[B] Magistrala M2 Berceni-Pipera

Started by Ionut, November 07, 2016, 07:13:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

hefaistos

Oricum Popesti-ul, intre Oltenitei si Berceni, arata ca o favela.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

alex8

Dacă expropriau teren din Popești trebuiau sa aibă o contribuție financiara și aceștia la proiect. În plus mai se lua încă un rand de avize de la încă o primărie.

sab

Daca nu mă înșel, noua stație este construită exclusiv din fonduri europene, deci nu ar fi existat o contribuție a Primăriei din Popești. Pur si simplu stația nu prezinta niciun interes pentru Popești mulți ani de acum încolo. Ba chiar as putea spune ca încurcă mult dezvoltarea orașului. Deci de ce sa se implice ?
La pasarelă a fost interesul dezvoltatorilor imobiliari care construiesc blocuri in apropiere, aici, in mijlocul câmpului, cine sa aibă interes ?

hefaistos

Asta da atitudine! Întâi sa ridice maghernitele și după vedem cum face rețeaua de drumuri utilitățile, conectare a la transportul urban etc. Planificarea urbana e moft pentru occidentali.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

sab

Ne place sau nu ne place, noțiunea de planificare urbana NU exista in Popești. Ca dovada, străzi fără canalizare sau străzi cu o singura banda pe sens de-a lungul cărora se dezvolta imense cartiere de blocuri. Nu scoli, nu parcuri, nu spitale, nimic. Doar obiective de unde se poate obtine profit (adica locuinte si magazine private).
Iar faptul ca Băluță face aceasta stație si prelungirea la sol este o dovadă ca planificarea urbana nu prea exista nici in capul celor de la S4. In niciun caz NU exista o planificare urbana macro, care sa coreleze dezvoltarea Bucureștiului cu cea din Ilfov. Altfel nu ai bloca cu linie la sol toata porțiunea pana la Centura. Acea porțiune se va dezvolta rapid, in max 10 ani si nu va mai avea acces facil in București fără un pasaj rutier.
Macar de ridicau linia pe estacade, dar era mai scump asa...


sab

Nu ai cum sa spui "Magistrala M2 de metrou se va prelungi cu cel puţin încă trei staţii noi până în comuna Berceni" daca abia ai semnat studiul de prefezabilitate si fezabilitate. Doar acel studiu iti poate spune DACA magistrala merita sa fie prelungita sau nu. Ca doar de aceea le facem, nu ?
Sau deja Baluta simte mirosul unor fonduri care pot fi sifonate ?

venom637

#427
Ar trebui sa ajunga pana la Vidra (care e la o aruncare de bat si e camp pana acolo) la o statie intermodala pe M902 Giurgiu - Progresul care e in refacere si in 2 ani se va da in circulatie. Pasagerii dinspre Giurgiu ar putea fi astfel preluati în sistemul de transport urban, pe un tronson de metrou.

In prezent nu exista niciun fel de integrare cu trenurile, iar pasagerii veniti cu trenul ajung toti in Gara de Nord.

M3/M5 ar putea sa ajunga pana la Divertiland, la o statie intermodala pe M900 pentru a prelua direct pasagerii de la tren, fara sa mai fie plimbati pana la Gara de Nord.

sab

De ce sa duci M2 la Vidra, când M4 va ajunge la Gara Progresul ?

venom637

#429
M2 - Vidra: camp, realizabil foarte usor, cost mic
M4 - Gara Progresul: 10 ani minim, cost de x ori mai mare. clar trebuie facuta si asta, dar am un feeling ca ies la pensie pana sa o vad gata

dr4qul4

pai si tu crezi ca prelungirea M2 pana i Berceni va fi gata mai devreme de 10 ani?   :lol: :lol: :lol:
Ce fabulati unii dintre voi. Metroul este fezabil doar in aglomerari urbane dense. Caratul gogosarilor nu il face rentabil.
Orice prelungire a metroului in afara liniei de centura inseamna  costuri foarte mari pt exploatare. Lungimea magistralei ar creste si cu 25% si implicit si numarul de trenuri si de personal, in schimb numarul de calatori ar creste doar cu 1%.

Inainte ca metroul sa ajunga in comuna Berceni, poate ajunge in Colentina si in Rahova, poate si o extensie pe Brancoveanu sau Obregia. Apoi ar urma Chiajna, Pantelimon (orasul), Voluntari, Bragadiru. Unele dintre aceste extensii se pot face si prin tramvai, cat timp exista statie comuna.
Pentru exteriorul liniei de centura ar fi nevoie de trenuri metropolitane sau linii de autobuz si statii care sa permita transferul usor la o statie de metrou.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

pasa_andrei

Avanseaza destul de bine lucrarile.



Enjoy!

Sorinus



TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)