Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

gruiarew

Adiționalul se pune SUB semn. Nu e deloc curbă periculoasă acolo. Nu se justifică 30, nici pe ploaie. Norul ăla avea sens dacă era cel mai de jos. Așa e o porcărie marca Dorel.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

danutzu_1069

Geometria curbei nu este una normala, aduca inclinata spre interior ci este orizontala... Asta, combinata cu apa pe carosabil.... sau carosabil ud....

thinker

cunosc locul, am tranzitat de multe ori cand veneam dinspre Tm spre Sb, e o porcarie maxima 30 km/h acolo, in afara localitatii. In zona aceea sunt alte pericole, dupa o furtuna acum doi ani au cazut foarte multi copaci, si a venit grohotis de pe deal, dar 30km/h nu te salveaza de asa ceva, doar intretinerea corecta a drumului te salveaza.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

danutzu_1069

#3708
Interesant este ca la urmatoarea curba, mai accentuata, (Indicator introdus
lângă DN7
https://maps.google.com/?q=45.923954,22.697308  ) limita de viteza este de 60, iar mai departe semnul de drum alunecos cu semn aditional semn de ploaie...

cristi5

#3709
Quote from: gruiarew on October 11, 2018, 04:12:26 PM

Faptul că infrastructura trebuie făcută anti-prost. Ultima dată ne-am contrat la stâlpișorii de pe bretelele de urcare, unde m-ați acuzat că "dă-i dreacu". Încă un caz în care până-și face "autoritatea competentă" treaba mor oameni nevinovaț

Nu-mi dau seama daca s-a inteles ca eram ironic. Fireste ca nu trebuie sa dai dreacu pe nimeni. Din pacate cand vad dunga simpla continua subtire si stearsa in locuri extrem de periculoase cred ca CNAIR ne da dreacu pe toti.

Oamenii nu se impart in prosti si destepti, cu totii suntem prosti uneori. Toti avem cate o scapare, sau judecam gresit situatia, luam decizii aparent chibzuite care se dovedesc a fi gresite etc.  Daca suntem obositi, nedormiti, si mai si.

Deci da, infrastructura trebuie facuta sa previna greseala, de voie sau fara de voie, din nestiinta sau din neatentie.

Gandeste-te cate erori se pot face intr-o linie de comanda (DOS prompt) fata de un sistem de ferestre (Windows). Pe logica ta poti zice ca sistemul de ferestre e anti-prost. Dar intamplator se vinde mult mai bine.

Cu respect dar chiar notiunea de anti-prost mi se pare aroganta. Ma bucur daca esti corect in trafic, dar asta nu-ti da dreptul sa vorbesti asa despre altii. Doamne fereste, poate vei gresi intr-o zi si cei care vor trece pe langa tine vor folosi acelasi cuvant. Objectificare se numeste. Nu mai esti X de varsta Y din localitatea Z, profesia T, ci esti redus la un singur cuvant.

gruiarew

Văd că n-ai priceput nimic din ce-am zis și mi-ai mai dat și minus. Mulțam. Mă refeream strict la faptul că trebuie să caști ochii și să ai grijă. Că dacă ție nu-ți pasă de tine nimănui altcuiva nu-i va fi. Ce mai contează cine ești câți ani ai de unde ești și ce profesie ai când te strâng alții cu fărașul? Cam fiecare ar trebui să ne cunoaștem limitele și să nu ne încordăm aiurea când nu-i cazul. Cu atât mai mult când implicăm și pe alții. Oricum ca și indivizi nu prea contăm în afara bulei noastre mici. Că prea puțini suntem un Einstein, Newton sau Bill Gates.

