Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

8 Members and 49 Guests are viewing this topic.

voicul

#11010
Quote from: NoWords on February 12, 2024, 06:59:02 PMDin ce am vazut in clipul postat de The Romanian, lotul 4 ar fi gata anul asta. Intrebarea mea ar fi, unde se face descarcarea? Daca este in DN23, o sa cam aglomereze intrarea in oras, si centura Focsani o sa fie cam la fel de aglomerata.

Aglomerat in comparatie cu ce sau de unde?
Spre exemplu o sa fiu fericit daca se deschide lot-ul, dar nu o sa ma duc special sa ma frec pe A ca sa aglomerez zona. Deci de unde ar aparea trafic sa faca aglomeratie, aglomeratie care nu ar fi si acum?
Eu cred ca se va face distributie si pe A si pe centura Focsani si aglomeratia va fi la fel ca acum (+ cresterea normala de trafic pana cand se deschide lotul)

Chiar si mai practic: in afara de cei care sunt din Rastoaca, Botarlau si Vulturu, care o sa aiba luxul si opulenta sa foloseasca A ... in rest, traficul de tranzit nu cred ca prea o sa foloseasca A (poate doar daca forteaza camioanele pe acolo).

NoWords

#11011
Aglomeratia cea mai mare s-ar face la sensul giratoriu ( intersectia DN23 si E85 ). Mai exact acesta:



Asta daca traficul se muta pe acel lot, fiind deja extrem de aglomerat dupa amiaza si dimineata. Doamne ajuta sa se deschida anul acesta!

Moldovean

Locuiesc lângă Focșani și urmăresc și activitatea primarului și ce se întâmplă în zonă. Pe centura Focșani calitatea drumului e foarte proastă, mai ales de când e tranzitat și de camioanele de Ucraina, pe lângă cele de România, Polonia, Bulgaria sau Turcia. Când oamenii s-au plâns de gropile de pe centura Focșani, primarul a spus că va repara zona doar după deschiderea lotului 4. Prin urmare, e posibil să aibă în plan interzicerea camioanelor pe centură și mutarea lor pe lotul 4. Nu știu dacă e posibil acest lucru, dar acum centura respectivă face parte din intravilanul municipiului. Înainte chiar era marginea orașului, dar acum s-a dezvoltat și întins și în jur încât nu prea mai poate fi numită centură.

bogdan4ice

#11013
Lotul acesta fara bucati din loturile adiacenta nu este o solutie de luat in seama pentru directia principala de trafic: Bucuresti - Suceava. Lotul 4 e o sulutie pentru directiile Tg Secuiesc/Bacau-Braila.

Dominik

#11014
Asternere asfalt pe lotul 4 Buzau - Focsani.


You're in Steelers Country

TeoH9

Nu stiu de ce, dar am un feeling ca nu va fi foarte calitativa autostrada A7, mai ales pe loturile UMB. Sper sa fie doar un gand nejustificat, dar heirupul si finalizat loturile in viteza pentru inaugurare inainte de alegeri nu-mi suna a bine. Mark my words pentru cand se va da in circulatie.

slartibartfast

^^^
Exact asta voiam să zic și eu: lotul 4 singur, fără niciunul din cele dinaintea sau de după el, este cam degeaba. Dacă vii dinspre Buzău și mergi spre Bacău, ca să intri doar pe lotul 4 faci un ocol care mai mult decât îți dublează distanța parcursă, iar timpul de parcurgere nu cred că îl îmbunătățește. Sigur, e confort și siguranță pe acolo, dar nu cred că va fi un atractor prea puternic.

Doar cu lotul 4 nici măcar nu eviți toată centura Focșaniului, doar o parte din ea. O poți evita pe toată dacă ai și nodul Slobozia Ciorăști de pe lotul 3, dar chiar și așa, pe acolo tot pe aproape de dublarea distanței este.

