[B] Magistrala M2 Berceni-Pipera

Started by Ionut, November 07, 2016, 07:13:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Telvanni

Quote from: nenea_hartia on April 18, 2019, 11:10:49 PM
^ Se poate evita acest lucru printr-o mică rampă la intrare, treptele sunt un obstacol.
Bineinteles ca este o aberatie cu acele trepte care mai sunt si inegale. Aveau loc suficient sa faca o rampa domoala, era mult mai comod. Cota ramanea aceeasi, doar se schimba modul de racordare cu trotuarul. Alegerea treptelor a fost neispirata. Detalii, detalii!

sab

De ce este o aberatie ca au facut acele trepte, prezente dealtfel la absolut toate statiile ?

voicul

Eu imi imaginez ca sunt acolo pentru a opri apa sa intre in subteran, in caz de ceva inundatie.

sab

Exact, asta am spus si eu, dar nu inteleg de ce sunt considerate "aberatie". Asta as fi vrut sa inteleg...

Cristi N

In loc de trepte puteau face o rampa lina asa cum zic si colegii mai sus.

sab

Am inteles, dar care este problema ca s-au facut trepte si nu panta ?

GDPR

Sunt mai comode treptele decat o panta, mai ales in caz de umezeala sau ghetus. Iar pentru persoanele cu dizabilitati sau cu deficiente la mers exista lifturile.

sab

#187
Exact aici voiam sa ajung, persoanele cu dificultati locomotorii nu sunt impiedicate cu nimic de acele trepte pentru ca ele pur si simplu NU pot folosi gurile de acces "normale". Asta pentru simplul motiv ca nu exista scari rulante de coborare. Ele pot folosi doar liftul, deci nu au treaba cu treptele. La fel si cei in scaun cu rotile.
Iar panta intr-adevar este o problema iarna. La scari se mai fac niste "crestaturi" anti-alunecare.


subway

Adi, voiam sa intervin dar nu mai e cazul! ;)

Ionut

SCS Transport si CM POIM, 17-18 iulie 2019, Timisoara
Prezentare oficiala Metrorex
Magistrala 2









Ionut

SCS Transport si CM POIM, 17-18 iulie 2019, Timisoara
Prezentare oficiala Metrorex
Magistrala 2 - modernizarea statiilor





Ionut

O nouă stație supraterană de metrou pe Magistrala 2 între stația Berceni și Șoseaua de Centură. Primăria Sector 4 pregătește o licitație de 31 milioane de euro

O nouă stație de metrou supraterană va fi construită de Primăria Sector 4 între stația Berceni, actualul capăt de linie al Magistralei 2 de metrou din București, și Șoseaua de Centură. Licitația va fi publicată pe 4 octombrie, proiectul are o valoare estimată la circa 31 milioane de euro, iar durata lucrărilor va fi de 22 de luni. ,,Marți, 10 septembrie a.c., a fost publicat în noul sistem de achiziții publice - SICAP, anunțul privind "Elaborare Proiect Tehnic și execuție lucrări pentru edificarea unei statii de metrou la nivel suprateran situată între stația de metrou Berceni și Șoseaua de Centură"", anunță Primăria Sectorului 4 care mai precizează că data estimată pentru publicarea anunțului de participare este 04 octombrie 2019.

,,Conform studiului de fezabilitate, destinația clădirii propuse va fi aceea de clădire civilă (publică) pentru transport cu metroul – STAȚIE DE METROU SUPRATERANĂ. Clădirea va asigura un mediu propice circulației pietonale (tip transport cu metroul și spații publice urbane de circulație)", mai comunică administrația sectorului 4.

Valoarea estimată a proiectului este de aproximativ 146 de milioane de lei (fără TVA). Durata de execuție a achizitiei ,,Elaborare Proiect Tehnic și execuție lucrări pentru edificarea unei statii de metrou la nivel suprateran situată între stația de metrou Berceni și Șoseaua de Centură,, este de 22 luni, din care 4 luni perioada de proiectare. Totodată, potrivit anuntului menționat, procedura aplicată va fi cea a licitației deschise sau a negocierii competitive, iar criteriul de atribuire va fi cel mai bun raport calitate-preț.

Conform informațiilor transmise, Primăria Sector 4 va asigura finanțarea, proiectarea și edificarea obiectivului de investiții. În același timp, administrația locală mai precizează că a inițiat discuții deja cu reprezentanții AM-POIM din cadrul Ministerul Fondurilor Europene, respectiv OI-Transport din cadrul Ministerului Transporturilor, concretizate prin aprobarea de către Comisia Europeană a modificării POIM prin introducerea sectoarelor municipiului București în categoria beneficiarilor eligibili, în parteneriat cu Metrorex, pentru Axa Prioritară 1. OS 1 Creșterea gradului de utilizarea a transportului cu metroul în București – Ilfov.

Hotnews

Vlad94

22 de luni dureaza sa construiasca un peron acoperit pe o liniendeja existenta? Am citit ca se doreste dublarea si acoperirea tronsonului nou. De ce? Se pare ca autoritatile locale nu au nici in clin nici in maneca cu statiile de metrou supraterane.

frunzaverde

Cum sa construiesti o statie de metrou pe o linie simpla de depou? Nu ajunge situatia cu Republica - Pantelimon si "naveta" cu frecvente foarte slabe? Ce utilitate ar avea o statie deservita la 20-30 de minute (cat ar permite linia simpla?).

Bineinteles ca daca vrei o statie dincolo de statia curenta (Depou IMGB sau cum i-o spune acum) va trebui sa dublezi linia!
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!