Danutu_1069: exact! Aia chiar e de 60. Cu o mașină mai așa și așa (cum am eu A-klass) peste 70 posibil să ai surprize. Semnalizarea ar trebui să ajute. Dar să zicem că mergi pe un drum ce nu-l cunoști. Dai de niște curbe line cu limitări tâmpite de 30. După care dai de aia de 60 pe bune și ești în zid sau în cel de pe contrasens. Pe DN7 am avut personal probleme cu "atenție drum cu denivelări".  De obicei vin pe DN68A. Dar atunci am venit prin Săvârșin. Erau o grămadă de semne cu drum cu denivelări și drumul ca-n palmă. Până aproape de Ilteu parcă sau Zam. După o curbă am dat în niște gropi de mi-au amestecat gândurile.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Dominik

#3711
Accident grav in Timis !!! Un tanar moare in moment ce facea live pe FB la aproape 180 km/h...tragedia e ca omoara si o fetita de 9 ani aflata intr-o masina ce circula regulamentar din sens opus.

https://www.pressalert.ro/2018/10/tragedie-pe-soseaua-spre-serbia-soferul-unui-audi-murit-aruncat-prin-parbriz-fiind-ucisa-si-o-fetita-urma-accidentului-foto/

Aici este videoul cu momentul impactului

https://www.facebook.com/Florin.denniss/videos/1917800244967071/
You're in Steelers Country

elphax

S-au întâlnit idiotul și prostul. Idiotul care mergea fără  centură, viteza maxima cat îi mergea cazanul de mașină  și băga a nu știu cata oara live pe FB și  prostul cu tractorul noaptea, oare  cat de bine era semnalizat?

vancouver

Acelasi accident in hotnews:
https://www.hotnews.ro/stiri-esential-22755765-3-ani-aflat-ina-care-intrat-rul-care-era-live-facebook-are-coloana-rupt.htm

QuotePurtătorul de cuvânt al Spitalului de Copii "Louis Țurcanu" din Timișoara, medicul Mihai Gafencu, a declarat, sâmbătă, corespondentului MEDIAFAX, că un băiețel de trei ani, aflat în mașina în care tânărul care era live pe Facebook a intrat, are coloana ruptă, dar și splina spartă, precum și traumatisme craniene, fiind operat de urgență imediat ce a ajuns în unitatea medicală.

"Copilul are splina spartă, coloana ruptă și traumatism cranian. A fost operat imediat pentru a i se scoate bucățile din splină sparte. Este în comă indusă, pentru că nu ar suporta durerea", a afirmat Mihai Gafencu.

Urmează ca în cursul zilei de sâmbătă, băiatul să fie supus mai multor investigații medicale.

Potrivit reprezentanților Inspectoratului Județean de Poliție Timiș, în autoturismul care circula regulamentar se mai aflau părinții fetei, tatăl de 40 de ani, aflat la volanul mașinii, mama de 39 de ani, o tânără de 27 de ani, băiețelul de trei ani și sora lui, de 9 ani. Cei trei adulți au fost transportați la Spitalul Județean Timișoara, starea lor de sănătate nefiind gravă.

Conform polițiștilor timișeni, băiețelul de trei ani era în scaun special, însă fata de nouă ani care a murit nu purta centura de siguranță.

Asadar cei trei adulti nu au nimic grav, pentru ca au purtat centura de siguranta. In schimb fata de 9 ani este moarta, pentru ca nu a purtat centura. Parinti criminali.

Iar copilul de 3 ani, desi statea in scaun special, are coloana rupta. Aproape imposibil daca statea corect in scaunul special. Fie scaunul cu totul nu era prins in centura de siguranta a masinii, si a zburat spre scaunul aflat in fata lui, fie scaunul era prins corect, dar copilul de 3 ani nu era prins cu centurile scaunului si a zburat spre scaunul din fata. Probabil fata de 9 ani statea pe locul din mijloc si atunci a zburat direct prin parbriz si nu a mai avut nici o sansa. In schimb copilul de 3 ani, cu scaunul special fixat pe locul din dreapta sau stanga spate, tot fara centura, a zburat, dar a avut "norocul" sa se loveasca de scaunul de masina aflat in fata lui.

