News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 27 Guests are viewing this topic.

Stef

Lotul 2 din Bacău - Pașcani, astăzi. Voi reveni la 3-4 săptămâni pe fiecare lot, complet, iar la turbion o dată la două săptămâni, în funcție de progres


TibiV

Postez acum o animatie/randare de exceptie/de referinta, cu A7 Focsani-Bacau, realizata de Cristian Ghita (care se pare ca nu are cont pe forum...)


Nu imi dati mie like, intrati pe contul lui de YT si dati like cu 2 (doua) maini!....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Punând cap la cap maratonul grozav a lui Răducu, am numărat de la Buzău la Pașcani vreo 400 de basculante, 20+ de foreze, sute de muncitori la vreo 40 de structuri, pe scurt, impresionant. Dar chiar și așa, pe jumătate din cei 250km nu e țipenie de om, ca să ne facem o imagine despre ce volume de mobilizare sunt necesare pentru un asemenea proiect.

dr4qul4

Oricum, trebuie sa apreciem ca au inceput sa prinda viteza.
Nici vorba de recuperat timpii pierduti, inca nu sunt in ritmul de a face 10 loturi simultan, dar cel putin nu se mai acumuleaza si alte intarzieri mari (asta si pentru ca au scapat de presiunea de pe A3).
Sunt curios care o sa fie procentul raportat, dupa prima runda de facturi ce se vor emite.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Stef

Săptămâna viitoare UMB are liber, nu? Cel puțin unde a intrat pe șantier pe 22 ianuarie. Știe cineva?  O:-)

vm75

Buna intrebare; va fi interesant de vazut daca vor avea in continuare saptamana libera simultan pe toate loturile si vor lasa utilajele in parcare sau vor gasi o modalitate de decalare a liberelor intre loturi, astfel incat sa nu stea deloc rotile anul asta.
Din ce am vazut pe filmarile lui Raducu, au împrăștiat resursele uniform pe toate loturile, ceea ce inseamna ca prioritizarea deschiderilor de la sud spre nord devine tot mai dificilă. Din punct de vedere contractual procedeaza (in sfarsit) corect, dar as fi preferat sa se concentreze pe o deschidere completa pe Buzau-Focsani in 2024, cu pretul amanarii bucatii dintre nodul Sabaoani si Pascani, care fara A8 are o utilitate mult mai mică decât restul loturilor.

horatiu.cosma

In general lucrează 4 săptămâni cu una pauză, deci nu ar trebui sa fie liber. Legat de împrăștierea uniformă a resurselor, asta e gluma săptămânii  :lol: . E amuzant cum aceleași imagini sunt interpretate în toate felurile posibile ale spectrului de la alb la negru. Hint: pe Focșani - Bacău lotul 1 sunt zero muncitori UMB, comparativ cu sutele de pe Buzău - Focșani.

panzer

Pai nu in ordinea asta au fost semnate?

Si voi cu glumele. Prioritizarea o face Grindeanu, nu UMB. Vezi Timisoara. Asta pt ca cu UMB inca mai poate discuta. Cu ceilalti constructori discuta cu avocatii lor.

Eu unul nu m-am bagat in discutia pro/contra. Constat insa ca toti primesc amanari. Cred ca in ultimul an doar Strabag/Geiger n-a primit amanare pe A-uri. Porr si WeBuild pe PiSi, dar unii sunt la inceput iar ceilalti s-au trezit bine. Desi Porr a primit la CF.

Asta pe loturile unde e cat de cat respectat contractrul. Ca la Aktor si Rizzani dispozitiile contractale sunt trecute cu vederea, acoperite de vizite inopinate ale politicienilor, care folosesc cat frectia la piciorul de frasin pentru cunoascatori/counstuctor. La publicul larg poate fac impresie, nu stiu.
Imi aduc aminte cum ii ameninta Pistol pe Alarko anul trecut, la A0<>A2, si inca asteptam nodul!

NoWords

@horatiu.cosma Mi se pare putin dubios ca acolo sunt 0, fiind foarte aproape de baza lor..

ion59

Efort impresionant al lui Raducu pe A7. Eu nu stiu sa mai fi facut cineva asa ceva, la asemenea scara! Este adevarat, lotul lung, faptul ca se lucreaza pe o asemenea distanta, i-a permis acest lucru. Dar nu este doar atat. Cred ca trebuie, cel putin, sa ii multumim. O asemenea filmare ar putea sa fie baza unei analize pentru specialistii de pe forum. In functie de zonele in care se lucreaza, fortele implicate, structura lor, marimea organizarilor de santier etc., cred ca pot fi trase niste concluzii in legatura cu intentiile constructorului. Si, eventual, cu ce am putea sa speram la sfarsit de an.

Raducu Popa

#10990
Multumesc tuturor pentru aprecieri.
Mai jos toti cei 320 km parcursi (premiera), puse cap la cap toate video-urile si harta cu localizarea dronei, ca sa fie mai simplu de urmarit.

carutasul

^^ nici nu cred că am avut vreodată un lot atât de mare în lucru, poate Bechtel dar pe vremea aia nu prea erau drone :) Oricum, mulțumim, sunt o referință  pentru "punctul zero" pe cele mai multe dintre loturi. În altă ordine de idei azi se vedea de pe A3 că se lucrează la nodul cu A7, destul de încurajator...

