plus la acel moment este firesc sa fie terminata si toata birocratia (AM, AC, exproprieri suplimentare). Asta pentru ca, de exemplu, imi pare mai firesc procesul de la unguri, unde tocmai din aceasta cauza termenele din contracte (care in general se refera strict la CONSTRUCTIE) ajung sa fie respectate.

Prin urmare ceea ce afirm eu e ca in cazul UMB (si al altora) sper sa fie adoptat acest tip de management al proiectelor in dauna hei-rupismului cu "lucrati voi acolo caci vedem noi cu actele dupa". Accentul e pe SPER caci nu am informatii de la interior si nu stiu in mod real daca asta este motivul pentru care UMB nu lucreaza pe CraPi. Si nu, eu personal chiar nu am chef sa stau pe filmari sa numar stalpii din traseu. Ochiometric insa, pe fimarea Buzau- Foscani nu prea am vazut stalpi in traseu si nici zone neatacate (ceea ce imi sugereaza ca au fost mutate si utilitati ingropate).

@hefaistos inca odata - deschiderile de loturi de autostrada se petrec in noiembrie-decembrie indiferent daca sunt sau nu alegeri in acel an. Iar in 2020 au fost deschideri de loturi si dupa alegerile parlamentare din decembrie 2020 (A3 Rasnov - Cristian s-a deschis la 11 zile DUPA alegeri)

dumbravaandrei

#11206
din cate stiu, mutarea de utilitati, cade in sarcina constructorului si sunt ofertate ca pret de catre acesta. Statul trebuie sa se asigure ca exista avizele emise la timp si toate diligentele indeplinite, astfel incat constructorul sa poata reprezenta statul in planificarea si implementarea lucrarilor de relocare a utilitatilor.

Asa ca nu vad o drama in faptul ca un constructor trebuie sa relocheze utilitati, ci doar asupra faptului ca nu are toate avizele necesare pentru relocare (din cate stiu, aici pe A7 are toate avizele necesare, trebuie sa se apuce UMB sa le reloce sau sa subcontracteze relocarea in caz ca nu a facut-o deja).

mdragos

CNAIR nu facut nimic fata de Aktor si Pizzarotti cand lucrau cu lingurita pe A10. Credeti ca ii vor face ceva lui UMB? Sa fim realisti. Sunt deacord ca UMB e clar peste capacitate si de aceea vedem aceste realocari de resure ( nu pot avea oameni peste tot ). Citesc acest forum de cand a fost deschis, obiceiurile CNAIR sunt neschimbate ... Asta e realitatea.

pasadia

Din cate stiu, cade in sarcina constructorului, dar:

- el trebuie sa contracteze proiectanti agreati de detinatorii fiecarui tip de infrastructura
- in baza proiectului intocmit se aproba avizeaza mutarea de catre detinatorului acelei retele (deci nu are vreo valoare vreun acord prealabil in lipsa PT-ului)
- in functie de necesitati se ajunge apoi si la exproprieri suplimentare (alta distractie)
- lucrarea in sine are loc cand decide proprietarul retelei si de obicei cu echipe ale acestuia (sau ale unui subcontractor agreat de acesta). Nu se apuca UMB-ul sa mute LEA-uri (sper!) cand au chef si cum au chef.

Si nu, FIDIC-ul rosu de pe A7 nu cred ca a adus nici o imbunatatire pe tema asta fata de FIDIC-ul galben practic in alte parti. Ca doar nu a facut Consitransul proiectele de relocare a utilitatilor.

hefaistos

În decembrie 2020 UMB a deschis centura Bacău fără aparate de rost doar ca să deschidă înainte de alegeri. Caxsa stabilim adevărul. Mie mi-e simpatic UMB-ul dar adevărul e adevar.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Acer Albereto


mike_us

@Raducu Popa Ai menționat in filmarea ta ca pe Buzău - Focșani erau bine mobilizați pe loturile 3 si 4. Dar pe lotul 2 si 1?


Raducu Popa

Pe loturile 1 si 2 nu am filmat, posibil zilele urmatoare.

Konter

Două noi autostrăzi au primit un ultim aviz înaintea aprobării de către Guvernul României. Astfel, studiile de fezabilitate au fost avizate în Consiliului Interministerial la Ministerul Dezvoltării.
Este vorba despre Autostrada Pașcani – Suceava și drumul de mare viteză Craiova – Târgu Jiu.

Autostrada Pașcani – Suceava
Acest drum va avea o lungime totală de aproximativ 62 km și următoarele caracteristici:
* 23 viaducte, dintre care cel mai mare va avea o lungime de 1050 metri și va fi realizat în punctul de început al autostrăzii, Gâstești – Pașcani
* 37 pasaje, 12 poduri, 8 parcări
* 5 noduri rutiere localizate la: Tătăruși – Heci cu intersecția DJ208F,  Dolhasca cu intersecția DJ208I, Roșcani cu intersecția DJ208C, Dumbrăveni cu intersecția DJ208B, Aeroport Suceava, care prevede drumuri de acces în DN29 și spre aeroport.
* două Centre de Întreținere și Coordonare
Sunt prevăzute și: perdele forestiere și panouri fonoabsorbante și anticoliziune, iluminat public, sistem de monitorizare a traficului ITS.
Traseul drumul va traversa următoarele UAT-uri:
* județul Iași, pe o lungime de 12,3 km: Pașcani, Valea Seacă, Lespezi, Tătăruși
* județul Botoșani, pe o lungime de 6,5 km: Tudora
* județul Suceava, pe o lungime de 43,17 km: Dolhasca, Liteni, Fântânele, Udești, Verești, Salcea, Dumbrăveni, Suceava

https://arenaconstruct.ro/doua-noi-autostrazi-sf-uri-avizate/

NoWords

#11215
Scurt update: Portocalii au inceput sa tureze motoarele si mai mult pe lotul 3 ( Buzau - Focsani ), si aici ma refer la inceputul lui. Se lucreaza intens la podul peste Raul Milcov si pasajul peste DN23A. Asta in conditii de ploaie destul de serioasa.

Sa nu mai zic ca centura Focsani este plina de ei  :lol:

Ionut

Ah deci aici pot să lucreze pe bălți. :troll:

dumbravaandrei

#11217
or fi mai acide ploile prin estul Munteniei (vroiam sa scriu Oltenia dar stiu ca acolo nu exista un McDonalds care sa dispute apartenenta)

Radudbr

E plina centura Focsani de camioane UMB. Chiar si pe ploaia asta continua de doua zile, la orele 21, 22 centura e plina de camioane UMB. Zilele trecute pe "centura mica" a orasului am vazut si multe betoniere de ale lor, veneau dinspre si spre locul unde se construieste pasajul de la viitoarea centura, intre E85 si DN2D.

pelan87

Pe Ploiesti-Buzau lot 2, la pasajul de pe DJ 203G (langa Stalpu), erau ridicate toate grinzile ieri pe la pranz, cand am trecut pe acolo. Nu se lucra (cel putin cat se vedea de pe drumul judetean), dar ploua serios. Grinzile erau marcate cu logo-ul producatorului Ferrobeton.

Pe lotul 3, in zona nodului Spataru, nu se vedea nimic notabil, cu exceptia unor gropi de sondare arheologica.