Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

10 Members and 29 Guests are viewing this topic.

Konter

"În condițiile în care Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor va respinge cele trei contestații depuse împotriva atribuirii contractului de proiectare și execuție a secțiunii 1 Târgu Mureș – Miercurea Nirajului din Autostrada Unirii A8, atunci acesta va putea fi semnat.
Secțiunea se află în licitație, iar constructorul turc Nurol a fost desemnat câștigător de către Comisia de licitație.
La Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor au fost depuse trei contestații, de către Strabag (Austria), Tekfen (Turcia) și Nurol (Turcia).
Deși câștigătoare, Nurol a cerut mărirea notei. Vrea să i se reevalueze oferta în sensul recalculării și punctării propunerii tehnice cu 15 puncte prin reaplicarea algoritmului de calcul aferent factorului de evaluare nr 2.
Această secțiune are asigurată finanțare prin PNRR cu termen final de execuție în 2026."

Feri

QuoteSectorul #Pașcani - #Suceava al #A7 are de astăzi #AcorddeMediu. Practic putem finaliza anul acesta Studiul de Fezabilitate pentru acest sector cu o lungime de 61,97 km iar după aprobarea indicatorilor tehnico-economici vom intra în faza de elaborare a #ProiectuluiTehnic și ulterior de execuție a lucrărilor.

Și sectorul #Suceava-#Siret avansează bine, iar la începutul anului viitor vrem să finalizăm Studiul de Fezabilitate (după obținerea acordului de Mediu). Și acest proiect, după aprobarea indicatorilor tehnico-economici va intra în faza de elaborare PTE și ulterior a execuției lucrărilor pe cei 55,7 km.

Cu aceste două secțiuni putem spune că întreaga A7 (de la #Ploiești la #Siret) va fi finalizată într-un orizont de timp predictibil. A7, această veritabilă coloană vertebrală rutieră a Regiunii #Moldova, va permite o dezvoltare economică accelerată a zonei si recuperarea decalajelor față de alte regiuni.

Tot astăzi a fost obținut Acordul de Mediu pentru Varianta Ocolitoare #GuraHumorului. Este un obiectiv derulat printr-un parteneriat între #MT/#CNAIR și #CJSuceava, important pentru infrastructura rutieră din Bucovina.
Această Variantă ocolitoare, care va fi construită la profil de autostradă, va reprezenta prima secțiune a viitoarei Autostrăzi a Nordului (#A14), care va asigura legătura Bucovinei cu frontiera de vest a României pe ruta #Suceava - #VatraDornei- #Bistrița - #Dej - #BaiaMare - #SatuMare - #Petea (frontiera cu Ungaria).

În discuțiile purtate astăzi la Suceava, Consiliul Județean și-a manifestat interesul pentru derularea în parteneriat și a altor obiective de infrastructură din Bucovina, printre care secțiunea de autostrada Suceava - Gura Humorului care va asigura o legătură de mare viteză între #A7 și #A14
Sursa Cristian Pistol FB

Feri


pelan87

Cica astazi, 22.11.2023, incepand cu ora 10:45, la sediul CJ Buzau va avea loc semnarea contractului cu Nurol, pentru Lotul 3 din Ploiesti - Buzau. Bineinteles, Grinda si Ciolacu si-au anuntat prezenta la "ceremonie", e imposibil sa rateze ocazia sa se laude cu performanta de a semna acest lot la aproape 2 ani si jumatate de la lansarea licitatiei.

tom_sawyer

Deci nu se mai scoate nimic la licitație "până la finalul anului" pe A7, ci merge contractul înainte SF+proiectare cum era de așteptat.

Văd că termenul de finalizare conform situației de pe harta CESTRIN e 10.2024; s-ar putea să vorbim prin 2025 de licitație pentru lucrări.

pelan87

Autostrada A7, Ploiești - Buzău, Lot 2 (sector Coni), nod Mizil + zona cu primii kilometri de asfalt, 19.11.2023



