News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

alecu26

Teoretic nu. Toate deciziile.si discutiile.la.Trace sunt in Bulgaria. Managementul.de santier sau proiect practic nu are nici o putere. Daca are pana la o roata un utilaj se.da telefon in Bulgaria si se intreaba ce trebuie facut...si se asteapta o saptamana o decizie.
Dar e posibil tap ispasitor sa fie acarul Paun.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

hai se vedem. Eu sper ca cei de la Coni vor prelua partea Trace, macar pana la nodul de la Clondiru.
Pana la Clondiru chiar sunt sanse sa termine anul asta. La Pizarotii insa sansele sunt foarte mici pentur anul asta...
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

hefaistos

Chestia cu preluarea nu e asa simpla. Trace nu e in faliment. Care ar fi interesul lor sa renunte la o lucrare aducatoare de bani? Ar trebui un aranjament financiar care ar fi avantajos pentru bulgari si in consecinta nu atat de avantajos pentru romani.
Pe de alta parte nici Coni n-a terminat partea ei si daca la terasamente stau bine, la structuri (alea mici si putine) mai au mult. 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

carutasul

"preluare" poate însemna și "faceți voi o parte din lucrare și vă dăm respectivele procente, eventual minus 5-10% ca să avem și noi ceva profit". Nu neapărat eliminarea bulgarilor din asociere. Bănuiesc că dacă tot nu sunt capabili să îl facă e convenabil și așa...

hefaistos

Da, dar 15-20 pentru Trace, inseamna 15-20 in minus pentru Coni. Iar Coni se ocupa de facut bani, nu de binefacere.
Plus ca lucrarea e deja inceputa si avanseaza, ce-i drept in ritmul ei, Coni ar fi mai degraba ca un subcontractor pe numite lucrari. Daca Trace ar fi intemtionat sa subcontracteze o putea face si catre terti, ceea ce nu a a facut, se pare ca bulgarii vor fiecare banut pe care il pot stoarce de pe aici. 
Nu e simplu, nu-l pot da pur si simplu afara pe Trace ca asa ni se pare noua sau chiar CNAIR mai bine sau mai corect. Nu uitati ce s-a intamplat pe Chetani Campia Turzii cand CNAIR a incercat sa scurtcircuiteze STRACO. Paguba majora pentru prestatorul de la terasamente.
Deci anul asta sanse minime sa se intample ceva radical.     
Si inca ceva, lucrarea e inca in termenele de timp contractuale. La limita, dar e. Desi noi toti vedem ca termenele nu vor fi respectate legal CNAIR nu poate lua alte masuri decat sa avertizeze sau sa sanctioneze asocierea. 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

carutasul

Da, evident că e o situație care depinde de lucruri concrete. Câtă vreme bulgarii vor considera că se pot încadra o să încerce să le facă. În momentul în care o să vadă că ajung la penalități o să caute soluții ... cel puțin așa ar fi natural. Evident că pot subcontracta și la alții, dar Coni sunt deja acolo, au oamenii și utilajele în șantier, probabil pot da cel mai bun preț. Cu condiția să și poată, că dacă sunt încă ocupați cu partea lor... Evident, toate astea sunt speculații, ei știu mai bine ce vor și de ce. Dacă pe bulgari îi interesează piața românească poate vor să păstreze parteneriatul ( îmi aduc aminte că Strabag lucra cu Straco pe vremuri în mod curent). Dacă nu... nu

oneLess

Quote from: horatiu.cosma on November 18, 2023, 10:52:34 AMCa să nu se extindă mai mult conspiratologia, îmi permit să intervin puțin. Nu e vorba nici despre grinzile speciale Retter, nici despre cele ale UMB. In PTE ul Consitrans grinzile erau într-un anumit fel, care indicau spre un singur producător de pe piața care dispunea de acel tip de cofraj. Doar că acel producător e ocupat până peste cap și putea livra cel mai devreme la Pizzarotti-Retter cândva spre final de 2024, așa că s-a făcut o mică modificare și acum le produce Pizzarotti cu propriul stand din organizarea de șantier.



Respect !

26ld

Autostrada A7 Ploiești-Buzău Lot 1 (Pizzarotti-Retter) - COMPLET - 2024.02.23


Multumiri autorilor.

Skynick


reed


rocklee

 :) super filmare ....2025 o tinta normala ...2024 una politica  >:(


ncb

De pe canalul Youtube Construim Romania: Autostrada A7 Ploiești-Buzău Lot 2 - COMPLET - 2024.02.23



dr4qul4

momentan trec Coni la surprize placute. Este si lotul usor, dar mie mi se pare ca este cel mai avansat lot de pe A7 pana in acest moment. Chiar si cu partea Trace.
Observa ca au montat si cateva garduri si au pregatit si terenul pentru perdeaua forestiera.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Daniel G

Ce se vedea ieri de pe DN2 intre Buzau si Bacau:
- la descarcarea in DN2 din nodul Focsani Nord se taluza; probabil urmeaza curand o deviere a traficului de pe DN2 prin jumatate de giratoriu
- intre Focsani si Adjud circulau multe camioane cu prelata dinspe baza UMB spre Focsani(probabil cu asfalt), la fel si betoniere
- se lucra intens la pasajul peste DN2 și CF 500
- au inceput lucrul in zona nodului Bacau Sud: se lucra la decopertari
- la intoarcere, pe intuneric, erau camioane in zonele Focsani si Ramnicu Sarat