Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

slartibartfast

Nu mă bag la pariu, dar nu cred că vor putea deschide. Deși mi-ar plăcea, pentru că ar avea potențialul să le explodeze în față autorităților locale. Ar îndemna mai mulți oameni să-și pună o întrebare interesantă:

"S-a deschis o autostradă, dar nu merge nimeni pe ea, pentru că e prea departe, și are o formă ciudată de cocoașă. Cine a proiectat-o în halul ăsta și de ce?"

Răspunsul noi îl știm, dar poate așa ar ajunge și la mai mulți.

Ionut

Să se circule pe cocoașă la 15 iunie?
Nu știu frate de unde le scoateți...

Feri

Pizzarotti-Retter ar fi ajuns la 50%:
QuoteAsocierea Pizzarotti-Retter a ajuns la 50 % execuție pe primul lot al Autostrăzii Moldovei (A 7) este în grafic asumat și va finaliza lucrările în noiembrie 2024, conform informațiilor Economedia. Constructorul va prezenta stadiul de 50 % execuție pe lotul Ploiești (Dumbrava) -Mizil cu o lungime de 21 kilometri respectiv 59 % execuție la structuri (poduri) la ședința de progres programată la CNAIR. Vremea nesperat de bună din ianuarie și februarie care a permis lucrări a dus lotul la un avans de 6/7 procente


Daniel G

#11178
Pentru pariori, optimisti si pesimisti nu ar strica o analiza pe filmarile postate, facute pe diverse loturi.
Din maratonului lui @raducu am numarat doar camioanele dintre Buzau si Focsani. Cu aproximatie erau cam asa:
Buzau - Ramnicu Sarat 140 camioane
nod Ramnicu Sarat 70-80 camioane
Ramnicu Sarat - Focsani nord 80 camioane
Deci aproximativ 300 de camioane pe trei loturi. Daca toate lucreaza in doua schimburi, inseamna 600 de camioane pe trei loturi, sau 200 pe lot. Acum se poate compara cu(raporta la) ce/cat au facut altii sau chiar UMB pe loturi relativ similare, cu X camioane. In felul asta putem avea o previziune mai ancorata in realitate si mai putin din love|hate.

In ce priveste structurile, cred ca UMB-ul are calcule diferite de cele de pe forum. La podul de la Buzau se vad pe aceleasi filmari in jur de 100 oameni (6 microbuze). Daca ar sti ca nu se incadreaza in termenul contractual(si ar vrea sa se incadreze) ar aduce mult mai multi oameni, care acum sunt mai sus de Focsani.
Oricum e de urmarit evolutia intre filmari. De exemplu, se poate vedea cat pot face cei ~100 oameni in doua saptamani din filmarile lui @raducu din 03.02.2024 si 16.02.2024.



hefaistos

#11179
8)
N-am aruncat cu vorbe, am aruncat cu bani.

Completare, ca am ajuns acasa.
E drept ca pariul meu are sub 40% sanse sa se finalizeze in favoarea mea.
Dar...
1. E sezonul ofrandelor electorale. Turcii pe A0 s-au inscris deja cu o deschidere partiala pana la DN4, desi contractual nu-i ajuta cu nimic. Iar Umbrarescu este cunoscut ca voluntar la astfel de actiuni.
2. Din punct de vedere tehnic pe Centura Focsani:
2.a) Terasamentele sunt aproape finalizate.
2.b) Lotul este mic, ceea ce inseamna ca asfaltarile nu vor dura foarte mult. Care asfaltari au inceput deja, iar UMB nu se incurca atunci cand da drumul la asfalt, nu lucreaza ca alti doua munca, patru pauza. Si in zona nu prea au altceva de asfaltat.
2.c) Structurile sunt putine si foarte simple. Elevatiile sunt finalizate. UMB are capacitatea de a le aborda simultan, ceea ce inseamna ca timpii pot fi foarte aproape de timpii tehnologici.
 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

dr4qul4

Tin eu pariul. Dar ca sa fie clar:
- e 15 iunie 2024
- deschiderea lotului se refera la aliniamentul autostrazii, nu la vreo bretea de deviere sau drum de legatura.
- De fapt, ca sa ai o sansa, platesc si daca pana la 15.07.2024 se circula pe oricare 8 km (sunt cel putin 9 intre noduri la Focsani) din loturile UMB, poate sa fie si pe un singur sens, doar sa fie pe aliniament si legati (adica nu 3 km la focsani si 5 la buzau)
- banii se platesc in contul API.