mirceaeliade

#10552
FB Grinda:
QuoteUndă verde pentru toată Autostrada Moldovei, de la Ploiești la Pașcani!
Prin semnarea ultimului lot din Autostrada #A7, de 13,9 km, am încheiat astăzi seria contractelor necesare pentru a finaliza borna din #PNRR prin care primim finanțare pentru acest proiect.
Lotul Pietroasele- Municipiul Buzău era ultimul din Autostrada A7 pe care nu au fost demarate lucrările, din cauza unor multiple și succesive contestații.
Pentru cei 13,9 km costurile sunt de aproximativ 1,09 miliarde lei (fără TVA) și lucrările urmează să fie realizate în 20 de luni.
În prezent, situația pe celelalte 12 loturi din A7 este următoarea:
➡️ Ploiești- Buzău (63,25 km)
Lotul 1 (Dumbrava- Mizil): 21 km. Stadiul fizic al execuției: 25% (contract semnat în 16.06. 2022). Lucrările trebuie finalizate până în octombrie anul 2024.
Lotul 2 (Mizil- Pietroasele): 28,35. Stadiul fizic al execuției: 20,5 % (contract semnat în 7.06.2022). Lucrările trebuie finalizate până în octombrie 2024.
➡️ Buzău- Focșani (82,44 km)
Lotul 1 (Buzău- Vadu Pașii): 4,6 km. Stadiul fizic al execuției: 21 % (contract semnat în 06.09.2022). Lucrările trebuie finalizate până în august 2024.
Lotul 2 (Vadu Pașii- Râmnicu Sărat): 30,8 km. Stadiul fizic al execuției: 22% (contract semnat în data 12.01.2023). Lucrările trebuie finalizate până în aprilie 2025.
Lotul 3 (Râmnicu Sărat- Mândrești Munteni): 36,1 km. Stadiul fizic al execuției: 22% (contract semnat în 12.01.2023). Lucrările trebuie finalizate până în aprilie ?2024?.
Lotul 4 (Mândrești Munteni- Focșani): 10,94 km. Stadiu fizic al execuției: 24% (contract semnat în 06.09.2022). Lucrările trebuie finalizate până în august 2024.
➡️ Focșani- Bacău (95,9 km)
Lotul 1 (Focșani- Domnești Târg): 35,6 km. Stadiul fizic al execuției: 9,5% (contract semnat in data de 15.12.2022). Lucrările trebuie finalizate până în septembrie 2025.
Lotul 2 (Domnești Târg- Răcăciuni): 38,78 km. Stadiul fizic al execuției: 2% (contract semnat in data de 15.12.2022). Lucrările trebuie finalizate până în noiembrie 2025.
Lotul 3 (Răcăciuni- Bacău): 21,52 km. Stadiul fizic al execuției: 1,25% (contract semnat în 15.12.2022). Lucrările trebuie finalizate până în noiembrie 2025.
➡️ Bacău- Pașcani (77,38 km)
Lotul 1 (Săucești- Trifești): 30,3 km. Stadiul fizic al execuției de 2,9% (contract semnat in data de 15.02.2023). Lucrările trebuie finalizate până în luna noiembrie 2025.
Lotul 2 (Trifești- Gherăeşti): 18,99 km. Stadiul fizic al execuției de 1% (contract semnat în 15.02.2023). Lucrările trebuie finalizate până în noiembrie 2025.
Lotul 3 (Mircești- Pașcani): 28,09 km. Stadiul fizic al execuției: 1,2% (contract semnat în 15.02.2023). Lucrările trebuie finalizate până în noiembrie 2025.

QuoteÎntrebat ce loturi pot fi deschise până la sfârșitul anului viitor pe Autostrada Moldovei, Sorin Grindeanu a spus că vor fi șase sau șapte loturi și anume primele două loturi pe secțiunea Ploiești -Buzău (49 km.), toate cele patru loturi dintre Buzău și Focșani (82 km) și, posibil ,,un lot de lângă Adjud" (n.r lotul 2 Focșani-Bacău) ,,noi avem 13 loturi, eu așa...să vă spun realist, dincolo de termenele date din contract, pot să spun că mă aștept ca anul viitor, deși nu sunt termene decât pe o parte (loturile 1,2 4 și 7) poate chiar șapte loturi, în jurul Adjudului între Focșani și Bacău, dar cele patru între Focșani și Buzău să fie finalizate și cele două care sunt conform contractului, între Ploiești și Buzău. Mi-aș fi dorit și lotul acesta dacă în urmă cu un an și ceva se semna contractul când am dat același câștigător. " – ministrul Sorin Grindeanu. src

survola

Pașcani-Suceava nu e tot A7?  :troll:

slartibartfast

Ba da, dar n-are "undă verde".

Jacob46

Deci jalonul cu contractarea tuturor loturilor din A7 pana la final de 2023 a fost respectat. Cum a ramas cu cel de a avea 50% din lucrari finalizate pana la final de 2024? Cum se interpretează acest 50%? 50% pe fiecare lot? Daca e asa atunci CNAIR se va folosi de metoda Aktor pe A0 cu 50% din pix?  ???

cosminn

^^^

Un comentariu al lui Irinel Scriosteanu:
"in câteva luni vor începe licitațiile pentru execuție și pentru Pașcani-Suceava și Suceava-Siret. Mulțumesc!"

Sursa

GIV

Quote from: pelan87 on November 22, 2023, 08:52:48 AMzona cu primii kilometri de asfalt, 19.11.2023
m-a amuzat tare secventa asta din titlu. primii km de asfalt sunt 1,5  :lol:  :lol:

Geri

#10558
Proiectantul IRD Engineering a câștigat licitația pentru supervizarea UMB pe lotul 2 al tronsonului 4, Bacău-Pașcani de pe A 7-Autostrada Moldovei, dar procedura este suspendată după o contestație a firmei Venturo la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC). Contractul pentru lotul 2 Trifești-Gherărești are o valoare de 52 milioane lei,...

sursa:
Autostrada Bacău-Pașcani : IRD Engineering a câștigat licitația pentru supervizarea UMB pe lotul 2, dar Venturo contestă excluderea la CNSC



Tot din aceeasi sursa, supervizarea pentru T3 Focsani - Bacau:

Pentru Autostrada Focșani – Bacău, supervizarea celor trei loturi are o valoare cuprinsă între 131 și 155 milioane de lei și au fost depuse oferte de la firmele:
- Egis (toate cele trei loturi),
- IRD Engineering (3 loturi),
- Venturo Investment (loturile 1, 2 și 3),
- ItalConsult Spa (3 loturi), MGGP (3 loturi).

Loturile 1 (Bacău Săucești-Trifești) și 3 (Mircești-Pașcani) sunt în etapa de evaluare financiară cu termen de desemnare 29 noiembrie, potrivit SEAP.

GAC

ar face bine nurol sa se axeze pe A7. toate iarna pot lucra bine-mersi la coloane forate si decopertari. abia dupa ce termina lucrarile grele aici, sa-si duca catrafusele la tg. mures. de-am avea doar 2-3 foreze, tot ar trebui sa termine pilotii pana la vara, ca toata vara viitoare sa faca elevatiile si la toamna grinzi si suprabetonare.