RazesIesean

^^ Trebuie sa tina 10 ani, apoi vrei ca UMB-ul sa stea degeaba cand urmeaza refurbishment-ul?
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

Voicu

Asta ar fi și speranța mea, că la câtă marfă au de livrat și la cât de lungă e garanția, să le fie mai profitabil să facă din start un lucru bun.

mirceaeliade

Daca nu ma insel, ce face UMB face cu garantie de 10 ani. Atata timp cat CNAIR "se are bine" cu un privat, e oarecum normal sa se accepte lucrari la "cum o iesi", fara supervizor, chit ca uneori mai inseamna si o 'mica' explozie.  Altfel se apuca CNAIR sa numere suruburile la un pod oarecare dupa ce a stat ani prin tribunale chemat de privat.  Aveti de ales intre 1) a sta CNAIR cu biciul pe un privat de oarecare buna credinta, sau 2) sa cereti CNAIR sa faca treaba mai repede la alte licitatii.  Nu prea iese o autostrada si fara preturi destept de scumpe, si predata devreme acasa la CNAIR, si frumoasa ca o elvetianca.

GIV

@TeoH9 feelingul a aparut de la primele cupe de umplutura care erau compactate in "straturi" de peste 50 cm... asa ca nu ne surprinde nimic

Cetatean

Quote from: Cetatean on January 25, 2024, 01:31:33 PMAm vazut acum o filmare pe youtube de pe a7,de la spiridrone care imi pune multe semne de intrebare.
1. Stiu/cred ca e nevoie de autostrada asta,dar totusi,umpluturi pe zapada
2. Grosimea stratului?
3. Consultanta ce parere are despre asta?
4. Cred ca o sa asistam anu asta la tot felu de ineptii,in executie,din cauza alegerilor

Pentru mesajul asta mi-am luat-o grav pe youtube. Eu stiu ca toti ne dorim infrastructura in toata tara asta,dar in Moldova,cel putin din filmari,anul asta pare haiducie...si e data doar de presiunea politica.


bogdan4ice

Am o vaga impresie ca cu toate ca UMB s-a inhamat mai mult decat pot duce cred ca statul nu poate plati cat pot ei face ... Acesta poate fi unul dintre motivele pentru care nu au alocat resurse semnificative pe A7 pentru ca nu exista finantare pentru facturile ce le puteau emite.
E doar o supozitie dar avand in vedere masurile de austeritate de la sfarsitul anului trecut o consider plauzibila.

Cetatean

Pai nu sunt bani prin PNRR pentru mare parte din lucrari?

horatiu.cosma

Tot explicam cum e cu banii din PNRR, dar pare că nu se prea înțelege.

1. Banii efectivi din PNRR pentru A7 sunt circa 2 miliarde de euro. A7 Ploiesti - Pașcani cu toate actualizările și costurile suplimentare va depăși la trasul liniei 4 miliarde de euro. Diferența, bani de la bugetul de stat.

2. Banii din PNRR vin pe bucățele, în funcție de câte reforme bifează guvernul. Deocamdată a venit avansul și primele 2 transe (vreo 10 miliarde de euro din 30). E o întârziere de cam un an față de calendar, încă nu s-au primit banii pentru tranșele programate în 2023, că nu s-au bifat jaloanele la timp.

Concluzie: bani PNRR pentru A7 sunt deocamdată cei alocați in bugetul pe 2024, dar nu suficienti, undeva la 15% din valoarea totală a proiectelor, 3 miliarde de lei suma.

Tind sa cred că anul ăsta o să o ducă cumva, mutat cofinanțare națională de pe alte proiecte care nu ard așa tare din punct de vedere electoral, amânat la plată facturi pe loturile fără șanse de inaugurare etc, insă în 2025 o să ajungă la fundul sacului cei 10 miliarde obținuți până acum și conducta va fi goală, in lipsa reformelor bifate. Atunci va fi groasă cu adevărat.