[B] Magistrala M2 Berceni-Pipera

Started by Ionut, November 07, 2016, 07:13:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sab

Am acoperit Bucureștiul cu metrou, sa mergem in Ilfov.... >:(

AndreiB

E asa mare entuziasmul de a extinde M2 in sud, probabil pentru ca exista spatiu sa o faca suprateran, insa extinderea M2 inspre Nord ar acoperi o zona cu densitate mult mai mare. As sugera chiar ca un P+R la Popasului (A3) ar fi mai util, avand in vedere numeroasele P+R ad-hoc existente pe Soseaua Berceni.

In plus, ar ajuta si zona de birouri Pipera Sat sa se revitalizeze si ar oferi o legatura extrem de interesanta in perspectiva pe termen lung cu M800.

Pelicanul

Ce înseamnă Pipera Sat ? Dincolo de calea ferată este Cartierul Pipera  parte al Orașului Voluntari.
Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...

sab

N-as spune asa usor ca este asa mare spatiu subteran pentru extinderea in sud. Sa ne uitam unde vor sa extinda, un amarat de drum judetean cu o banda/sens, numit pompos "bulevard". Sper macar ca vor subteran, dupa prostia facuta la statia Arghezi. Dar mai este mult pana acolo, sa traim si sa apucam momentul...




AndreiB

@pelicanul

Eram usor ironic despre statutul de localitate "urbana" a Voluntariului.

Fred

Pipera Sat era chiar un nume uzual acum vreo 30-40 de ani al localitatii vechi, daca tin minte corect era pe partea dreapta mergand dinspre Bucuresti spre centura. Am fost pe-acolo prin 1990, satul era chiar mic.


Drax

Se stie de ce e asa inalta (P+2) statia in zona centrala?
E in plan sa faca ceva pasarela pentru trotuarul de pe partea cealalta?

sab

Nu se face nicio pasarela, stația va avea subtraversare pentru cealaltă parte a șoselei Berceni.
Deasupra este parcare.

dr4qul4

Daca nu ma insel, liniile vor fi pe mijloc, astfel ca este obligatoriu sa faca (sub)traversare pentru a ajunge la peronul dinspre Popesti.
In schimb am o alta nelamurire: daca tot fac parcare sus, vor lasa posibiltiatea ca in viitor accesul auto sa se faca si dinspre Popesti? In acest fel, ar putea ca statia sa fie folosita si pe post de pasaj rutier.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

sab

#415
Liniile sunt pe lateral, statia are peron central. Și are deja subtraverasare a liniilor. Când se va pune problema unui acces către Popezti, doar se va sparge un perete.
Nu poți sa transformi o clădire în pasaj, dacă nu a fost proiectata in acest mod. Si, in mod cert, clădirea park&ride nu a fost gândită in acest scop.
De aceea am spus și repet ca aceasta prelungire la sol face imposibil accesul către Popesti de la statia Berceni pana la Centura fără un pasaj rutier suprateran/subteran.
Cel mai bine era sa gândești în perspectiva și sa faci statie subterana și traseu îngropat, astfel încât sa nu îngrădește accesul pietonal și rutier la sol. Dar am ales cea mai proasta și ieftina solutie.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasa_andrei

Tot nu pot sa inteleg acest proiect, de ce a trebuit lipit efectiv de soseaua Berceni. Nu se puteau duce macar 5m in camp si lasau Soseaua Berceni asa cum era inainte.

Lucrarile merg bine si foarte posibil sa l vedem gata inainte de termenul oricum fantezist de 24 de luni.



Enjoy!

TibiV

Multumim!

Ca sa lase Soseaua Berceni cum era inainte ar fi trebuit sa intre in camp 7-7,5 metri - la 01.45 se vede ca axul soselei in portiunea relocata este fix in prelungirea marginii de sud-vest a soselei vechi, si este vorba de 2 benzi "translatate".
Daca punem la scocoteala si un trotuar decent, ar fi trebuit sa se duca in camp cam 10 metri.

Asa ar fi fost logic si de bun-simt, dar probabil nu au facut asta pentru ca cei 10 metri de camp sunt pe teritoriul orasului Popesti-Leordeni din judetul Ilfov.
Cred ca este un cosmar birocratic ca un proiect din Bucuresti sa exproprieze terenuri in Ilfov...
Insa daca ar fi facut-o, si popestenii ar fi avut posibilitatea sa isi "traga" un drum de acces pana la noua statie.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

EugenRo

^ Birocratia asta transforma, parca, Popesti-Leordeni intr-o alta tara iar limita - o granita  :bash:
Mi se pare de neacceptat asa ceva, mai ales ca proiectul care se face este pentru totdeauna, adica il faci o data si gata...
Si vorbim de o fasie dreapta, plana, fara utilitati sau complicaciuni.

Oare cand Popesti-Leordeni va fi inghitit de Bucuresti, cum o sa sune lucrarea asta?!

Inainte de 90, daca dadea tovarasu' ordin, ieseau toate hartiile intr-o saptamana. Acum deviem bulevardele :headbash:

In fine, mortul de groapa nu se mai intoarce..