Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

c_alecs

Spunea cineva ca la noi nu se executa si o banda de urgenta pe bretele. Aici avem un exemplu de ce e necesara o asemnea banda pe bretele: .

pasadia

Acolo e doar un acostament mai lard, nu e banda de urgenta. Dar chiar asa, care o fi, prin normativ, latimea bretelelor?

JohannDB

#1247
Quote
Quote from: pasadia on October 15, 2015, 05:59:15 PM
Dar chiar asa, care o fi, prin normativ, latimea bretelelor?

   Bună întrebare pasadia, întrebare la care subscriu și eu, pentru  că din propriile observații, constat tendința ca aceste bretele tind să fie făcute destul de înguste sau la limita minimă de lățime. De ce spun asta ? Pentru că atunci când sunt nevoit să intru / ies de pe A1 (mai ales) cu 3,70m lățime începe "circul" cu închiderea bretelei (cel puțin până la primul giratoriu). Și la 3,50m sunt deja astfel de probleme.
   Am măsurat lățimea bretelei spre ieșirea de la Săliște ("la prelate"), la 25m de la giratoriul dintre A1 și DN 1/7  și am "găsit" o lățime de 7,10m între glisierele metalice de protecție (care glisiere ajung aici la 0,90m înălțime iar la pod au 1,60m înălțime).
   Numai 7,10m lățime între perapeți/glisiere mi se pare puțin, ținând cont de traficul greu/special care este nevoit să trecă prin aceste bretele.
   Închipuieți un camion rămas în pană pe o bretea; ce plăceri generează.
   Tot lagat de anumite standarde aș completa și cu o întrebare legată de dimensiunile giratoriilor din aceste bretele de acces. Deja au devenit de "notorietate" giratoriile de la Sebeș și cel de la depozitul de zonă Kaufland de la Turda....zone deosebite pentru trafic, dar de netrecut pentru dimensiuni mai mari! 
   
   

JohannDB

DN 1, de la bifurcația Veștem DN1-7, la Brașov, cu precădere sectorul Avrig - Perșani...
    Cine a trecut noaptea pe acest sector, poate a sesizat faptul că la deja celebrele insule și insulițe, unde erau instalate sisteme de ilumunare cu panouri fotovoltaice, mai funcționează numai unul singur, dar și ăla este "bolnav", singura lumină pe care-o dă este una "clipitoare", care de la oarecare distanță, nici nu poiți realiza ce este.
   Stâlpii pitici cu benzi reflectorizante s-au împuținat și ei alarmant de mult, iar bordura cu colțuri la 90 de grade și înaltă de 15 cm este numai bună pentru a te arunca în peisaj; nu știu de ce aici n-a avut nimeni bunăvoiința dea pune borduri teșite la aceste insule așa cun s-a făcut pe DN 79 Oradea - Arad. Noroc că au mai supraviețuit indicatoarele laterale ce presemnalizează aceste insule, dar în anumite condiții de "acoperire" poți foarte bine să nu le vezi !

ashbird

sau mergi noaptea cu o viteza legala mai ales daca nu cunosti drumul si in conditii de ploaie, ceata nisoare, conduci cu viteza redusa.
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

__dir

^^^ am trecut prin zona inainte si dupa accident (am fost directionat) .
Partea proasta e ca la trecere spre Stirbei nici nu vedeam politistii din intersectii, de gropi ce sa mai zic?
Ar trebui sa existe niste haine mai puternic refloctorizante mai ales pe ploaia asta marunta sau erau prea uzate?

adiarc

polițistul respectiv a decedat.Dumnezeu sa-L odihneasca.

Oare chiar nu ia nimeni atitudine ?

De exemplu acest Inspectorat in Construcții ?Nu știe numai sa bage bete in roate pe putinele autostrazi in lucru ?De exemplu , de ce nu verifica ,modul de semnalizare al lucrărilor pe autostrazi , Dn-URI , in orașe ?

bai incompetenților , mor oameni din cauza voastră....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Eu stiam ca Politia Rutiera poate sanctiona/amenda administrtorii de drum pentru nereguli de genul asta (gropi, canale fara capac etc.) ...
Stie cineva daca e asa sau nu ?
Daca este adevarat, dupa o astfel de tragedie sa te tii amenzi in capul primariilor... Pe merit !
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

Este corect.....stiu cazuri ( de exemplu saptamâna trecută in Medias , cineva a rămas cu roata intr-un canal , a sunat la 112 si a venit Poliția care a amendat administratorul drumului ) .

faptul ca acest lucru nu se întâmpla pe scara larga ( practic orice oraș/orășel/comuna/sat au străzi problema ,este rezultatul faptului ca in conducerea Poliției avem încă oameni cu o mentalitate de milițieni ( din același motiv polițiști stau la panda si dau amenzi doar pt cateva abateri , fara sa faca Prevenție adevarata )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

yetiman

La stiri s-a sustinut ca groapa era marcata (nu doar panglica ci si gardulet de protectie).
Acum, daca este adevarat sau nu....
(in imagini s-a vazut garduletul de protectie)
Dar probabil  sigur nu este suficient pentru acest gen de lucrari pe partea carosabila.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

__dir

Da, asa e, din pacate in acea zona parca era mai intuneric decat de obicei. Sunt acele benzi reflectorizante?

yetiman

Mai mult ca sigur, nu sunt reflectorizante.
Si, dupa parerea mea, trebuia sa fie marcate si cu stalpisori iluminati (nu stiu denumirea tehnica...)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

nirolf

Din câte îmi aduc aminte acele benzi nu sunt reflectorizante. Combinat cu faptul că la ora accidentului ploua și era întuneric... avem rețeta dezastrului. Cine e responsabil pentru acele lucrări ar trebui cercetat pentru omor din culpă.

MNU

In plus, casca de protectie nu are stergator "de parbriz" si in trafic urban, unde viteza este redusa, nici auto-evacuarea apei de pe viziera nu este eficienta.