News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Berbecut

Astăzi ar trebui sa avem totuși un răspuns de la CAB in legătură cu lotul 3 de pe Ploiești - Buzău, zic...

Orice nouă amânare, înseamnă bani pierduti, și nu putini....

vladfero

Astazi a fost in sfarsit "cu finalizare":


06.10.2023
Ora estimata: 9:00
Complet: 10-Completul 3 Recurs Achiziţii Publice
Tip solutie: Alte soluţii
Solutia pe scurt: Respinge plângerile conexe, ca nefondate. Definitivă. Pronunţată astăzi, 06.10.2023, prin punerea solu?iei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Document: Hotarâre    06.10.2023

Stef

#10307
Deci.... rămâne Nurol?

LE: M-am uitat un pic din nou și probabil se semnează cu Tekfen (? ? ?), cred că ei au fost ultimii desemnați.

horatiu.cosma

Nu se semnează cu nimeni. Se intra a patra oară în reevaluare.

Stef

^Asta ar fi una dintre variante sau e garantată reevaluarea?  :(

mirceaeliade

Mai sunt sanse macar teoretice ca semnarea PlBz3 sa se incadreze in termenul PNNR de decembrie 2023?

hefaistos

Cat de teoretice?
Dacă CNAIR se mișcă cu talent și mai ales dacă nu contesta nimeni. Cine crede in al doilea "daca"?
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

pelan87

Autostrada A7, Ploiești - Buzău, Nod A3-A7 + începutul lotului 1 (06.10.2023)


GAC

Cnair a cam terminat misiunea evaluarilor pt Pnrr, prin urmare se pot concentra pe aceste spete nefericite gen pl-bz 3, ca sa se incadreze in termene. oricum, la cate evaluari au fost la acest lot, cred ca stiu cum sta treaba, deci ar putea sa faca un efort sa reevalueze "bine" intr-o saptamana 2 ca cnsc sa dea reject la o eventuala contestatie si sa mai ramana timp sa semneze

dacianova

Sursa:Construim România


Se pare că Trace a devenit noul Pizza...

cosminn

^ mai multe tractoare la arat decât utilaje pe lotul trace

dacianova

#10316
Și ultima filmare (prima de la Domnești Targ la Răcăciuni ) postată de Răducu.


panzer

^^^ Interesanta informatia din video: Coni a preluat o parte din sub-lotul Trace. Nu e clar cat. Ar fi interesat de aflat exact.

Ce am obsevat eu:
- e posibil sa fie o problema cu apa pe traseu. Coni merge ca italienii, dren-ul primul, desi ii incurca la terasament. Consitrans inca odata iei un mare Minus.
- LEA sunt doar de 220 pe traseu (in lungul DJ-urilor). Iar Coni nu s-a apucat de nici una. Sunt la primul astfel de contract, probabil ca nu ii baga Electrica in seama.
- Trace sunt mai avansati la supra-transversarile din camp: alea de nicunde catre nicaieri. Dar foarte necesare.
- SF-ul este iarasi comunist: nu se ridica terasamentul, se face ca la A1, poduri peste A chiar si in camp.
- Ultima deviere spre Buzau (Stalpu), a pus Trace un pic de asfalt! In primavara cand am trecut eu, era pietris complet. Bucsele mele de la bascula le-au umplut un pic frigiderul.
- Trace este prastie intr-adevar. Bine punctat @cosminn. Mai multe tractoare decat camioane pe lotul lor.

Overall, foarte slab SF-ul pentru anul in care a fost facut. Autostrada merge perfect drept. Drajna-Fetesti inca odata. Cei de prin sud care folosesc A2 stiu cat este de plictisitor si ce inseamna un drum de 50km drept.
Ma bucur ca macar ocolesc frumos Padurea Spataru, si insaileaza autostrada printre LEA de inalta tensiune. Macar atat.

Rodeo

Ieri am fotografiat câteva puncte de la sfârșitul lotului 2, în apropiere de Râmnicu Sărat.

Intersecție A7 cu DJ203, perspectivă spre sud. Transport material corp autostradă, dinspre sud spre nord. Utilaje vizibile: 10 basculante (cu 4 și cu 5 osii)


Intersecție A7 cu DJ203, perspectivă spre nord. Stadiu A7: corpul complet profilat. Structură proiectată: pasaj DJ peste autostradă. Stadiu: zero absolut (nici măcar panou de informare)


Cedează trecerea la traversarea DJ203


Intersecție A7 cu DJ203P, perspectivă spre sud. A7 la același stadiu, corp profilat complet. Suprastructura (pasaj DJ peste A) stadiu zero complet (are panou informativ dar nu lucrări).


Groapă de împrumut lângă DJ203P. Abandonată. Păcat că nu plouă, obțineam un iaz cu arhipelag electrificat. 


Terasament complet A7 la intersecție cu DJ203P, spre sud. Înălțime aprox. 2m peste cota terenului. Perspectivă de pe latura cu perdea forestieră.


Final lot 2, perspectivă între culee nordică pod peste DN22 și r.Râmnicu Sărat, spre nod Rm.Sărat. Culee pregătită de cofrare.


Cinci pile duble, pe malul nordic al râului Rm.Sărat, pregătite de cofrare


Armătură pile mal nordic (6 perechi)


Perspectivă spre sud


Detaliu capete piloți forați extrase


Culee și pilă dublă la nord de DN22


Punct măsurare topografică lângă DN22


Sfârșit lot 2. Porțiune cu asfalt de bază pentru probe.


Lot 3. Intersecție A7 cu DJ202. Structură: pasaj DJ peste autostradă. Stadiu structură: zero complet.


Bonus umoristic: lucrare adiacentă unde concurența arată cum să dai în folosință cu muuult înainte de termen. 



Powered by API/PUM imgur uploader

misiekwas

#10319
Pare dezolant, precum ceva dintr-un film post-apocaliptic. Și nu pare pe departe 20%.