Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 4 Guests are viewing this topic.

zone_rider

^^ E progresul din 2023, care pare rezonabil. Revin cu întrebarea dacă plătește cineva pentru întârzierile cauzate de slaba proiectare? Sunt doua consecințe aici: una financiară, și una măsurată în numărul de morți de pe șosele în lipsa autostrăzii. @horatiu.cosma știi cumva cine s-a ocupat în 2021 de managementul contractului de proiectare din partea statului român?

hefaistos

S-ar putea ca domnii de la Coni sa-si termine partea de lucrare în 2024. La terasamente sunt foarte avansati, pot incepe asfaltarile in primavara. Despre Thrace "morții se vorbesc numai de bine"
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.


reed

#10848
Imagini de la Irinel Scriosteanu de pe lotul 2 Pietroasele-Mizil
FACEBOOK


























Feri

^ Tot din acea postare:
Quote⚠️ Având în vedere faptul că va fi o diferență de aproximativ 1 an între momentul în care se vor da în trafic loturile 2 și 3, am discutat despre o posibilă 𝗱𝗲𝘀𝗰𝗮𝗿𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗽𝗿𝗼𝘃𝗶𝘇𝗼𝗿𝗶𝗲 în zona pasajului peste A7 aferent DJ 203G, pentru că sunt aproximativ 10 km între nodul rutier care se construiește la DJ203C și capătul dinspre Buzău al acestui lot de autostradă.

danpandrea

^Nu zicea @horatiu.cosma că proiectele de pe A7 includ și opțiuni de descărcări provizorii pentru loturile care nu se termină cu nod?

horatiu.cosma

#10851
Una și aceeași. Doar că prezentată într-un anumit fel, să se subînțeleagă că ar fi o idee născută acum de el.

Doar că la cum se mișcă bulgarii, tare mă tem că va fi într-adevăr nevoie de o descărcare la Spătaru. Însă va fi pe lotul Nurol.

bim14

Turcii ar fi aproximativ in situatia chinezilor de pe A0 care ar trebui sa lege la DN2 lotul 2 finalizat de UMB. Cuvantul cheie aici este "finalizat", care in cazul bulgarilor nu prea pare ca se va intampla in 2024. Totusi, cred ca toata lumea spera sa se intample ambele minuni in 2024 pentru ca orice km de sensuri separate inseamna vieti salvate.
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

ijwtsh

Quote from: horatiu.cosma on January 12, 2024, 11:30:05 PMUna și aceeași. Doar că prezentată într-un anumit fel, să se subînțeleagă că ar fi o idee născută acum de el.

Chiar ma miram cum de se discuta cu atat de multa vreme inainte de o posibila descarcare, ca la Suplac s-a lasat pana in ultimul moment.

cosminn


JohannDB

................. Cu Retter, la int DN 1D km 11-14...., cam neconvingător... Am trecut mai zilele trecute pe acolo și în vecinătatea Ciorani-ului e cam liniște, atât ziua cât și noaptea..... La fel și la nodul A3PH KM 55-52 cu A7...... Dar reclama e bună, că un Duster de-al lor, cu "logo pe el", la mers de plimbare, îi încurca pe toți de pe DN 1D, sensul dinspre Albești Paleologu, după trecerea la nivel spre Ciorani, până la "organizarea organizării de santier", înainte de Ciorani.... Se rup de treabă.....

slartibartfast

^^^^
Horațiu vrea să spună că Trace se mișcă atât de prost, încât e foarte posibil ca Nurol să se apuce anul ăsta de treabă și să ajungă cu lotul lor (încă neînceput) la finalizare înaintea lui Trace, sau înaintea cui va prelua ce nu sunt ei în stare să facă. Și să fie nevoie de descărcare provizorie pe lotul lor.

zone_rider

Pe lotul Retter, se lucreaza zilele acestea doar la structuri. In rest, toate camioanele lor sunt parcate langa nodul cu A3

cosminn


Rodeo

Când discutăm despre presupusa mobilizare viitoare a constructorilor pe un lot sau altul un indicator valoros îl constituie și amploarea organizărilor de șantier, respectiv structurile greu deplasabile. Să luam drept exemplu organizarea de șantier a UMB de la Râmnicu Sărat, de lângă DN22: pe 6 februarie 2023 încep lucrările prin decopertarea stratului vegetal (filmare Radu Iftinoiu în 10.02) și în ciuda numărului mare de utilaje nu există nici un fel de organizare de șantier (utilajele înnoptau aliniate în gropile de împrumut sau în alte locuri izolate). În 26.03 (filmare Spiri Drone) apare prima platformă asfaltată, odată cu stația de betoane. Apar și câteva containere mici, pentru depozitare, iar în șantier se vad la lucru forezele. Pe 6 mai (tot filmare Spiri Drone) începe asamblarea primului bloc de containere-dormitor, format din 132 containere dispuse pe 3 nivele, capacitate totală 72 dormitoare. În 4 octombrie (din nou filmare Spiri Drone) se montează al doilea bloc de 72 dormitoare iar în 24 noiembrie, iarăși inspirat, Spiri Drone surprinde montajul celui de al treilea bloc de 72 dormitoare. În total acum exista 216 dormitoare în organizarea de șantier de  la Râmnicu Sărat, ceea ce sugerează aproximativ 800 locuri de cazare disponibile pentru 2024 pe Lotul 2 Buzău-Focșani. Evoluția acestor locuri de cazare arată o mobilizare treptată dar pentru termen lung căci nu cred că cineva mută câte 132 de containere pentru o lună sau două. Dacă UMB nu a reușit să facă angajări poate transferă aici oameni din alte șantiere dar e clar că centrul de greutate se mută în sudul și probabil  centrul Moldovei pentru prima parte a lui 2024. Va atașez și o fotografie de azi, cu blocul de cazare nr 1, din mai (în dreapta, cu sigla și drapel) și blocul nr.3, din noiembrie (în stânga).
La podul-viaduct peste râul Râmnicu Sărat și peste DN 22 toate pilele plus cele două culei sunt decofrate (excepție fac 2-3 pile), se armează grinzi de coronament și câteva sunt deja cofrate. Restul structurilor mari de pe lot (pasaje de supratraversare) sunt în stadiu incipient sau chiar neatacate.

Organizare de șantier la Râmnicu Sărat, 15.01.2024



Powered by API/PUM imgur uploader