TeoH9

I-auziti la Scriosteanu, cica au fost oameni la lucru pe Bacau-Pascani cata frunza, cata iarba:

Quote"𝗣𝗿𝗶𝗺𝘂𝗹 𝗻𝗼𝗱 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿 𝘁𝘂𝗿𝗯𝗶𝗼𝗻 𝗱𝗶𝗻 𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗮
Am fost pe șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟯 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗕𝗮𝗰𝗮𝘂 - 𝗣𝗮𝘀𝗰𝗮𝗻𝗶 (𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗠𝗼𝗹𝗱𝗼𝘃𝗲𝗶 #𝗔𝟳), unde se construiește 𝗰𝗲𝗹 𝗺𝗮𝗶 𝗺𝗮𝗿𝗲 𝘀𝗶 𝗽𝗿𝗶𝗺𝘂𝗹 𝗻𝗼𝗱 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿 𝘁𝘂𝗿𝗯𝗶𝗼𝗻 𝗱𝗶𝗻 𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗮, situat la intersecția #A7-Autostrada Moldovei cu Autostrada Unirii #A8, asigurând astfel relațiile de trafic între cele două autostrăzi.
La acest moment se efectuează, în principal, următoarele lucrări:
✅️ se află în curs de finalizare lucrările de decopertare vegetală pe traseul autostrăzii și al bretelelor de legătură aferente nodurilor rutiere (80%)
✅️ se execută lucrări de umpluturi la corpul autostrăzii
✅️ se execută lucrări de îmbunătățire a terenului de fundare
✅️ se execută lucrări de forare piloți pentru structuri (viaducte, poduri și pasaje)
✅️ se execută lucrări de relocare a rețelelor de utilități publice
Iar constructorul a mobilizat, în această zi de sâmbătă, 1050 muncitori și 345 utilaje pe toate cele 3 loturi aferente Autostrăzii Bacău - Pașcani.
Nodul rutier dintre cele 2 autostrăzi este localizat la sud de Pașcani, mai exact pe raza U.A.T.-urilor Stolniceni-Prăjescu și Pașcani, se va întinde pe o lungime de cca 2 km și o suprafață de 220 hectare și va cuprinde, în principal:
✅️ 8 bretele, proiectate la viteza de 80 km/h
✅️ 12 pasaje (8 pasaje aferente A7 și 4 pasaje aferente A8)
✅️ 5 podețe
Lucrările acestui nod rutier de tip turbion fac parte din Lotul 3: Mirceşti (jud.Iaşi)- Paşcani (jud.Iaşi), care are o lungime de 28,09 km și prevede construcția 3 noduri rutiere, 7 poduri, 2 pasaje și 32 de podețe.
Valoarea contractului este de 1,76 miliarde lei, fără TVA, finanțare asigurată din fonduri europene nerambursabile prin PNRR, iar durata contractului este de 30 luni.
🤝 Totodată, pe șantier am avut o 𝗶𝗻𝘁𝗮𝗹𝗻𝗶𝗿𝗲 𝗱𝗲 𝗹𝘂𝗰𝗿𝘂 𝘀𝗶 𝗰𝘂 𝗮𝘂𝘁𝗼𝗿𝗶𝘁𝗮𝘁𝗶𝗹𝗲 𝗹𝗼𝗰𝗮𝗹𝗲 𝗱𝗶𝗻 𝗜𝗮𝘀𝗶, cu care am discutat despre evoluția lucrărilor dar și despre relocarea DJ208L la sudul nodului rutier turbion, întrucât acesta se suprapune cu lucrările nodului rutier. La această întâlnire au participat domnii Costel Alexe - președintele Consiliului Județean Iași, Lucian Rusu - secretar general adjunct al Guvernului României, Alexandru Muraru - deputat de Iași și Sorin Năcuță - deputat de Iași, cărora le mulțumesc pentru colaborare, sustinere și implicare în dezvoltarea acestui proiect major de infrastructură, încă din 2020.
ℹ️ Autostrada Moldovei #A7 este prima autostradă a României aflată integral în execuție, pe toți cei 320 km, 13 din 13 loturi, iar la final, va lega Moldova de Muntenia și prin infrastructură rutieră. Este, de asemenea, prevăzută în 𝗣𝗿𝗼𝗴𝗿𝗮𝗺𝘂𝗹 𝗜𝗻𝘃𝗲𝘀𝘁𝗶𝘁𝗶𝗼𝗻𝗮𝗹 𝟮𝟬𝟮𝟭-𝟮𝟬𝟯𝟬 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗱𝗲𝘇𝘃𝗼𝗹𝘁𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗶𝗻𝗳𝗿𝗮𝘀𝘁𝗿𝘂𝗰𝘁𝘂𝗿𝗶𝗶 𝗱𝗲 𝘁𝗿𝗮𝗻𝘀𝗽𝗼𝗿𝘁 𝗱𝗶𝗻 𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗮, elaborat și aprobat de guvernul liberal în perioada 2020-2021."
Sursa: Facebook Irinel Scriosteanu

dr4qul4

Filmarea asta ar trebui distribuita masiv. Alta este impresia cand  puzzle-ul este complet.
Au si locuri unde sunt muncitori "cata frunza, cata iarba", dar au si locuri unde frunza si iarba sunt de la mama natura.
Ba mai sunt si copaci netaiati.
Si o gramada de stalpi de curent care inca asteapta relocarea.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Daniel G

Organizarea de santier de langa baza UMB de la Adjud azi, duminica.

(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader