[B] Magistrala M2 Berceni-Pipera

Started by Ionut, November 07, 2016, 07:13:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: mihaimai on October 03, 2019, 09:42:03 PM
Cineva se gândește ca pe viitor sa mai bage o stație dupa centură:


Asta este solutia corecta, dar plansa aia este doar 2D, "vazuta din avion".
Revin la final....

1. Statia de dupa centura ar fi perfecta pentru un capat adevarat, cu un depou incapator si un P&R de 500-1000 de locuri...
Iar pentru cei din Berceni/Jilava ar face mai mult sens sa opreasca pana in DNCB decat sa traverseze DNCB... Acolo unde vrea sa o faca Baluta, la suprafata, nu ajuta pe aproape NIMENI...

2.Statia Berceni Centura ar trebui sa fie mult mai apropiata de centura (in eventualitatea ca la un moment se va face si calea ferata de centura (pentru trafic de calatori, cu mers cadentat la 10-15 minute...) De fapt ar trebui sa avem scarile peronului sudic sa dea direct la CF...

3. Precedentele puncte NU se pot realiza cu o prelungirea a M2 la nivelul solului. Care este o tampenie.
3.a. M2 reprezinta oricum o ruptura intre Popesti-Leordeni si Soseaua Berceni, incepand de la Strada Amurgului, adica intre statiile Dimitrie Leonida (ex-IMB) si Berceni (ex-Depoul IMGB). Vrem sa "eternizam" aceasta ruptura?
3.b. Poate ati uitat cum in lunile de iarna foarte grea se baga ramele de metrou in tunel, pentru ca depoul IMGB de la suprafata risca sa ramana inzapezit si sa nu mai plece in cursa nici un tren? (Asta ca raspuns la afirmatia "M1 are depoul in mijlocul magistralei (Ciurel) si totusi se poate circula". Da, dar depoul Ciurel este subteran...

CONCLUZIE:
Singura solutie reingroparea liniei M2 imediat dupa actuala statie(ideal ar fi ingroparea ei completa, dupa Dimitrie Leonida, astfel incat sa nu mai aiba nici o portiune supraterana...Adica inclusiv actuala statie Berceni...)

Am spus ca "Asta este solutia corecta, dar plansa aia este doar 2D, vazuta din avion".
Adica solutia "la nivel" este o prostie cat casa.
Reingroparea liniei, astfel incat sa treaca pe sub DNCB, si construirea unui terminal "full option," incluzand un depou subteran (independent de vreme) si un P&R (cat de mare doreste finantatorul) este solutia ideala...
Culmea este ca aproximariv acolo unde in plansa de mai sus apare statia Comuna Berceni, adica la sud-vest de intersectia cu DNCB/DJ401, este un mare teren (deocamdata) viran...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Pelicanul

Nu înțeleg ce vă încurcă actualul depou. Nu puteți gândi puțin mai departe, voi susțineți una și bună, depou la cap de linie. DE CE ?
Actualul depou de suprafață evident că se poate acoperi ( inclusiv linia dintre Dimitrie Leonida și Berceni ).
Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...

subway

#227
Un depou in <cap de linie> e o greseala fatala iar doua depouri inseriate unul dupa altul e aberatie pura...oare actualul depou nu are <capacitate> suficienta, ca mie imi da cu plus nu cu minus...
Alegeti argumentele pertinente in sustinerea uneia sau alteia dintre variante...ar fi o minima cerinta de realism...
Ciurel e ok, Militari nu, Pantelimon de doua ori nu, IMGB da, Straulesti idem...Valea Ialomitei de asemenea, scor 4 la 2.

unu

Au vrut sa mute Gara de Nord aiurea in tramvai, oare sa mute un depou de metrou, ar fi atat de greu pentru ...niste interese "sanatoase" imobiliare?

Vad ca nimeni nu aminteste de PUZ Sector 4 Sud, 50 000 locuitori (sa nu zicem locuinte).
Si nimeni nu isi aminteste de gandurile umede de extindere Popesti Leordeni/Ilfov ...unii ziceau 100 000 locuitori.

Pentru ca pana acum (dupa Revolutie) in Romanica noastra balcanica, nu s-a creat infrastructura inaintea dezvoltarii, asta NU inseamna normalitate.

Se pare ca intram in recesiune, cu toate strategiile/minciunile lor imobiliare, nu le prea mai cresc vanzarile, asa ca ...trebuie sa faca ceva.
Si de ce sa nu construiesti sanatos in recesiune (pe bani europeni), si apoi sa profiti, pe val?

Cate masini sunt acum in acel P&R de la Straulesti?
Stiti ca la statia Berceni oamenii sunt amendati (abuziv) pt. ca parcheaza pe "trotuarele" din parcare sau pe zona de pamant de peste drum? Pentru ca la ora 7:45 nu mai este nici un loc disponibil.
Deci, cele 600 locuri de parcare sunt INSUFICIENTE, mai trebuie, cu disperare!
Iar cele sa zicem 400 locuri parcare de la Canpack ..nu or sa fie suficiente nici ele.

Stiti ce comunitate puternica exista in Berceni? Ce incurajeaza folosirea P&R, biciclete, trotinete, car sharing, mers cu STBul (este plin, si nu de "tzarani si papornitele lor"!) etc. inca de la alegerile din 2016!
Eu as lua acea zona Berceni drept model, si nu as intra in ...negare (la foc automat).

