Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

8 Members and 16 Guests are viewing this topic.


rota

#10861
Autostrada A7, Nod rutier A7 cu A3, Lot 1 Pizzarotti-Retter, 15.01.2024, sursa: SPIRI DRONE

cosminn

Autostrada A7, Nod rutier DN1D, Lot 1 Pizzarotti-Retter, 15.01.2024


RazesIesean

#10863
Se vad deja grinzi produse in site. Se misca surprinzator de bine Retter.
Sunt bine impulsionati de castigarea contractului pe A0, ca sa termine aici rapid.
Semne bune anul are si poate asocierea Retter + Pizza o sa iasa de la categoria junk la normal (conform rankingului personal)
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

reed

Oare faza asta cu instalația/produsul/transportul/instalarea grinzilor e mai ieftinã decât dacă făceau podurile monolit?

gicu

La pod monolit trebuie un eșafodaj / cofraj care se face sub pod și trebuie ținut o lună după turnare. Încurcă, dureaza mai mult și e mai multă manoperă.

cosminn

Autostrada A7, Ploiești-Buzău, Nod rutier DJ100C, 15.01.2024


hvm

^^
Daca imi amintesc bi e la PORR pe PiSi1 se muta cofrajul saptamanal... Sau era doar cel ma vechi sfert din el mutat?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

RazesIesean

^Trebuia sa te uiti la cele facute monolit pe structura metalica (schele), nu la cele cu carusel.
Acolo la cele cu schele a durat mult pana s-au turnat cateva luni parca (era toamna cand s-au apucat si le-au terminat prin primavara tarziu), adica cele de pe capetele podului.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

JoSo

#10869
Nu arata rau progresul, vad ca Pizza vrea sa iasa din zona de "junk food" si sa devina mai "bio". Sa speram ca nu e doar o faza si ca vor continua in ritmul acesta.

Update: My bad, sfarsitul lotului Pizza era inainte de nod.

Mersi @zone_rider

zone_rider

Nodul e facut de cei de la Coni

Raducu Popa

Foto 13.01, lot 1 Bacau-Pascani, zona Dumbrava

GAC

Sunt placut impresionat de progresul Retter la nodul cu A3, precum si de faptul ca se lucreaza pe tot lotul acum pe o vreme mai putin decat ideala.

Totusi, viaductul in format 4 + 4 imi pare o incercare cam grea, chiar si petru Retter, ca sa-l termine pana la sfarsitul anului. Chiar daca ei i-au scos din cacao pe Aktori pe A10, totusi, viteza nu este punctul lor forte. Ma gandesc daca nu ar fi util ca CNAIR sa puna presiune pe antreprenor sa finalizeze o cale de rulare a acelui viaduct si ulterior sa o atace pe a doua. Astfel, daca vor termina asfaltarea (ceea ce este foarte posibil - chiar pana la toamna) sa nu stam dupa un viaduct intarziat. Dat fiind ca o cale de rulare are 4 benzi, se pot gasi numeroase optiuni pentru un HP in dreptul acelui viaduct.

satanistu

Nu inteleg de ce se cauta improvizatii, chestii de genul o perioada mergem pe o banda apoi pe 2, atata graba si asa mai departe.

Sa pui presiune ca sa ce? sa faci ca UMB care au inchis DX-ul dupa 1 an si putin ca avea denivelari si altele?

Majoritatea vad ca puneti accent pe cantitate si nu calitate.

Tronsonul 3 de pe DX12 in special traversarea de la Jitaru au facut-o extrem de rapid. Credeti ca asta nu o sa se vada curand??

Ce s-a intamplat cu teava de gaz pe A7 vad ca a fost uitat de toata lumea. Trist!

TeoH9

Care DX a inchis UMB dupa 1 an ca avea denivelari?  :lol: