[B] Magistrala M2 Berceni-Pipera

Started by Ionut, November 07, 2016, 07:13:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sab

De ce or fi pus muzica peste explicațiile constructorului ? Trebuie sa ghicim ce si cum...

TibiV

Filmare de la Ionut Ivasca incepand de la Depoul IMGB pana la noua statie Tudor Arghezi, inclusiv viitorul Park&Ride:



Interesant cum au pus traversele: 5 din beton, 1 din lemn, 5 din beton...
Oare de ce?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

O noua filmare de la Ionut Ivasca cu statia de metrou Tudor Arghezi M2:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

zone_rider

Cine o fi fost arhitectul la statia asta? Arata oribil, parca este un garaj gigant.

dr4qul4

tinand cont de zona (industrial-agrara) in care se afla, functionalitatea este mai importanta ca aspectul. In fapt este un mini-depou cu ceva spatii pentru birouri.
Se incadreaza perfect in arhitectura zonei.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

TibiV

Viitoarea statie Tudor Arghezi, filmare de la Ionut Ivasca:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Viitoarea statie Tudor Arghezi, o noua filmare din 20 aprilie de la Ionut Ivasca:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cezar-mario2012

Lucrările la noua stație de metrou "Tudor Arghezi" de pe Șoseaua Berceni sunt realizate în proporție de peste 60%.
Noua stație va fi conectată cu actualul traseu al magistralei 2 printr-o cale dublă de rulare de 1.6 km și va fi formată dintr-o clădire cu subsol, parter şi două etaje.

Constructii Erbasu de pe Facebook








Andrei O

De ce unele traverse sunt din lemn?

sab

#474
Pentru ca au folosit traverse de beton pentru tren, au fost nevoiți sa improvizeze, ca sa aibă de ce sa prindă șina a 3-a.

frunzaverde

Pare a fi o solutie temporara de asigurat gabaritele necesare, in zona structurilor, nimic permanent. Presupun ca au instalat intai traversele de lemn cu proptelele necesare, apoi montat linia, ajustat, apoi traversele de beton. Vedem daca ramane asa.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

sab

#476
Este o soluție folosita pe toata lungimea de aproape 2km a interstatiei, nu numai in zona structurilor.



Este foarte clar ca acele traverse de beton NU sunt pentru metrou și nu știu sa mai fi fost folosite pe o linie activa împreună cu sina a 3-a.
Sina 3 se prinde:
- fie de traversa de lemn, atunci când calea de rulare este din traverse de lemn pe pat de pietris (de obicei în galerii și statii)
- fie direct de beton, daca se toarnă beton la calea de rulare (de obicei în tuneluri circulare)
În cazul acesta, pentru ca este vorba de un traseu exterior, s-a evitat folosirea generalizata a traverselor de lemn. Insa nu ai cum sa prinzi sina 3 de traversele acelea de tren. Asta pentru ca ele nu sunt gândite pentru metrou, iar trenul nu funcționează cu sina 3. :)




sab

Și dovada. Ieșirea din stația Berceni către viitoarea statie Tudor Arghezi. Se observa sina 3 prinsa de traversa de lemn.



lucian

#478

zone_rider

Doamne ce oribil arata aceasta statie. Se potriveste cu specificul industrial al zonei, dar asta nu inseamna ca e ceva pozitiv. Cred ca au pus ca arhitect un copil de clasa a 8-a.