[B] Magistrala M2 Berceni-Pipera

Started by Ionut, November 07, 2016, 07:13:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

Actuala statie de capat (adica ultima statie) se numeste acum Berceni si este fosta statie Depou IMGB.
Si este singura statie supraterana de pe M2 (si singura a MetroRex). Dar acolo este depoul...

Penultima statie se numeste Dimitrie Leonida si este fosta statie IMGB (IMGB simplu, fara depou...).

Fix dupa Leonida spre Berceni linia iese la suprafata, iar asta creeaza mari probleme pe timp de iarna... Cand gerul si frigul sunt prea intense, in loc de "depoul oficial" trenurile sunt "parcate" peste noapte in interior, pe portiunea subterana...

La electrici are loc chiar acum o discutie despre posibila ingropare si a statie Berceni, fosta Depou IMGB, care este in prezent o bariera intre Berceni si Popesti-Leordeni.
Tehnic, sunt convins ca se poate face...
Dar la modul in care se realizeaza lucrarile in Romania, asta ar insemna bulibasirea completa a circulatiei pe M2 timp de cel putin 2 ani...

Cateva cadre (nu foarte bune, caci subiectul era soseaua, nu metroul) cu actuala statie Berceni (fosta Depou IMGB), din urma cu 11 luni, vedeti aici: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=914.msg215658#msg215658

Imagini cu zona unde ar urma sa se faca statia minune, tot de atunci: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=574.msg215652#msg215652

Si niste poze din 2011 preluate de la electrici cu actualul "peron" (o gluma sinistra in privinta traficului de calatori) dar va asigur ca situatia este identica: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=574.msg216027#msg216027

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

subway

Suprafata/subteran mai putin conteaza, se gasesc solutii, important e ce subliniaza colegul frunzaverde!

dr4qul4

pai nu e chiar asa. Degeaba o dublezi daca o lasi la suprafata. Imediat dupa statie avem accesul auto in depou. Si pe ala nu-l poti desfiinta, pentru ca prin Popesti nu ai drum.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Se vede ca subway s-a pensionat...
Doar chibiteaza.
Dar, la fel ca pe vremuri, nu spune nimic concret.

Vrajeli.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

subway

#199
Se poate amenaja oricand un drum de acces pe partea cealalta, nu vad un impediment major.
In ceea ce priveste linia la sol, poate fi acoperita cu o constructie usoara care sa o puna la adapost de intemperi.
In ce priveste treaba cu vrajelile va las pe voi, sunteti experti.
Am subliniat doar ca #frunzaverde a pus punctul pe i. Daca si asta e <vrajeala>...
Revenind la proiectul propus, el prevede deocamdata doar constructia unui peron pe linie simpla si se cauta finantare pentru instalatiile si echipamentele necesare, actuala linie tehnologica nefiind apta 100% pentru circulatia in regim normal cu calatori iar MRex nu are prevazute fonduri pentru asa ceva.
Sa-ti dau un exemplu?
Actuala substatie de tractiune nu are dubla rezervare, ceea ce pentru o linie de proba a trenurilor noi nu e o catastrofa dar ce te faci daca pica un echipament si ramai cu trenul plin de calatori in camp cu garduri stanga-dreapta?
Am luat un exemplu pe parte electrica pentru ca te pricepi si stiu ca-ti place zona asta...
Mai vrei?...ca mai am!
P.S.
Crede-ma ca actuala mea pozitie imi confera o privire de ansamblu mult mai confortabila si detasata de fosgaiala cotidiana iar daca am o nelamurire stiu pe cine sa intreb ca sa ma lamuresc!
:)
Iar daca asta inseamna ca nu mai sunt disponibil pentru a dezlega sarade banale <so what?> ca nu se schimba soarta balenelor albastre din lumea langa...dar te rog masoara-ti mai atent epitetele si etichetarile!
Daca e o problema o putem dezbate, sunt o persoana deschisa dar...tonul face muzica.
Toate cele bune!

TibiV

Ionut,
scuze pentru "contraventie", dar este absolut necesara citarea urmatoare, ca sa nu ma cert inutil cu subway...

