Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

rota

Guvernul face exproprieri suplimentare pentru secțiunea Bacău-Pașcani/UMB rămâne fără materiale pentru terasamente din gropile de împrumut

Guvernul va face exproprieri suplimentare pentru secțiunea Bacău-Pașcani a Autostrăzii Moldovei (A 7) constructorul român UMB riscând să rămână fără materiale pentru terasamente, la doar câteva luni de la intrarea în șantier. Studiul de Fezabilitate și Proiectul Tehnic pentru secțiunea Bacău-Pașcani (77 km.) au fost realizate de spaniolii de la Acciona.  În octombrie, CNAIR a aprobat completarea proiectului tehnic cu încă 25 de locații pentru gropile de împrumut, iar Ministerul Transporturilor a publicat proiectul unei Hotărâri de Guvern pentru exproprierea suplimentară a 1413 terenuri cu o suprafață totală de peste 4 milioane mp. și un cost al despăgubirilor pentru proprietari de aprox. 14 milioane lei. Primele exproprieri au vizat aprox. 6000 de terenuri și 14 milioane de mp. după cum Economedia a explicat aici.Raportat la exproprierile inițiale, a doua etapă cu exproprieri suplimentare (peste 427 ha/4 milioane mp) reprezintă o suprafață semnificativă.
Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

GAC

poate ca acesta e motivul pentru care mobilizarea a fost asa slaba la nord de focsani si in general pe loturile umb. ce sa lucrezi, daca nu ai gropi de imprumut?

horatiu.cosma

#10652
Sunt gropi de împrumut din proiectul inițial. Astea de acum sunt extra. Și oricum, dincolo de gropi de împrumut, se pot face multe activități în șantier și fără ele (decopertă, stabilizare, depozite de balast, organizare de șantier, poduri etc).

dr4qul4

sa intelegem ca din cauza gropilor de imprumut nu vedem foreze pe santier? Cred ca au mii de piloti de forat, de care inca nu s-au apucat.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Daniel G

Din iulie fac traseul Buzau-Bacau de doua ori pe luna. Din ce s-a putut vedea din DN2, forezele nu au lipsit din peisaj. La un moment dat in zona Călimănești - Domnești-Târg - Adjud erau vizibile vreo 10. Cele trei, care lucrau in albia Trotusului, nu se mai vad, iar cele 4 de la pasajul peste DN2 din captura de mai jos sunt acum masate pe terenul de langa calea ferata si probabil vor termina pana la sfarsitul anului.
Cred ca au inceput cu forarea din sud, in multe zone au incheiat si migreaza spre nord, iar in primavara vom vedea multi piloni rasarind (ca ciupercile dupa ploaie?).




Powered by API/PUM imgur uploader

Stef

#10655
Azi am fost pe la Filipești. De data asta erau multe utilaje, spre 100-150, ochiometric, majoritatea basculante, dar destul de multe compactoare și excavatoare. Pare că încep să se miște lucrurile și spre nord. Ah, da, s-au apucat de nodul nordic al centurii Bacău.



Konter

" Pentru realizarea studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic de execuție a drumului expres Suceava – Siret, ordinul de începere a fost dat în luna octombrie a anului 2020, iar contractul trebuia finalizat în doi ani.
Valoarea contractului a fost majorată anul acesta în ianuarie cu 17,55%, până la 11.863.768 lei, fără TVA.
CNAIR a emis un certificat negativ asocierii Search Corporation SRL – Egis Romania SA – Egis International SAS din cauza întârzierilor survenite ca urmare a mobilizării slabe a prestatorului în ceea ce privește realizarea investigațiilor geotehnice. Beneficiarul a emis Ordinul de mobilizare a tuturor utilajelor/ echipamentelor de foraj în data de 12 octombrie 2021, dar Prestatorul nu a mobilizat toate categoriile de utilaje / echipamente, în termenul menționat în cadrul acestui ordin.
În conformitate cu Graficul de activități Gantt asumat de către Prestator, perioada de realizare a Studiului Geotehnic a fost de trei luni.
De la data demarării investigațiilor geotehnice (24 august 2021) și până în prezent, a fost înregistrată o perioadă de aproximativ 26 luni, timp în care investigațiile geotehnice au fost realizate în procent de aproximativ 97%."

https://arenaconstruct.ro/drumul-expres-suceava-siret-aproape-de-finalizarea-documentatiei/

oneLess

#10657
Andreea de la opiniabuzau.ro , are și o poză , textul fără reclame:

Quote
A7: Pizzarotti continuă lucrările și în condiții de iarnă


Deși a venit iarna și, odată cu ea, vremea nefavorabilă construcțiilor, lucrările pe lotul 1 al Autostrăzii Moldovei A7, între Ploiești și Mizil, continuă într-un ritm susținut.

Explicația stă în conlucrarea eficientă dintre cei doi parteneri, Retter și Pizzarotti, care au găsit soluții tehnice de implementare a proiectului care să le permită continuarea lucrărilor și în condiții de iarnă. Un rol important îl are și beneficiarul lucrării, care a înțeles că este esențial ca lucrările să continue într-un ritm susținut și a echilibrat situația financiară pe măsura evoluției tehnice.
Chiar dacă vremea nefavorabilă blochează într-o oarecare măsură, din considerente tehnice evidente, lucrările pe partea de terasamente, partenerul Retter al asocierii nu încetinește ritmul la partea de structuri.

Astfel, procentul de realizare a podurilor care în prezent este la 50 la sută va ajunge până de Crăciun la 55  la sută. Acesta pare să fie targetul și se pare că nimic nu îl împiedică pe constructor să ajungă la procentele propuse.

O situație ceva mai dificilă s-a înregistrat la podul numărul 3 al lotului, care este și cea mai mare structură de pe lot. Aici, lucrările erau puțin întârziate pentru că a fost necesar un aviz CFR de intervenție în zonă, precum și lucrări de relocare a două linii de electricitate. Însă problemele ivite s-au rezolvat și Retter a reușit să recupereze integral întârzierea. La toate celelalte poduri și structuri, constructorul român a tras tare și este înaintea graficului de lucrări programate prin contract, potrivit România24.

Cele mai recente lucrări realizate la final de noiembrie

La structura 3 de la km 0+000 se execută ultimele foraje ale acesteia. Respectivele foraje sunt, de altfel, și ultimele din întreaga lucrare. Se armează radierele la axul 11 și se betonează elevațiile la axul 14. Până la finalul anului vor fi finalizate toate radierele la această structură importantă.

La structura 1 de la km 1+157 se lucrează la eșafodaje și armare bancheta cuzineților axului 40. Această activitate este pregătitoare pentru montajul grinzilor de la începutul anului viitor.


horatiu.cosma

Aceeași știre e 3 pagini in spate.

TibiV

Calda de la SPIRI DRONE: Autostrada A7, Bacău-Pașcani, Lot 1 UMB, Dumbrava, Bacău, 10.12.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Daniel G

^
Pentru cine nu a reusit sa numere : 50 camioane, 16 excavatoare, 6 buldozere , 2 utilaje de nivelat.

Bachus01

Astazi sunt la treaba . E plin DN2 de ele  8)

NoWords

#10662
Confirm ce spune colegul, e plin DN2  :lol:

Am numarat vreo 20-30 cat m-am plimbat Garoafa - Focsani

Ga10ma

In aceasta seara, pe o ceata deasa, la ora 20.00 UMB lucra la nord de Bacau si Filipesti.

mike_us

Daca la mijloc de decembrie lucrează după ora 20 e clar ca vor să recupereze. Eu continui sa cred ca anul viitor o sa începem sa avem surprize frumoase pe A7.