Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

rota

Lotul Nurol

Imagini aeriene de pe Lotul 3 Pietroasele – Municipiul Buzău al Autostrăzii A7 Ploiești- Buzău(13,9 km.)
VIDEO

ovicor

Da, @ oneLess, macar asta sa fie beneficiul c-au luat ei tot, sa prioritizeze loturile de la sud spre nord, intre noduri!

NoWords

02.03.2024 Weekend pe Autostrada Moldovei A7,Nod rutier Focșani-nord lot 4, tr 4


Multumim! :D

Konter

Drumul expres Suceava – Siret are întârzieri încă din etapa de proiectare.
Din cauza mobilizării slabe, CNAIR a emis un certificat negativ proiectantului.
Reprezentanții CNAIR susțin că au survenit întârzieri în contract ca urmare a mobilizării insuficiente a prestatorului în ceea ce privește realizarea investigațiilor geotehnice.
Contractul de elaborare a studiului de fezabilitate și a proiectului de execuție a fost semnat în septembrie 2020 de CNAIR cu asocierea Search Corporation SRL – Egis Romania SRL – Egis International SAS.
Beneficiarul a emis ordinul de mobilizare a tuturor utilajelor / echipamentelor de foraj, în data de 12 octombrie 2021.
Prestatorul nu a mobilizat toate categoriile de utilaje / echipamente în termenul menționat în cadrul Ordinului de mobilizare, respectiv data de 18 octombrie 2021.
În conformitate cu Graficul de activități Gantt asumat de către prestator, perioada de realizare a Studiului Geotehnic era de trei luni.
De la data demarării investigațiilor geotehnice (24 august 2021) a fost inregistrată o perioadă de aproximativ 29 luni, în care investigațiile geotehnice sunt realizate în procent de aproximativ 99%.
Conform datelor contractuale, Studiul de Fezabilitate trebuia livrat pe 8 februarie 2024. Proiectul pentru Autorizarea Executării Lucrărilor de Construire trebuie livrat pe 1 iunie 2024, iar Proiectul Tehnic de Execuție pe 26 septembrie 2024.

În ianuarie 2023 valoarea contractului a fost majorată cu 17,55 % din prețul contractului inițial, ajungând la 11.863.768 lei, fără TVA

https://arenaconstruct.ro/drumul-expres-suceava-siret-mobilizare-slaba-a-proiectantului/

mike_us

Cred ca avem suficienți km in lucru. Poate pentru prima data avem mai mult decit putem executa. Deci poate 1-2 ani ar trebui sa ne focusam sa terminam o parte din ce avem din lucru. Daca Suceava – Siret se licitează in a 2 parte a lui 2025 eu nu vad nici o problema.


hefaistos

Am ciudata senzatie ca "se doreste" ca Buzau Focsani 4 (Centura Focsani) sa se deschida cu ocazia alegerilor locale. Adica in iunie. 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

BogdanP

Lucrări la șoseaua de legătură dintre Autostrada A7 și DN2/E85 pe lotul 1 din Bacău - Pașcani, Roman Sud

Duta C

Quote from: Ionut on March 04, 2024, 07:25:43 PMPS.

Doar întreb, pentru un prieten.
Dacă era ORICARE alt constructor, nu UMB, pe aceste loturi și la 10 luni de la emiterea OIL arătau așa, era cineva care NU cerea reziliere?

Corecție. Focșani-Bacău 1 are OIL din MARTIE 2023, nu mai ca restul loturilor dinspre nord...
Probail ca toti stiu ca UMB poate recupera fara probleme si de asta nu cere nimeni reziliere. Restul firmelor aproape toate si daca incep inainte de OIL si tot nu termina la timp ( mici exceptii ratacite in timp ,poate) . Cred ca asta este motivul,parerea mea.

mike_us

@hefaistos Pina in iunie mai sunt 3 luni. Nu e totuși prea puțin chiar si pentru UMB? Undeva in toamna e mai plauzibil cred.

voicul

Quote from: hefaistos on March 06, 2024, 08:30:51 PMAm ciudata senzatie ca "se doreste" ca Buzau Focsani 4 (Centura Focsani) sa se deschida cu ocazia alegerilor locale. Adica in iunie.

E complex de gestionat sa ai senzatii despre ce altii ar vrea (nici macar vor), dar macar e pusa in categoria buna: adica ciudat.
Problema este realitatea.
Altfel avem ceritudinea ca unii au vrut 3000 de km de A, care si exista pe hartie si asta de ani buni, dar practic ne chinuim cu 50 - 100 de km pe an (in anii extrem de buni).
Podul de la Buzau e clar ca nu il fac in 3 luni. E chiar greu sa il termine si anul asta (dar aici e inca in carti, dar la final de an).

GAC

Nu cred ca putem discuta de o inaugurare timpurie la Focsani fara ca sectiunea pana la Buzau sa fie intr-un stadiu foarte avansat, gen la primul strat de asfalt.
UMB are nevoie de autostrada neterminata in scop logistic. Altfel o sa aiba mari probleme cu transportul de materiale. Daca se forteaza sa inaugureze cocoasa, risca sa se-mpuste singuri in picior.
Chiar daca vor reusi sa astearna si stratul 2 de asfalt, mai bine ar mai astepta putin, ca stratul 3 sa fie asternut in rand cu tot tronsonul Buzau-Focsani (poate mai putin podul de la Buzau - daca nu-l vor termina pana in Decembrie) si astfel sa nu mai aiba nevoie de autostrada neterminata in scop logistic. Finisajele nu iplica transporturi grele si pot pot fi facute si dupa darea in circulatie.

oneway

^^^^ Ce sa mai recupereze ? Saracii nu mai stiu unde sa mute oamenii si utilajele... Urmeaza extensiile de timp ca la final sa auzim ca au terminat iar inainte de termen... :zen:
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

hefaistos

Bine, pun pariu 200 de lei ca pana la 15 iunie se deschide traficul pe centura Focșani. E cineva sa parieze împotriva mea?
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

horatiu.cosma

În sfârșit. Eu mă bag. Deși, din păcate pentru tine, o să pierzi mai mult decât categoric. Nu au nicio șansă să termine în 3 luni.