Quote from: subway on September 15, 2019, 09:49:44 PM
Revenind la proiectul propus, el prevede deocamdata doar constructia unui peron pe linie simpla si se cauta finantare pentru instalatiile si echipamentele necesare, actuala linie tehnologica nefiind apta 100% pentru circulatia in regim normal cu calatori iar MRex nu are prevazute fonduri pentru asa ceva.
Sa-ti dau un exemplu?
Actuala substatie de tractiune nu are dubla rezervare, ceea ce pentru o linie de proba a trenurilor noi nu e o catastrofa dar ce te faci daca pica un echipament si ramai cu trenul plin de calatori in camp cu garduri stanga-dreapta?

Da, asa mai vii de acasa!!!
O postare tehnica, cu subiect si predicat, nu fumigenele obisnuite.

Asa ar trebui sa fie toate postarile unuia care cunoaste reteaua de metrou de 40 de ani...
Valabil si pentru "dincolo"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

subway

#201
Esti cam pretentios!!!
De ce nu as avea si eu dreptul de a fi <un simplu cetatean> chiar daca am cunostinte extinse in domeniu???
Ideea mea despre un forum e usor diferita, eu vad o modalitate de dezbatere a unor opinii diverse de pe picior de egalitate, chiar daca uneori pot fi usor tampe si nu un mijloc gratuit de <instructie tehnica aprofundata>, asta din urma se obtine cu efort si sudoare intelectuala.
P.S.
Corectorul tipografic zice 42ani!!!...si fiecare an conteaza cu o mie de invataminte!
:) :) :)
Mi-ar fi probabil foarte simplu (si voua extrem de dezagreabil) sa vin si sa <decretez>: treaba asta se rezolva asa, astalalta numai asa, cine zice altceva e pe dinafara. N-am facut treaba asta niciodata si nici n-am s-o fac...e semn de decrepitudine!
;)

alex8

Cât ar putea să coste dublarea liniei?

dr4qul4

Cand s-a pus problema de cost la noi? Intrebarea pertinenta este: Cat ar dura dublarea liniei?
Si, la ochi, avem nevoie de exproprieri pentru asta  :lol:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

unu

#204
Considerand ca aceasta linie de metrou desparte Ilfov (Popesti Leordeni) de Bucuresti (Sector 4), si ca Sector 4 se misca "cu gratie", cei din Ilfov / Popesti Leordeni oare ce asteapta?

Stie cineva noutati despre Pasarela pietonala (cu PUZ facut din 2012) ce ar trebui sa ajunga peste linii undeva departe de statia Berceni? (si sa mai distruga niste locuri de parcare cu aceasta ocazie)

Sau mai bine face Ilfov/Popesti Leordeni o sosea / drum / ulita pana la noua statie Metrorex?
("chiar langa Cimitir" precum spune Primarul S4 la el pe pagina)

Oare care este costul subtraversarii pietonale a soselei Berceni (prevazuta la noua statie S4/Metrorex) vs supratraversarea pietonala (prevazuta la proiectul pasarelei Ilfov/Metrorex)?

razvan96

#205
Ca veni vorba, azi s-a lansat licitatia.

[CN1015605] - EDIFICAREA UNEI STAȚII DE METROU LA NIVEL SUPRATERAN SITUATĂ ÎNTRE STAȚIA DE METROU BERCENI ȘI ȘOSEAUA DE CENTURĂ- PROIECTARE+EXECUTIE

Valoare estimata:138.077.166 RON

Durata:24 de luni

Termen de depunere:05.11.2019

Finantare:fonduri bugetare

nirolf

#206
Până la urmă oricine poate face o extindere de linie de metrou? Mă gândesc că sectorul 2 ar putea extinde M2 până lângă A3, unde ar merge la fix un park'n'ride + terminal linii Regio. Ar fi mai scump, dar bugetul sectorului 2 este dublu! (da, nu se vede în niciun fel!)

TibiV

PS4 nu extinde linia de metrou, ci construieste o statie PE o linie existenta.
Problema este ca linia aia are un singur fir...

Lumea este plina de cai ferate simple, cu un singur fir.
Dar PS4 va da in folosinta ceva ce va fi probabil unica linie de metrou din lume cu un singur fir...

Este de  :lol: :(( (rasu-plansu) pe ce strica astia 30 milioane de EURO...  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

VIDEO Cum va arăta noua stație de metrou Berceni Centura, construită de Primăria Sectorului 4




clubferoviar.ro

v.ghiorghica

#209
@TibiV

Va fi cu doua fire, mentioneaza clar in video.