[B] Magistrala M2 Berceni-Pipera

Started by Ionut, November 07, 2016, 07:13:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Nici nu e vorba de Mamina aici. Ca sa fie atractiv, metroul ar trebui sa fie la maxim 1km distanta.
Si aici este vorba despre statia de metrou si distanta de mers, nu in linie dreapta. Si asta inseamna ca, si cu 3 statii de metrou, mai mult de jumatate din bercenari nu il vor folosi.
Plimbati-va putin cu street view prin comuna si o sa va convingeti ca nimeni nu va renunta la masina pentru a se deplasa pe acele stradute inguste, intortocheate si fara trotuare.

Mai degraba este nevoie de niste microbuze care ajunga la cat mai multi locuitori si sa intoarca la statia Arghezi.

Cand spun ca este nevoie de maxim 1 km pana la statie, ma gandesc in special la mine..Folosesc rareori metroul desi locuiesc la 270m de linia de Metrou...dar la 800 de metri de statie, pe stradute cu trotuar dar mai prost iluminate, si la 950m pe strazi circulate.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

O filmare de la @adix aka Alberto Costea: Pasajul Berceni - DNCB. 15.04.2023

Postez aici pentru ca aproape jumatate din filmare este cu M2 Tudor Arghezi si P&R. La 08.45 se vede ca au pus panouri solare pe cladirea parcarii...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

O filmare de la @adix aka Alberto Costea: Pasajul Berceni - DNCB. 24.04.2023
Postez si aici pentru ca este "la pachet" cu M2 Tudor Arghezi & P&R...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

survola


shift2rail

Se doreste inaugurarea sincrona a pasajului si a statiei M2 Arghezi?

Bobo89

#560
Azi primarul din Berceni a anunta unde vor fi pozitionate cele 3 statii din Comuna Berceni
https://ibb.co/yFwF8TV

Ca locuitor al comunei acum inteleg de ce primarul sectorului 4 Baluta a insistat cu acest proiect.
Este inutil pentru 80% dintre locuitorii comunei, insa cu pozitionare perfecta in camp pentru viitoare blocuri.

hefaistos

Le urez succes!  :p
Ca scamatorie de publicitate imobiliara e buna.
Realitatea e însă că acest proiect e probabil de 10 ori cât precedenta extindere care a luat 3 ani și nu cred ca UE va aloca banii.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

panzer

Mai ales ca extinderea M2 are sens in partea cealata.
Din scamatorie in scamatorie te trezesti intr-o zi ca se face.

N-au facut ei SFul din care a rezultat ca Berceni-ul are trafic de Metrou? N-are trafic nici de autobus cu atas (buduf), daramite de Metrou, dar sunt niste forte acolo la Berceni, care nu pot fi contrazise. Cred ca e prima comuna unde va ajuge apa de la APA NOVA.

survola

Și se face suprateran, da?
Așa ar fi logic. Și mai ieftin.

panzer

Mai ieftin ar fi sa il faca telegondola. :lol:

Si uite cum vorbim noi de aberatii SF in loc sa vorbim de solutii reale facute prin alte parti: Chitila, care e cam in aceeasi situatie, poate un pic mai dezvoltata, si-a facut transport in comun cu autobuze mici (nu microbuze de marfa transformate in Transport Copii la scoala) adaptate stradutelor mici, acopera acum cam toata comuna, si se descarca in statii STB.

Dar nu mai bine vinzi o gogoasa cu sanse minime de realizare in urmatorii 20 de ani, decat sa faci un lucru simplu si util azi!? 5-6 Bus-uri mici cu intoarcere la Park and Ride si gata! Pe langa faptul ca e acoperita deja de STB.

Sa adaugam, autostrazi suspendate prin Bucuresti, Metrou pe la "oriunde"? Cam toata clasa politica e la fel. Cu cat e mai gogonata cu atat prinde mai mult la "gusteri".


sab

#566
QuoteProiectul întocmit de Metroul SA propune ca viitoarele stații de metrou să fie stații de suprafață, ce vor va avea o lungime a peronului de aproximativ 60 metri și o lațime de minimum patru metri, amplasate după cum urmează:
– Stația nr. 1 –  va fi amplasată la aproximativ 200 metri de Centura București, în spatele Stației de betoane – Beton Sud,
– Stația nr. 2 – va fi amplasată la aproximativ 500 metri de A0, într-o zonă liberă de construcții, dar cu un mare potențial de dezvoltare, teren intravilan cu PUZ aprobat pentru construire locuințe,
– Stația nr. 3 – va fi amplasată la aproximativ 260 metri de Bulevardul 1 Mai într-o zonă aflată în plină dezvoltare, respectiv zona delimitată de intersecția străzii Bistrița cu strada Codrului.
Un nou proiect de real "succes". Daca este adevărat, vor fi garnituri de 3 vagoane, ceea ce înseamnă o navetă. Aaaa, si stații in câmp, probabil are cineva interes sa construiască acolo niste blocuri.

shift2rail

Cat de utile ar fi proiecte similare de extensie ale metroului de suprafata catre Pipera/Voluntari (50 k loc) si Chiajna(50 k) !

AndreiB

In loc de struto-camila asta, mult mai potrivit ar fi linii noi de tramvai in Ilfov, cu un mix de green track in camp si on street running, care sa conecteze last mile cu cea mai apropriata statie de metrou.

Asta evident doar unde nu fac fata autobuzele, ceea ce nu e cazul in comuna Berceni.

danutzu_1069

Io mă întreb, daca vor fi stații de suprafața, presupun ca si liniile vor fi de suprafață.... cum traversează DNCB si A0?
La nivel, este logic ca nu, suprateran, subteran?? Subteran, trebuia facut ceva ACUM...Suprateran... la fel, acum trebuia facut ceva....

Concluzia este ca ...avem doar maculatura...