Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

8 Members and 27 Guests are viewing this topic.

alecu26

Cu sudurile alea nu e de glumit. Mai ales ca e asa lunga carcasa. Daca nu sunt cat de cat sudate...vor crapa când se ridica carcasa.

Si in fond sunt suduri de rezistenta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

usiabc

#1111
Sa nu spuneti ca nu se lucreaza  :D:

















EKO

NGC

CNSC a dat decizii pentru toate cele 4 contestatii IPTANA.

Principala problema din contestatii era cea legata de acordul de mediu si directiva EIA 85/337/CEE.

QuoteAvand in vedere faptul ca tronsonul de drum expres Ploiesti - Buzau face parte, impreuna cu tronsoanele Buzau - Focsani, Focsani - Bacau, Bacau - Pascani, conform precizarilor din Caietul de sarcini, din TEN-T CORE cat si din reteaua rutiera TEN-T CENTRALA, pe intreaga lungime a retelei din tara noastra, la nivel de drum de mare viteza, iar intrucat acestea se desfasoara pe teritoriul mai multor judete, divizarea pe sectiuni succesive mai scurte exclude evaluarea cumulata a impactului asupra mediului, fapt ce contravine reglementarilor legislatiei privind protectia mediului, Directivei EIA 85/337/CEE, elaborarea studiului de evaluare adecvata si a studiului de impact asupra mediului in mod neunitar, exclusiv pentru un tronson, conducand la imposibilitatea obtinerii acordului de mediu.

In urma clarificarilor CNAIR si MT trimise catre CNSC, CNSC a fost de acord ca cele 4 proiecte sunt proiecte independente, asa ca se poate obtine AM pentru fiecare proiect in parte.

Au mai fost contestate si niste prevederi din caietul de sarcini, iar in urma deciziilor CNSC se vor adopta masuri de remediere si se vor relua cele 3 licitatii suspendate.

raresc


TibiV

Hai sa punem si pozitia oficiala a CNAIR, "just for the record"...

http://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-20012017

Quote
Comunicat de presa 20.01.2017

CNSC a respins contestaţiile pentru procedurile de elaborare Studiu de Fezabilitate şi Proiect Tehnic pentru drumurile de mare viteză din zona Moldovei CNAIR SA continuă procedura de licitare a proiectului de infrastructură pentru culoarul 9

Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor a respins contestaţiile pentru cele patru proceduri de atribuire:

Elaborare Studiu de Fezabilitate şi Proiect Tehnic pentru drum de mare viteză Ploieşti - Buzău;
Elaborare Studiu de Fezabilitate şi Proiect Tehnic pentru drum de mare viteză Buzău - Focşani; 
Elaborare Studiu de Fezabilitate şi Proiect Tehnic pentru drum de mare viteză Focşani - Bacău;
Elaborare Studiu de Fezabilitate şi Proiect Tehnic pentru drum de mare viteză Bacău - Paşcani.


În data de 19.12.2016 au fost formulate contestaţii cu privire la conţinutul Caietului de Sarcini iar CNSC a respins toate criticile contestatoarei referitoare la obţinerea acordului de mediu şi solicitarea de eliminare din caietul de sarcini a unor riscuri aflate în sarcina viitorului Prestator, dispunând doar revizuirea Caietului de Sarcini.

CNAIR SA va pune în aplicare deciziile CNSC pentru toate cele patru proceduri de atribuire, va răspunde în perioada imediat următoare la solicitările de clarificare transmise de operatorii economici interesaţi. Compania va desuspenda procedurile de atribuire şi va prelungi cu un termen rezonabil data limită de depunere a ofertelor.

Reamintim că în data de 24.11.2016 au fost publicate anunţurile de participare în SEAP pentru cele patru proceduri, termenul limită pentru depunerea ofertelor fiind data de 05.01.2017.


Toate formatarile bold, underline si italic apartin CNAIR.
Inclusiv "culoarul 9" din titlu... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ovideatza

Si pana la urma nu e nici o clarificare legata de ce fel de drum vor proiecta? A sau DX? Ca daca sunt independete sa nu ne trezim cu alternanta A/DX, dupa cum considera proiectantul.

cristian.ghinghes

A7 si autostrada Iasi - Tg. Mures nu apar nicaieri in bugetul pe 2017.
http://discutii.mfinante.ro/static/10/Mfp/proiect_buget_2017/Anexa3/Ministerul_Transporturilor.pdf

Centura Bacau are niste credite bugetare asigurate, insa din fonduri europene. Fonduri europene care, ghiciti ce, deocamdata nu sunt concretizate prin niciun contract de finantare.
consilier local independent al municipiului Bacău | coordonator proiecte @ Societatea Academică din România (membru CM POIM)

florin74

Important e ca sunt credite bugetate si nu de angajament, ca daca erau de angajament, intrau in categorie povesti nemuritoare. :lol:
Oricum, la gradul de mobilizare al turcilor de pana acum, nici avansul pe care l-au incasat anul trecut nu cred ca il  consuma anul asta. Teoretic la cat au alocat (200 mil lei) si tinand cont si de avansul incasat (15%), ar trebui la sfarsitul anului sa vedem mai mult de 60% grad de realizare.
Sa fim seriosi, nici daca UMB si-ar mobiliza toate resursele nu ar putea face asta.