Despre, a doua statie de metrou, cel mai important lucru este ca ...exista aceste planuri (cu doua statii), nu de alta, dar peste vreo 10 ani, sa nu auzim pe vreun alt "capat" de la Metrorex spunand "statie la Centura, asta nu a fost niciodata in planuri" :).

TibiV

Va reamintesc postarea asta din urma cu fix un an....
Quote from: TibiV on October 05, 2018, 01:47:17 AM
Referitor la noua statie pe M2 intre Berceni (statie/depou) si DNCB...

Duminica am ajuns pe acolo.
Pun doar pozele, fara comentarii "calitative"... :D
Suntem vis-a-vis de CanPack, adica aici.

Vedere spre DNCB






Este singurul loc unde pot face statia, ca doar nu or vrea sa o faca in cimitir...
Locatia vazuta din satelit in GM:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

unu

#230
In legatura cu actiunile cetatenesti (indiferent de culoarea politica) pentru o infrastructura mai buna in acea zona (inclusiv statiile de metrou), nu vreau sa para ca fac publicitate personajului (sau partidului din care face parte, sau "ONGurilor petitionare"), dar asta mi-a dat Google

"Ca urmare a petitiei cetatenilor, adresata Consiliului Judetean Ilfov, VINERI 10 MARTIE 2017, ora 11:00, la sediul CJ ILFOV, are loc o intalnire care are ca obiect al discutiei problema blocajului in trafic din zona Berceni-Centura-Dimitrie Leonida, pe care suntem nevoiti sa il confruntam in fiecare dimineata.
Sunt invitati:-Primaria Bucuresti
-Primaria Sector 4
-CNAIR
-Primaria Berceni
-Primaria Popesti Leordeni
-Metrorex
-Politia Bucuresti
-Politia Ilfov
-reprezentanti ai cetatenilor semnatari ai petitiei.

Sper ca din aceasta dezbatere sa rezulte cateva solutii de imbunatatire a traficului si a situatiei locurilor de parcare.
"

Ionut

Magistrala 2 va fi și aceasta prelungită. Pe partea de nord magistrala se va prelungi cu două stații. Proiectul are o valoare de 180 milioane euro și prevede realizarea suplimentar a 1,6 kilometri. În partea de sud magistrala se va duce cu o stație mai departe spre comuna Berceni.

Aldea pentru ClubFeroviar.ro

subway

Deocamdata trebuie sa puna in regula existentul, abia apoi <extensie>.

razvan96

Azi au lansat licitatia pentru RK.

[CN1017151] - Îmbunătățirea serviciilor de transport public de călători cu metroul pe Magistrala 2. Berceni - Pipera. Înlocuire cale de rulare și instalații pe interstații

Valoare estimata:446.821.601 RON

Durata:48 de luni

Termen de depunere a ofertelor:27.01.2020

SPECTR-2

La CNSC, a fost depusă ieri o contestație din partea asocierii ALSTOM TRANSPORT SA - SOMET SA - TIAB SA - UTI GRUP SA. Număr dosar: 2614.

tom_sawyer

Quote from: razvan96 on October 02, 2019, 02:24:55 PM
[CN1015605] - EDIFICAREA UNEI STAȚII DE METROU LA NIVEL SUPRATERAN SITUATĂ ÎNTRE STAȚIA DE METROU BERCENI ȘI ȘOSEAUA DE CENTURĂ- PROIECTARE+EXECUTIE

Valoare estimata:138.077.166 RON

Două asocieri de firme au depus oferte pentru realizarea noii stații de metrou ce va fi amplasată aproape de Centura București, in zona Bercen, potrivit unei postări a primarului sectorului 4, Daniel Băluță, pe propriul site de socializare.

Cele două asocieri de firme sunt următoarele:

- Asocierea Aktor Societate Tehnica Anonima (AKTOR SA) în calitate de lider de asociere și Institutul de Cercetări în Transporturi INCERTRANS SA în calitate de membru
- Asocierea SOMET SA în calitate de lider de asociare, TIAB SA , UTI Grup SA, Construcții Erbasu SA, cu Metroul SA terț susținător și Schindler România în calitate de subcontractant

clubferoviar.ro

TibiV

Băluță sa semneze cu Aktor...  ;)

Pana termina grecii, poate se prind si cei de la Metrorex ca proiectul nu este OK...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

razvan96

#237
EDIFICAREA UNEI STAȚII DE METROU LA NIVEL SUPRATERAN SITUATĂ ÎNTRE STAȚIA DE METROU BERCENI ȘI ȘOSEAUA DE CENTURĂ- PROIECTARE+EXECUTIE

Am uitat sa scriu acum 2 luni ca Aktor a renuntat la licitatie. S-a semnat pe 15 aprilie cu asocierea SOMET-TIAB-UTI-ERBASU, valoarea de atribuire fiind 157.643.983 RON.

don_kocaina

Asta inseamna ca dupa ce termina cu stadionul Ghencea, Erbasu se apuca aici  ?

razvan96

In mod normal, ar trebui sa se apuce imediat ce se termina proiectarea si obtin AC-ul, nu ar trebui sa aiba legatura cu alte lucrari ale lor.