Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 25 Guests are viewing this topic.

GIV

@GAC  mai dureaza cu nurol pe a8...

bim14

E bine ca au semnat turcii lotul din A7 si poate la contestatie castiga Strabag lotul din A8, ca sa fie toata lumea multumita.
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

LauR

O nouă filmare a lui Raducu, din zona Filipești, Bacău!

Multe mulțumiri!



mike_us

Dătător de speranța ca încep si la sud de Focșani. In primăvara o sa vedem ce resurse aloca pentru A7.

pasadia

Filipești e la nord, nu aud de Focșani. De fapt, chiar e la nord și față de Bacău, și de asta ai speranțe multe - căci incep să își împrăștie resursele in și mai multe locuri.

vm75

#10565
Am trecut si eu azi pe DN2. Pun cateva poze de la Filipesti si din nordul centurii Bacau, unde au inceput decopertarile. Pe DN2 intre Roman si Buzau e plin de zeci de camioane UMB, majoritatea cu prelatele puse. Nu stiu ce transporta, dar erau foarte multe, in ambele directii. Dimineata in zona Ramnicu Sarat am întâlnit si 3-4 transporturi agabaritice ale UMB  cu grinzi metalice. Nu stiu daca erau pt A7.
Intre Buzau si Roman nu am vazut prea multa miscare din DN2, acolo unde A7 e aproape de DN2. La Filipesti erau peste 20 de basculante, dar in rest la nord de Bacau era cam pustiu. De asemenea, intre Bacau si Racaciuni nu am vazut miscare, inclusiv la viitorul nod Bacau Sud era pustiu. Intre Racaciuni si Adjud se vedeau ceva utilaje in departare. Intre Adjud si Focsani erau patru foreze la Pufesti, unde A7 va supratraversa DN2. Foarte mare progres am vazut la Focsani Nord, unde e stabilizat acoperit cu emulsie din nod pana in DN2. De asemenea, la drumul de legatura de la Buzau Sud s-au conturat frumos bretelele.
In concluzie, se lucreaza mai bine decat pana acum, dar sunt inca multe zone cu progres infim. Ca o părere personală, probabil vor trage sa deschida în decembrie 24 intre Buzau Sud si Focsani Nord iar abia ulterior se vor muta serios spre nord.
Pana atunci, the winter is coming









Radudbr

Confirm si eu ce a zis colegul mai sus. Ieri am facut un drum Focsani-Bacau dus intors. La dus, ora 8 dimineata, enorm de multe utilaje si betoniere UMB. Am verificat, erau toate UMB, cu logo-ul lor si cu UMM, UME, UMD la inmatriculare. La sediul lor din Adjud o forfota fantastica. Am incercat sa le numar pe traseu dar m-am pierdut, e prima data cand vad atat de multe utilaje de ale lor si fac acest drum frecvent. De asemenea am prins si eu 3 transporturi agabaritice de grinzi metalice ce mergeau spre Focsani. Nu stiu daca sunt pentru A7 sau pentru drumul expres la Braila. In rest, ce a zis si colegul mai sus, foreze la Pufesti si in alte locuri, emulsie la Focsani Nord. De asemenea, m-am intors seara pe la 7-8, la fel de multe utilaje de ale lor pe europeana iar in unele zone se lucra la lumina farurilor. Deci, se lucreaza.

horatiu.cosma

Au mutat toate basculantele de la Cluj și Craiova, fiindcă acolo era deja prea moale pe șantiere. Iar aici se folosesc de E85 și duc in principal balast in depozite pentru la anul. Stați liniștiți, că nu o să se mențină forfota asta mai mult de martie-aprilie 2024 când trebuie sa le ducă înapoi pe celelalte șantiere.

bogdan4ice

Bravo lor ca isi aloca dinamic resursele in functie de vreme si frontul de lucru din santier etc.
Important e sa duca santierele la bun sfarsit pana la data limita din PNRR pentru a nu risca finantarea.
Peste 3 ani daca santierele vor fi inchise vor uita de eventualele intarzieri ...

ion59

Daca mentin forfota asta pana in martie-aprilie e foarte bine. Se cheama ca folosesc si lunile de iarna pentru a avansa cu lucrarile, ceea ce este de apreciat! Pana la urma, este spre binele nostru.

Allex

^^Important e sa duca santierele la bun sfarsit in termenul contractual, asumat de catre constructor
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

zone_rider

Cauza supărării unora nu este UMB ci faptul ca, desi au avut intr-adevar anumite merite pentru promovarea A7, nu vor beneficia (electoral) de laudele finalizarii acestui proiect. Si atunci aplica zicala "Vulpea care nu ajunge la struguri spune ca sunt acri".

Important este ca proiectul merge mai departe si exista un orizont de timp suficient de apropiat pentru finalizare. Chiar si cu intarziere de 1-2 ani, eu sunt multumit.

horatiu.cosma

#10572
Mizerabil mesaj pentru un forum tehnic, sper să ia măsuri Ionuț. 1-2 ani de întârziere înseamnă 60-120 de persoane care își pierd viața pe E85 paralel. Singura chestie cu gust acru în toată ecuația e viteza de progres pe șantiere. De la Focșani în sus au trecut 6 luni de la ordinele de începere și progresul e în zona 1-3-5%. Și noi am fi cei mai bucuroși să se termine toți cei 320km din A7 la anul și să taie panglica actualii, că beneficiul e imens pentru milioane de oameni. Dar pare mai degrabă că se duc finalizările după 2024. Contrar gândirii strâmbe de mai sus, asta ajută opoziția. Însă repet, nu e pentru nimeni un motiv de bucurie. Și singura variantă de îmbunătățire a ritmului e presiunea constantă pe cei responsabili.

raulbogdan23

ca sa nu mai vorbim de posibilitatea de a pierde niste bani pe PNRR, poluare, timp pierdut care putea sa fie petrecut cu familia, etc

zone_rider

Sunt direct interesat de primul lot din A7, imi va scurta drumul spre casa cu 20 min. Faptul ca in loc de aprilie 2024 lucrarea va fi finalizata in octombire 2024 nu ma deranjeaza prea mult. Cel putin nu se va mai repeta experienta A10, cu extinderea termenului cu cel putin 5 ani.