Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 11 Guests are viewing this topic.

naivu

^^Podul peste Buzau nu cred ca va fi gata la anul, e o lucrare complexa si nu are rost sa se concentreze pe el intrucat fara lotul vecin (abia semnat, nici macar inceput) ar fi doar un pod muzeu.
Din lotul mic de langa Buzau eu vad mai degraba concentrarea pe drumul de legatura catre DN2 la N de Buzau, pe care sa-l cupleze de cele doua loturi lungi dintre Buzau-Focsani si de cocoasa Focsani si sa le dea in circulatie pe final de 2024.

hefaistos

Eu cred ca podul peste Buzau este singura parte care NU VA FI GATA in 2024 la loturile dintre Buzau si Focsani. Dar, ma rog, parere subiectiva, nu am acces la graficele de lucrari ale UMB.
Si mai zic odata, nu poate UMB asfalta in vara lui 2026 200 de km. Asa ca vom vedea asfaltari in 2024, asfaltari in 2025 si asfaltari in 2026. Si la 3 luni dupa asfaltare urmeaza... deschiderea.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

ovicor

Ma uit si ma minunez cum reactioneaza unii cand altii sunt reticenti in privinta construirii/ deschiderii la termen a unor tronsoane! Ca si cum cei care suntem reticenti nu ne dorim la fel de mult ca tarisoara asta sa fie impanzita de drumuri rapide si sigure. Imi imaginez un copil care-si doreste ultimul model de telefon, iar parintele se intreaba ce-i va pune maine pe masa! As fi cel mai fericit ca UMB sa reuseasca, dar am devenit tot mai temator cu fiecare licitatie nou castigata! Si cred ca este, la randu-i, tot mai reticent in a achiziona utilaje si-a angaja noi muncitori, increderea in "partenerul serios" fiindu-i puternic zdruncinata!

Ionutcatalin

^Referitor la utilaje piața nu poate mai mult, anul trecut atât Porr cat și Astaldi(după începutul slab de pe Pi-Si5) se plângeau de lipsa utilajelor și materiilor prime, anul asta am văzut UMB folosind freze de asfalt pentru îmbunătățirea terenul de fundare după ce liderul de pe piața nu a putut livra reciclatoare (asta după ce s-a rupt "lanțul de iubire" cu Mithras), recent același lider de piata care produce și livrează compactoare a refuzat o comanda de 45 de bucăți, UMB s-a reorientat catre Bomag dar a primit doar 25 și mai sunt exemple, creșterea exponențiala a kilometrilor in lucru trebuia prevazuta de piață în avans și ajustat corespunzător. În fata noi vedem UMB, Webuild, Aktor, Pizza, Porr, etc. dar în spate exista sute de furnizori de la bitum și agregate pana la ultimul șurub care prinde un parapet. Posibil ca spre 2025 sa vorbim și de o incapacitate de plata a statului, dar mai vorbim după alegeri.

Dragoș295

Azi in zona nodului Mizil, pe lotul Coni,se vedeau multe utilaje pregătite pentru asfaltare!

JoSo

Am avut un drum sambata (2 dec) Bucuresti-Suceava si de cum am iesit de pe centura Focsani si pana la iesirea de pe centura Bacau spre Roman, am inceput sa numar utilajele UMB intalnite pe sens opus. Fara sa exagerez am numarat 75 +/- de utilaje, cele mai multe fiind basculantele mari de la Actros, platforme goale destinate transportului de utilaje, dubite de transportat muncitori sau platforme mici. Sensul giratoriu de la iesire din Adjud era blocat numai de masini UMB. Din pacate nu am reusit sa fac poze sau sa filmez din cauza cetei dense, dar la baza din Adjud am vazut si mai multa forfota, multe utilaje, statie de beton/asflat, etc.

ovicor

E bine ca sunt multe, e rau ca nu sunt destule!

dr4qul4

sunt foarte multe pentru un lot de autostrada.
Nu sunt destule pentru 10 loturi din A7..
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

hefaistos

Nu sint 10 ca sint 7. Cele de la Bacău la Pașcani vor face figurație on 2024.
Părerea mea.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

mike_us

#10644
@hefaistos Nu crezi ca in 2024 se vor concentra pe 4? Buzau - Focșani? Plus Dx12 lot4, A3 care e destul de avansat.


hefaistos

#10645
Vor lucra si pe Focsani Bacau, de fapt deja se intampla asta.
Si eu raman la parerea mea, in ciuda plangerilor despre lipsa utilajelor, punctul critic va fi la structuri, nu la terasamente.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

Ga10ma

#10646
Buna seara grup. In seara aceasta la ora 20.00 UMB lucra la nord de Bacau intre Dumbrava si Filipesti.

ivanpopMM

#10647
Daca tot se vorbește de camioane, cate camioane și excavatoare are UMB in flotă??

LauR

Imagini din această dimineață, la ora 7:00 UMB lucra în forță lângă centura Bacău (A7)!









ncb

De pe pagina de Facebook a DRDP Iasi Oficial:

Quote🎥 Noi imagini de pe șantierul Autostrăzii A7, Bacău – Pașcani, Lotul 1, Bacău - Trifești, zona Dumbrava, unde constructorul este mobilizat pentru lucrari de:
✅ umpluturi pământ
✅ stabilizare pământ
✅ transport materiale balastieră
📌 Antreprenor: ASOCIEREA S.C. SPEDITION UMB S.R.L. – S.C. SA&PE CONSTRUCT S.R.L. – S.C. TEHNOSTRADE S.R.L.
📌 Dată semnare contract: 15.02.2023
📌 Termen de execuție: 30 luni

Link Facebook cu video