Alta explicatie nu poate sa fie, ca cei care au stat pe scaunele din fata sa aibe traumatisme mai mici decat copii care au stat in spate, la o coliziune frontala.


Familie terminata: adultii nu au aproape nimic, copilul mare mort, copilul mic paralizat pe viata, daca supravietuieste.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

adiarc

^incet,incet locul "mortului ",nu mai este in fata in dreapta (se cam poarta centura),ci in spate pt ca nu se poarta ....bine...politia antirutiera n-are nici o treaba......eventual daca are de ridicat "niste placute de inmatriculare ",poate fii mult mai prompta
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dorum

pacat...se pare ca impactul nimicitor a fost intre Audi-ul boului cu live-ul si tractor... iar impactul cu masina ce circula regulamentar n-a fost atat de urat daca adultii sunt ok... deci cat de prost tra sa fii sa nu pui centura de siguranta copiilor? ASTA DOARE!!!...dobitocul cu live-ul pe fb e istorie; dar tu ca parinte cum traiesti sa stii ca ti-a murit fata si baiatu ti paralizat daca mai traieste, ca nu te-ai sinchisit sa le pui centura de siguranta noaptea pe drum national???

gruiarew

Pentru că "mergem până acia aproape". Tractoarele îs adevărate mine umblătoare. Cel mai fain e să nimereşti unul cu căruţa încărcată cu fân. Şi nu le pasă. Să pună o lanternă, să lege o vestă sau să fie ceva ce străluceşte. De ăla cu 160-180 sau cât o fi avut... no comment.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Dominik

^
Iti dai seama ca daca avea 100 km/h cat e legal pe acel E70 poate nu murea nimeni, dar la 180 km/h ce sperante sa mai ai ??
Este si adevarat ca in Romania este o ''problema'' cu purtarea centurii de siguranta a pasagerilor de pe bancheta din spate !! Trebuie amenzi la fel de drastice si daca te prinde ca nu piorti centura in spate, poate asa efuca lumea !!
You're in Steelers Country

vancouver

Din cate stiu in Austria amenzile pentru copii care nu sunt in scaun special si legati in centuri in mod corect sunt de la 200 de euro in sus. De asemenea de la astfel de situatii, atat in Austria cat si in alte tari europene, pot demara anchete ale protectiei copilului, care evident sunt neplacute, chiar daca in rest totul este ok.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

Tehnologia care ''poate vedea prin clădiri'' şi ar contribui la reducerea accidentelor auto

Noua tehnologie dezvoltată de institutul de cercetare al Honda care implică comunicarea de tip V2X (vehicle-to-everything) poate reduce sau chiar elimina coliziunile dintre autovehicule. Mai simplu spus, inginerii de la Honda Research & Development Americas au dezvoltat tehnologie capabilă să vadă prin şi în jurul clădirilor; iar pe măsură ce capacităţile acestei tehnologii cresc şi riscurile unui accident se diminuează, relatează Tech Xplore. De asemenea, au dezvoltat şi tehnologie de ,,intersecţie inteligentă", care ajută vehiculele conectate să recunoască faptul că există maşini care se apropie sau pietoni ascunşi după clădiri sau alte maşini care se pregătesc să traverseze.

Tehnologia are software de recunoaştere a obiectelor. De asemenea, implică camere şi alt echipament montat pe semafoare, aşa cum apare în imaginea de mai jos. Programul creează o imagine de 360 de grade a intersecţiei şi a obiectelor aflate în mişcare, precum o ambulanţă, un ciclist sau un pieton care se pregătesc să traverseze intersecţia. Vehiculele din jur sunt notificate de noua prezenţă cu ajutorul unui semnal de comunicare, trimis la computerul de bord care generează o alertă vizibilă pe display, precum şi un semnal auditiv.



Descopera.ro