Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Ionut

M-am uitat și eu pe progresele UMB pe A7 față de ultima raportare a CNAIR.
Progrese minuscule mai ales la nord de Focșani. Pe bune? Tot nu e clar ce vă zic(em) de luni de zile?

La dracu, sunt progrese de 0,5% lunar, 1-2%, maxim. WTF?!

ovicor

#10801
E clar ca nici constructorul si nici partenerul serios nu poate duce atat!Era clar de la inceput! Dar, spuneam, in tot raul e si un bine, fiind acelasi constructor vor face o intelegere sa avanseze de la sud la nord! Nu credeam sa fie o asemenea debandada, sa se apuce de toate si sa aiba progres infim pe fiecare!Si au mai luat si A8. Ma astept sa mai fie probleme si in alte tari, sa se modifice scadenta PNRR, dar vor fi nevoie de multi ani pentru noi, mult prea multi!

dumbravaandrei

Adica sa faca intelegeri cnair cu umb, e super ok...
Sa ameninte pe altii cu rezilierea, care au progres mai mare pe lotul contractat decat are umb, iarasi e ok...

Halal..

Hercule35

Daca esti roman adevarat, e ok.
Daca UMB ar face autostrazi in Italia, cum credeti ca ar fi tratati ?

Cristian 74

@Hercule35 Definește ce înseamnă "român adevărat".

Hercule35

Roman adevarat este sa cumperi o Dacie, spre exemplu, ca e produsa la noi.
In loc sa cumparam o masina straina, chiar daca "e mai buna".
Nici macar nu mai e buna una straina cu mult, pentru ca au fost unii care au cumparat Daciile chiar si cand erau masini mai proaste.

Ionut

Deci discuția este offtopic. E relevantă pentru A7, dar offtopic. Ideea e ca statul (CNAIR/MT) să trateze toți constructorii cu aceeași monedă/unitate de măsură ceea ce, în mod evident, nu este cazul, UMB fiind favorizat în foarte multe spețe, pe foarte multe proiecte, în special pe A7 unde progresul e JALE și CNAIR și MT tac mâlc.

Am zis eu, hai să trecem peste.

bacovia

Cei mai favorizati sunt aktorii.

Ionut

Uite și pentru asta iei ban, definitiv.
Că m-am săturat de inepții. Cum dracu sunt favorizați aktorii, numai unele minți odihnite cunosc.

bim14

#10809
Cred ca la modul cel mai serios ar trebui sa vina guvernul/cnair cu o explicatie in ceea ce priveste progresul UMB pe A7, pentru ca lipsa acestei autostrazi ar putea fi privita si ca o problema de siguranta nationala, daca e sa luam in considerare ca DN2 este cel mai criminal drum din romania.
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

alexa_adrian2001

Hai sa terminam cu prostiile. Ce? Isi ia guvernul o reponsabilitate? Cand s-a intamplat asta? Ce daca mor atatia in accidente? Cui ii pasa? E85 ii criminal? Si atunci de ce nu raspunde nimeni cu puscaria pentru ca A3 de la Cluj la Oradea nu se face de nspe mii de ani incoace?

Crezi ca exista responsabilitate/respect la cei care si ca fac ceva si ca nu tot isi iau salariul? Trist!

cosminn

Pentru sectorul 2 PL-BZ s-a cerut extensie timp 6 luni. Noul termen octombrie 2024.

Sursa

dumbravaandrei

Alt expert in autostrazi.. daca si umb e in grafic pe buzau-focsani... :bash:

cosminn

Autostrada A7, tronson Mizil-Pietroasele, lot 2 (punct de lucru Stâlpu) 30.12.2023


PS:
dureros de liniștit șantierul

pasadia

Site-ul la care te referi e un forum. Nu il confunda cu asociatia / ONG-ul care e formata din cativa, foarte putini oameni, activi (sau mai putin activi in marea lor majoritate) pe forum.