Horațiu 87

Buget 2017: Județul Bacău primește bani pentru șoseaua de centură. Drumul expres Ploiești – Bacău – Pașcani și autostrada au finanțare

Ministerul Finanțelor Publice a ținut în dezbatere publică proiectul de buget pentru anul 2017, documentul urmând să fie aprobat în ședința de vineri, 27 ianuarie. Singurele investiții ce vizează direct și explicit județul Bacău sunt varianta de ocolire a municipiului și alte două construcții de sedii, la Moinești.

Drumul expres Ploiești -Bacău – Pașcani nu este menționat explicit, nici autostrada spre Transilvania, însă acestea sunt incluse la finanțare, potrivit CNAIR (Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere).

Conform proiectului de buget, la Ministerul Transporturilor au fost alocate 202 milioane de lei în 2017 pentru continuarea lucrărilor la șoseaua de centură a Bacăului. Asta, după ce în luna august a anului trecut a fost plătit avansul de 71 de milioane de lei către firma constructoare. Termenul de finalizare a investiției este 2020.

Potrivit CNAIR, ar exista sume alocate și pentru proiectele în pregătire, precum autostrăzile Comarnic-Braşov şi Târgu Mureş – Iaşi sau drumul de mare viteză Ploieşti-Paşcani (numit și autostrada 7, care va trece prin Bacău), la capitolul ,,Alte cheltuieli de investiţii".

,,Pentru proiectele aflate în faza de execuție, prioritare pentru companie, CNAIR a prevăzut în buget sumele necesare realizării acestora distinct la anexele cod 3/24/29. Pentru proiectele în pregătire (ex. Comarnic-Brasov, Targu-Mures-Iasi-Ungheni, Ploiesti-Buzau-Focsani-Bacau-Pascani) sumele se regăsesc la Poziţia C Alte cheltuieli de investitii litera c. Acestea cuprind, potrivit legii finanțelor publice, cheltuieli pentru elaborarea studiilor de prefezabilitate, a studiilor de fezabilitate, a altor studii aferente obiectivelor de investiţii, inclusiv cheltuielile necesare pentru obţinerea avizelor, autorizaţiilor şi acordurilor prevăzute de lege", a anunțat CNAIR, în replică la zvonurile că a renunțat la aceste investiții.

Alte alocări financiare pentru județul Bacău vizează un sediu APIA în Moinești și finalizarea sediului Parchetului de pe lângă Judecătoria Moinești.
Proiectul de buget va ajunge de la Guvern la Parlament, unde senatorii și deputații băcăuani pot face amendamente și pot solicita fonduri pentru alte investiții în județ.

http://zdbc.ro/buget-2017-judetul-bacau-primeste-bani-pentru-soseaua-de-centura-drumul-expres-ploiesti-bacau-pascani-si-autostrada-au-finantare/

Allex

#1119
Update de la constructor.





























EKO
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

panda_no 5

Cred ca e singurul constructor care isi face singur fotografii din santier si le posteaza undeva.

Allex

Era fain daca punea si locatiile pentru poze ca sa intelaga si cei care nu sunt din zona ce se intampla. Dar e bine si asa, nemultumitului... stiti voi.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

NGC

Quote from: NGC20 on January 19, 2017, 02:27:20 PM
CNSC a dat decizii pentru toate cele 4 contestatii IPTANA.

Principala problema din contestatii era cea legata de acordul de mediu si directiva EIA 85/337/CEE.

[...]

In urma clarificarilor CNAIR si MT trimise catre CNSC, CNSC a fost de acord ca cele 4 proiecte sunt proiecte independente, asa ca se poate obtine AM pentru fiecare proiect in parte.

Au mai fost contestate si niste prevederi din caietul de sarcini, iar in urma deciziilor CNSC se vor adopta masuri de remediere si se vor relua cele 3 licitatii suspendate.

S-au ridicat suspendarile si avem termene pentru depunerea ofertelor in a doua jumatate a lunii Februarie pentru toate 4 licitatiile.

Ionut

Ce termene, mai precis? 17 februarie?

NGC

3 x 16 Februarie
1 x 20 Februarie
Le gasiti oricum in sinteza.