Si ca sa facem si pariul mai interesant, cel care pierde tine o luna la semnatura ceva de genul: Eu: "Imi cer iertare in genunchi in fata atotputernicului UMB pentru ca m-am indoit de mobilizarea si forta sa." Si o luna nu mai zic nimic de rau de UMB.
Tu: "Te lepezi de UMB? Ma lepad de UMB! Te-ai lepadat de UMB? M-am lepadat de UMB!" Si o luna nu zici nimic de bine de UMB
 :lol:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

florin74

Mai lipseste si un juramant la biserica, eventual la muntele Athos :)))

hefaistos

M-am lepădat de UMB!
 :lol:  :lol:  :lol:
Eu am fost primul care a spus ca UMB nu poate respecta termenele contractuale pe TOATE loturile de pe A7. Și puțin probabil sa respecte limita PNRR, adică 2026. Dar asta nu înseamnă că punctual nu poate sa finalizeze anumite lucrări. 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

mike_us

Pina in 2026 sunt 3 ani, eu nu as fi așa de sigur ca nu fac A7. La asta as pune si un pariu.

hefaistos

UMB s-a lacomit cu cele trei loturi de la nord de Bacau si lotul de pe A8. Din cauza asta au ajuns sa cvasiabandoneze alte lucrari: A3, A0N4, DEx12.
Dar acum asta e realitatea.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.


NoWords

#11186


O situatie putin ciudata pe sectorul Bacau - Pascani. Cum se procedeaza in acest caz daca propietarul refuza sa elibereze locul?

Proiectare facuta pe genunchi... :weird:

GAC

Reportajul lui Shoppy prezinta succint situatia de la podul Buzau. Tare mi-e ca vom avea pilonii turnati pe ambele cai de rulare, pana sa scurme pamantul Norol pe zona nodului. La Pod Rm Sarat au turnat aproape simultan pilonii la o cale de rulare, ca ulterior sa toarne la a doua. Daca fac acelasi lucru si aici, inseamna ca ne aduce Iepurasu si niste grinzi puse in opera.
Chiar daca UMB cel mai probabil va intarzia cu o parte din loturi, mai bine le dau lor 20 de loturi si mi le termina in 5-6 ani (unele la timp, altele cu mici intarzeri si cateva cu intarzieri mai mari), decat sa dau la alti actori/macaronari ca sa le termine in 7-8 ani (pe toate cu intarzieri masive).
Intradevar UMB devine un too big to fail, dar din pacate, A7 - Focsani-Pascani nu a atras interes pentru ceilalti constructori seriosi, gen Strabag, PORR sau We Build.
Daca am fi avut pe lista de participanti si alti constructori consacrati-seriosi, intradevar as fi fost suparat foc pe UMB pentru prestatia de anul trecut, dar in contextul dat, presupunand ca l-am fi dat pe UMB la o parte, ar fi castigat Danlin, cei corora le-a cazut podul proaspat reabilitat. Ar mai fi fost si niste turci, dar avand in vedere timpul scurt de doar 60 de zile de la desemnare pana la inceperea activitatii, am mari indoieli ca respectivii, si nou veniti pe piata din Romania ar fi reusit sa se urneasca din loc asa de repede. Intradevar, poate ar fi fost ceva mai avansati, dar nu cu mult si cel mai probabil, progresul ar fi fost mai degraba anevoios pe toata perioada de executie.
Pentru mine incepe sa fie clar ca UMB incearca sa recupereze din timpul pierdut si cel putin pana la Focsani situatia pare sub control. Pana la urma, punctele critice pe traseu sunt Buzau, Rm. Sarat si Focasni, toate in grafic pentru anul asta sau cel tarziu primavara anului viitor. Dupa Focsani nu-i dracu asa negru, mai ales ca Bacaul a fost deja rezolvat.

pest1969

Ma intreb cat poate compensa UMB prin noi angajari si prin noi achizitii de utilaje. Poate cineva sa gaseasca evolutia numarului de angajati la entitatile UMB in ultimii ani?

voicul

Nu e relevant.
Exemplu: faptul ca ai angajat 1 om in ultimii 10 ani, nu sugereaza (adica nu exista lege nici juridica, nici fizica, nici statistica) ca nu poti angaja 10.000 de oameni in urmatoare perioada (desi intradevar bunul simt zice ca e imposibil, dar tehnic se poate).
Trebuie sa ai doar buget si oameni care sa fie angajati.
Dar sa zicem ca ar angaja "foarte multi". Ramane porblema daca poate sa ii gestioneze eficient? Degeaba ai numar de oameni, daca nu stii sa ii coordonezi/stiu ce sa faca si mai important: chiar si respecta planurile.