Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

133 313

#2040
E doar un link la urma urmei, facem economie la youtube?  :) La editat si taiat filme nu m-am bagat inca, n-as mai avea timp si pentru asta.

stangabriel

Este gata montatul de parapeti Dn1 Baneasa - Otopeni. Avem 2  brese de urgenta : la aeroport pentru coloane oficiale in fata benzinariei Mol si o bresa in fata benzinariei Rompetrol. Nu prea inteleg de ce a doua. Poate e vre- un drum strategic acolo. Am prins eu de 2 ori unii care au intors in fata mea din 3 miscari in plin trafic pe perioada santierului, peste umplutura de ciment proaspata.... nesimtiti si inconstienti.

Asteptam si mai departe. Asta va face Dn1 mai sigur, mai atragator....pai A3? Eu fac naveta zilnic, e din ce in ce mai aglomerat. Alternez si cu A3, dar imi este total peste mana.

Saptamanal eu prind 2 accidente. Not ok....

stangabriel

Acum, pe ploaie se monteaza parapeti la Potigrafu DN1.

cassyo

Calatorului ii sade bine cu drumul

nirolf

Mda, bine că "profesioniștii" au obținut un RCA mai mic în urma protestelor.  Și noi plătim diferența. :((

dumbravaandrei

#2045
ar fi o idee, no?!?



Si cu mai multe detalii


dorum

...nu adoptam noi asa repede idei inovatoare... doar avem normativele noastre...

dr4qul4

Ce parere ai de sensurile giratorii suspendate? Momentan avem doar 1 in Romania, dar cred ca vom avea cat de curand decolari de pe el!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

Quote from: trifuhoria on November 01, 2016, 08:26:59 AM
sensul dinspre Sebes, de langa Kronospan e asa de mai bine de o luna:


BAI NENEA "DRAGII LUI TATI" DE PROIECTANTI, SA VA BAG UNDEVA....

Vezi ca faci un sens giratoriu, intra 5 in el.
Mai faci unul. La fel.
Mai faci unul. La fel.
Mai faci unul. La fel.
Mai faci unul. La fel.
Mai faci unul. La fel. Sau mai rau, mai intra un camion si se rastoarna in santul din margine.
Mai faci unul. La fel.
Mai faci unul. La fel.

....

Orice om normal la cap se sesizeaza la un moment dat. Peste tot unde se fac giratorii sunt accidente. Prima data zici ca sunt soferii prosti... Dar daca se intampla peste tot nu mai poti sustine asa ceva. E clar o problema a acestui sistem numit SG. SI CHIAR DACA SUNT SOFERII PROSTI. Acest lucru nu se poate schimba. Sunt prosti si gata. Trebuie atunci adoptate alte solutii, pentru prosti...

Te uiti naibii pe la altii si ce vezi?

Germania: sensuri giratorii se gasesc in afara localitatilor DOAR la intersectia unor strazi de importanta X cu Y, in nici un caz pe drumuri super circulate, eventual pe drumul principal de legatura al capitalei cu al doilea oras din tara ... adica DN1 la noi, unde este poza de mai sus.... :bash:

Adica intersectia dintre un comunal si un jedetean mediu circulat, daaa, se poate face cu sens giratoriu. Dar niciodata nu au voie sa existe giratorii pe DN-urile principale ale tarii, adica 1, 2, 5, 6, 7, 1C, DNCB si altele cateva. De asemenea in nici un caz acolo unde traficul a impus largirea drumului la mai mult de 1 banda pe sens. Am mai explicat ca in conditii normale un giratoriu nu duce mai mult decat traficul maxim adus de doua drumuri 1x2. (exceptii: 1. daca numai unul din drumuri este circulat, atunci nu conteaza numarul de benzi al acestuia; 2. daca giratia are dimensiuni gigant, atunci functioneaza ca un drum ocolitor - de ex. cazul Razoare, in care ocolirea actuala datorata santierului M5 functioneaza mult mai bine decat mini-giratoriul existent anterior)
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

#2049
Quote from: dr4qul4 on November 01, 2016, 03:02:25 PM
Ce parere ai de sensurile giratorii suspendate? Momentan avem doar 1 in Romania, dar cred ca vom avea cat de curand decolari de pe el!

Giratoriul suspendat este un alt model al giratoriului cu pasaj pe o directie. Si avem n. De exemplu cele de pe DN1 de la aeroport Otopeni, de la Ikea, etc... Diferenta este doar de design. Ca si functionalitate principiul este simplu: am un drum principal extrem de circulat si il las cu circulatia liniara, si o intersectie pe care o denivelez si ii fac giratoriu. Nu conteaza daca giratia este la sol sau in aer sau subteran.

Evident este cu totul si cu totul alta viata. Pentru ca drumul principal este neintrerupt, se circula liniar si fluid. Da, asa da.

Giratoriul denivelat are o problema numai daca si al doilea drum este extrem de circulat. Cazul DN1 / DNCB la Otopeni sud. Acolo DN1 merge liniar, dar giratoriul de sub pasaj blocheaza DNCB. Daca ne incapatanam si vrem neaparat giratoriu, atunci singura solutie este ca si DNCB sa fie denivelat acolo, fie cu un pasaj peste pasajul DN1, fie subteran. In toate situatiile podul hobanat peste CF din apropiere trebuie daramat si refacuta configuratia. Dar exista si alte solutii, important este sa se desfiinteze orice idee de giratoriu pe DNCB, este un drum prea circulat, care nu suporta asa ceva.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

iuli

Quote from: vancouver on November 01, 2016, 03:15:32 PM

Giratoriul suspendat este un alt model al giratoriului cu pasaj pe o directie. