[B] Magistrala M2 Berceni-Pipera

Started by Ionut, November 07, 2016, 07:13:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

subway

Descarcati caietele de sarcini si atunci vom sti exact ce se intentioneaza.

mihaimai

Au reusit performanta de a face (ma rog, planifica) o statie de metrou cu o parcare "big park and ride" pe DJ401, care NU are conexiune la viitoarea A0.

subway

Deocamdata n-au reusit nimic, doar <intentioneaza>...e cale lunga pana departe...

nenea_hartia

Puteți găsi aici toată documentația dezarhivată, link-ul e valabil câteva zile. Nu scrie nicăieri explicit de două fire, dar reiese clar din ce am pus mai jos:










dr4qul4

terminati prostia asta cu statie de metrou. Chiar si daca dubleaza linia, cum vor circula metrourile fara depou? Cum vor intoarce, astfel incat sa nu afecteze frecventa?
Poate doar ca unele sa se opreasca la IMGB si doar cateva sa continue mai departe. Dar pentru asta nu cred ca ai nevoie sa dublezi linia...
Eu nu cred ca vor face mai mult de un pendul intre noua statie si imgb. Adica linie simpla, dar statie dubla pentru a permite gararea unui tren

Pentru prelungirea metroului exista 2 variante:
1. faci un proiect adevarat si extinzi metroul, iar in noul capat amenajezi cateva linii in plus si un spatiu pt mecanici.
2. extinzi cu tramvai, care neaprat trebuie sa plece de la acelasi peron si care sa aiba macar 5-6 statii ca ai poata prelua calatorii. Am vazut asa ceva in Valencia.

E
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

subway

Desi nu sunt un mare fan al ideii dispozitivul de linii existent al actualei statii terminus permite cam orice varianta de circulatie in prelungire asa ca nu trebuie sa-ti faci prea multe griji din acest punct de vedere, altele ar fi lucrurile esentiale de avut in vedere...

mihaimai

Am scos niste planse care mi s-au parut mai interesante din "SF statie  Berceni-Centura - Studiu Fezabilitate - Parte desenata" (43 PDF-uri arhivate rar in 8 volumne semnate p7s - o placere sa le extragi)

Prima pagina:


Fațda:


Plan de situație:


Secțiune longitudinală:


Cineva se gândește ca pe viitor sa mai bage o stație dupa centură:


Doua planse in care se vede ca vor fi doua linii intre statiile Berceni si "Berceni Centura". Cercul verde e pus de mine. Dupa cate nu ma pricep, inteleg ca configuratia in "X" de la noul capat e mai buna pentru "intors" metroul decat avem acum la statia Berceni.



nenea_hartia

^ Da, vezi puțin mai sus, în paragraful din caietul de sarcini scrie explicit că în viitor se intenționează și realizarea unei a doua stații lângă centură.
În memoriul tehnic se mai spune că primăria va construi un Park & Ride în apropierea stației despre care vorbim acum, dar n-ar fi mult mai logic ca el să fie construit lângă centură, unde se dorește realizarea celei de-a doua stații?

rizzuh

@dr4qul4, depoul este la IMGB, nu este o distanta mare pana la statia asta, de ce ar trebui neaparat un mini depou? M1 are depoul in mijlocul magistralei (Ciurel) si totusi se poate circula. Cat despre intors, trenurile ar putea sa intoarca ca la Dristor 2.

v.ghiorghica

Are cineva linkul catre SEAP la această licitatie?
Multumesc  :)

yetiman

Vezi pe pagina anterioara. Reply 205.  :D
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

GDPR

De ce ai face o statie pe camp, care sa deserveasca practic doar o hala industriala, fie ea si Can-Pack?

Locatia exacta pe GM e aici: https://goo.gl/maps/BZFyi4NdaDnjgWGT8

Valentin

Pentru P&R si dezvoltarea durabila. Acum nu e prea nimic, in viitor eu zic ca nu o sa mai fie cazul! Dat fiind si aceasta extindere de o statie, or sa apara ca ciupercile apartamente "la 5 min de M2". Vezi T.Pallady (M3) , Straulesti (M4).

mihaimai

La ora 7:30 nu se gaseste nici un loc de parcare liber in "P&R" care se indinde intre Berceni si Dimitrie Leonida. Si sunt cateva sute de locuri de parcare acolo.

subway

#224
Din punct de vedere dezvoltari imobiliare zonele cele mai periculoase pentru potentiale eruptii explozive de <ciupercarii> locative sunt tocmai <pustietatile> in foste zone de fabrici dezindustrializate...in Bucuresti e tipic, trebuie sa fii orb sa nu observi asa ceva. Daca nu e mall e o adunatura inghesuita de <maghernite> la moda...alte cutii de chibrituri <capitaliste> prea putin diferite de cele <comuniste>