[B] Magistrala M2 Berceni-Pipera

Started by Ionut, November 07, 2016, 07:13:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

panzer

Cei care lucreaza in Pipera prefera M2, pt ca mai fac inca 1:30 cu masina. Dar se lovesc de lipsa locurilor de parcare.
Plus liceeni. Cam atat.

survola

Suntem o națiune tare complicată.

pasa_andrei

@tibi : Nu uita CA intersectia cu Dncb se va rezolva in maxim 2 ani.

subway


hefaistos

Poate tocmai pentru ca dincolo de DNCB nu mai e sectorul 4 ar trebui sa ia taurul de coarne altcineva: Ministerul Transporturilor prin Metrorex. 
Solutia actuala e o fundatura pentru prelungirea spre comuna Berceni. Si chiar anii astia se vor ridica doua noi stavile: Pasajul de la DNCB si cel de la A0. Daca nu se va integra de acum solutia de traversare ne vom trezi ca nu avem spatiu nici sa o coboram pe dedesupt nici sa o ridicam pe deasupra.
Intrebare: cat e declivitatea maxima acceptata la proiecte noi la metrou in Bucuresti? Ca aici chiar devine relevanta.       
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

subway

Din ce stiu eu cu DNCB s-ar fi coordonat, cu A0 n-am idee...

mokotow

(Buletin de Bucuresti) Pasarela pietonală de la stația de metrou Berceni, inaugurată la jumătatea lunii februarie

,,Acum ne aflăm în procedura de recepție finală a lucrărilor. Plata către Inspectoratul de Stat în Construcții a valorii care ne revine nouă și colegilor de la Sectorul 4 a fost făcută și acum depinde când ne programează că să facem recepția finală. În principiu, sperăm că în jurul datei de 15-20 februarie", a explicat pentru Buletin de București, Bogdan Cernătescu, șeful Direcției de Administrare a Domeniului Public și Privat din cadrul Primăriei Popești-Leordeni.

Contractul a fost câștigat de S.C. ALPENSIDE S.R.L iar lucrările au început în luna mai. Deși finalizate în mare parte la finalul anului trecut, au mai fost necesare o serie de ajustări. "Cei de la Metrorex ne-au impus să nu se vadă din interior astfel că a trebuit să mătuim geamurile", mai spune Bogdan Cernătescu.


vancouver

https://clubferoviar.ro/primarul-sectorului-4-mai-vrea-2-3-statii-de-metrou-pana-in-centrul-comunei-berceni/

QuoteDincolo de construcţia noii staţii de metrou din apropierea centurii actuale a Capitalei, primăria are în plan metroul să fie extins şi în afara Bucureştiului, spre comuna Berceni pentru a reduce traficul auto şi implicit poluarea, potrivit primarului Sectorului 4 Daniel Băluță, prezent la un eveniment organizat de
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

esti inginer. Eu nu sunt, dar  tot imi da cu virgula rampa de coborare pe sub DNCB si giratoriul care se face acolo.
Pasajul ala va avea rampe cu o fundatie destul de adanca.
Sa nu-mi spui ca trag liniile exact printre cele 2 rampe ca sigur nu le iese.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

Nu cunosc detaliile la care te referi. Dar am incredere ca inginerii proiectanti vor gasi cea mai buna si economica solutie.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

Pai hai sa te ajut: intre centura si statia deja proiectata ai 600 m. Cat trebuie sa ai rampa ca sa treci pe sub pilotii pasajului?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

M-am uitat acum pe harta. As studia o varianta de ocolire prin est. Trecere M2 cu viaduct peste DNCB. Ai in estul localitatii Berceni cred ca un canal de irigatii, care e drept, drept. L-as transforma in Bulevard si as crea in jurul lui o noua zona de dezvoltare. Si metroul facut aici intr-adevar cu cut + cover, ca acum nu e nimic acolo si merge. Deci statii la doar 6-7 metri adancime. Acoperit, bulevard nou, cartier nou. Cu vreo 2 statii si apoi cap de linie in camp. La una din statii un P+R pentru cei din localitate, vin cu masina de acasa, lasa masina si iau M2. Plus un autobuz de colectare.

Alta varianta, daca vor sa-l duca neaparat in "centrul istoric" al satului Berceni, dar trecerea peste DNCB tot urcata pe sus, ceva mai in est.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

AndreiB

Da, cred ca asa e cel mai bine (prin est). Are avantajul ca permite un nod intermodal cu calea ferata pe centura feroviara.

dr4qul4

prin est? pai treci pe sub cimitir? In plus, vezi ca exact langa acel canal, paralel cu DNCB-ul vei avea A0.
Si oricum, metroul trebuie sa mearga exact pe traseul DJ401 si sa ajunga macar in centrul comunei (adica o statie in cartierul nou, una in comuna si ultima imediat dupa centru)
Sau voi vreti sa ocolim de tot cimitirul?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

#344
Poate ca acum e mai usor de inteles. Si poate exista si alte variante.


(click dimensiune mare)
cu rosu statiile propuse de mine, dar asta e o discutie separata, evident se pot amplasa si complet altfel sau pot fi mai multe.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.