Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 10 Guests are viewing this topic.

pest1969

Pai pentru a lucra la DX12 in paralel cu ce fac acum le-ar trebui cateva sute de oameni si ceva utilaje - cumparate sau inchiriate.
Ambele "achiztii" sunt complicate, dar imi inchipui ca asta se incearca a se face.
Adica, un anumit numar de oameni si utilaje in plus in raport cu acum un an ar trebui sa existe deja. Nu stim cati sunt in plus, ca una e sa ai 10 si alta e sa ai 200.
Vom vedea, momentan speculam si noi de la tastatura in lipsa de alte subiecte.

reed

#11191
O filmare de la BP Video


Ash94

^Multe multumiri pentru filmari, Raducu!

Impresionant progres intr-o luna de munca, cu atat mai mult cu cat a fost o luna de iarna. (cel putin teoretic :D)

Bachus01

Anul acesta o sa avem finalizat Buzău- Focsani fara niciun fel de emoție. Este destul de clar , campania electorală (banuiesc ca si ceva partener extern) si UMB sau focalizat pe acest tronson . O crestere a capacității UMB (angajați + utilaje ) cu 20-30 % pe an este destul de fezabila. Usor usor încep să recupereze din întârzieri. Speram sa finalizeze si loturile de pe A3,DX6,A04 nord si DX12 T4 pana in primavara - vara 2025. A04 nord se pot sincroniza cu chinezii pt lucrări si deschidere in acelasi timp . Primele 2 loturi de pe A3 au 0 utilitate fara viaducte. In schimb DX12 T4 si DX 6 sunt mai importante .

Pe Buzău- Focsani nu avem foarte multe structuri, teren drept iar utilitățile in mare parte rezolvate . Am vazut pe A3 cu ce viteza au ridicat grinzile, predalele si suprabetonat.

cao_vali

Multumim mult de filmare, evolutie buna pentru o luna in care au avut liber 1 saptamana!

oneLess

#11196
De ce nu au grinzi pe A7 iar o linie dublă din cele trei aduse la Galați de la Zimbor stă degeaba acolo ?

LE: Ulterior publicării acesteia am văzut filmarea publicată azi de Răducu și demontau 2 din liniile de fabricație pentru grinzi la Galați!

reed

Sa ne de-a noua subiecte de forum.Ma gândesc că e posibil să folosească grinzi metalice .


Ionut

Sunt bălți băi!
Ce hateri...

archaeus

Balti nu era prin Rep Moldova?  :lol:

slartibartfast

En passant, sâmbătă dimineață Coni lucra la pilele pasajului DJ100C peste A7. Într-adevăr, ieșite din pământ în sfârșit și în creștere. Duminică era pauză.

pasadia

#11202
Faina filmarea editata pentru a putea compara progresul, felicitari @Raducu Popa! Insa:

- nu prea as numi ce a fost "luna de iarna". Mai degraba pare martie mai de iarna decat februarie.
- imi place matematica. Prin urmare "9 martie MINUS 3 februarie" nu inseamna "o luna din care au avut liber 1 saptamana" ci o luna si o saptamana din care au avut liber o saptamana.
- eu nu prea vad progresul ala impresionant. Structurile se misca greu, la terasament s-a mai schimbat culoarea, doar pe alocuri, rigole nu exista deloc (de fapt nici macar la bazine nu au lucrat cine stie ce. Ba chiar mi se par mai putini oameni si utilaje in martie decat in februarie. Dar poate nu vad eu ce anume impresioneaza pe altii.

Si daca tot postez un mesaj, mai spun 2 lucruri pentru a risca stergerea lui:

1. ce am spus mai sus nu e spus in calitate de hater de UMB. De altfel, mie personal imi pare normala situatia de pe CraPi lot 4. Pentru unii ca ei e mai firesc sa lucreze serios DOAR dupa ce sunt mutate toate utilitatile. Si sper ca au inteles asta macar in urma accidentului (provocat de ei) in care au murit 4 angajati ai lor!
O firma prezenta in teren dar care sta si se uita la un stalp nerelocat (precum Pizzaroti la nodul Alba Iulia nord) nu ma ajuta cu nimic.

2. Nu cred ca vom avea nici o inaugurare electorala. Nici pe A7, nici pe alte santiere ale UMB-ului. Din simplu motiv ca, asa cum se anunta acum, alegerile cu miza vor avea loc la inceput de septembrie, MULT prea devreme pentru sezonul de constructii. Prin urmare tare mult mi-as dori sa se mai inceteze cu conspiratita asta, cea car eleaga deschiderile de loturi de ciclul electoral.

horatiu.cosma

#11203
Deci pe A7 e perfect normal să lucreze cu toate forțele, în condițiile în care am numărat în ultimul video de la Răducu pe lotul 3 Buzău - Focșani 6 rețele electrice nerelocate, cu stâlpi fix pe aliniament (probabil or fi și alte utilități îngropate pe care nu le vedem).

În același timp, pe DX12 e perfect normal să nu lucreze cu niciun muncitor, în condițiile în care mai aveau de mutat acum 2 săptămâni (posibil să fie deja mutate) 3 rețele de gaz pe ultimii 4km ai proiectului (pe restul de 28km utilitățile sunt relocate, liber total la lucrări).

Iar pe A3 unde nu mai e nicio urmă de relocare, e la fel de normal să nu lucreze decât cu 2-3 oameni pe ici pe colo.

Dar, evident, nu e nimic electoral. Curat murdar.

hefaistos

^^
La punctul 2.
Tu chiar glumești, nu?
Toate alegerile din 2020 au fost "condimentate" cu deschideri.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.