News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 14 Guests are viewing this topic.

26ld

^Considerand ce se intampla la anul pe plan electoral, eu ii vad pe pizzari sa traga tare strict cu scop electoral. E posibil sa dea in circulatie tronsonul dar nu 100% gata, gen fara copaci, parcari si altele considerate neesentiale de politruci, totul pentru capital politic, insa doar daca termina in primavara cu tot ce tine de structuri, parerea mea.

mdragos

Pizza trage doar pt ei. Vor gasi motive ca sa nu poata fi penalizati si sa lungeasca termenu. Va fi la limita limitelor, eu zic Aprilie 2025.

PaulS

Update pe cestrin:

Ploiesti-Buzau lot 1 : 40%
Ploiesti-Buzau lot 2 : 35.40%

GAC

lotul coni trace este cel mai probabil ultimul lot de A penibil de simplu, un lot de campie, cu structuri putine si mici. la acest lot, balastul stabilizat, asfaltul si finisajele reprezinta un procent semnificativ. ei chiar au sanse sa termine anul asta, in special pana la ultimul nod, ca pana la lot 3, o sa fie muzeu, deci acea sectiune o mai pot amana pana vine nurol din urma, ca sa se concentreze strict pe sectiunea utila. in schimb, pizza au un viaduct lung si lat la care trebuie sa traga tare, si judecand dupa "recolta" fabuloasa de 16 grinzi, chiar au de tras...
in ceea ce priveste lotul umb cu podul peste buzau, eu cred ca daca se concentreaza pe o singura cale de rulare am putea avea o surpriza placuta.

hefaistos

O singura cale de rulare ca să ce? Lotul se termina în mijlocul câmpului la 1 km de DN2B. Au justificarea perfecta sa amâne podul pentru 2025, pana vine Nurol pe la ei.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

dr4qul4

Hai sa punem si stadiul financiar:
L1 - 21.79%
L2 - 13.70%

Cam mare diferenta intre stantier si plati
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

horatiu.cosma

Pe fiecare lot din A7 am gândit în 2021 o categorie de cheltuieli opționale pentru asigurarea unei descărcări temporare în drumul național din apropierea capătului de lot acolo unde lotul vecin pe care e nodul rutier întârzie. Deci nu ar trebui să existe muzee.

danpandrea

Azi se lucra la est de nodul Mizil.

mike_us

Sunt șanse sa intre Nurol la începutul anului viitor in teren?

hefaistos

Ar trebui sa fie obligatoriu, pentru ca e direct execuție. Dar intratul e una, terminatul alta.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

BogdanP

Foraje pentru structuri pe lotul 1 al A7, Bacău - Pașcani
Se lucrează la câteva structuri între capătul nordic al centurii Bacău și localitatea Secuieni. De la Secuieni spre Trifești se lucrează doar pentru relocarea unei magistrale de gaz care a fost montată în urmă cu aproximativ 2 ani.
Filmat pe 26 decembrie 2023

zone_rider

#10781
Va răspunde totuși cineva pentru tâmpeniile puse în proiectul tehnic, observate chiar și de maeștrii Pizzarotti? A se vedea problema cu pânza freatică, gropile de împrumut, grinzile dimensionate greșit etc. Mă așteptam ca măcar cei care s-au lăudat apoteotic cu acest proiect să fie puțin mai rezervați (mai ales că nu i-a obligat nimeni să se laude deșănțat la acel moment)

pelan87

Pe harta Cestrin apare informatia de mai jos cu privire la lotul 2 Ploiesti-Buzau (bold-ul e pus de mine):

LA DATA DE 12.09.2023 SUPERVIZORUL A INAINTAT RAPORTUL PENTRU PROPUNEREA DE MODIFICARE PRIVIND IMBUNATATIREA MATERIALULUI DE UMPLUTURA DIN GROPILE DE IMPRUMUT: COSTURI SUPLIMENTARE - 74,070,919.29 LEI, PRELUNGIREA DURATEI DE EXECUTIE CU 193 ZILE SI ANTREPRENORUL AGREAZA SA-SI RETRAGA SI SA ANULEZE REVENDICAREA NR.5.
IN DATA DE 09.10.2023 BENEFICIARUL APROBA PRIN ADRESA NR. 92/87893 ORDINUL DE MODIFICARE NR. 1 PRIVIND IMBUNATATIREA MATERIALULUI DE UMPLUTURA DIN GROPILE DE IMPRUMUT

zone_rider

Evident, tot constructorul e "de vina". Macar sa fim fericiti ca e prima autostrada cu statii de incarcare EV si perdele forestiere. Nici nu mai conteaza ca investigatiile geotehnice au fost facute cu c... si apar probleme la tot pasul.

P3trut

Daca tot vb de CESTRIN, si pe loturile UMB de la Buzau pana dupa Focsani s-au facut actualizari, ceea ce ar sugera un tur de forta in 2024 pana la nodul de langa Adjud dpmdv. Asta inseamna cam jumatate din A7 pregatita pentru munca la anul si ce ramane in 2025. Suna bine. Sa speram ca le iese, mai ales ca acum si-au mai adus din forta de munca de pe A0 Nord si DX12 T3, probabil chiar si de pe A3 ceva avand in vedere stadiul avansat de acolo.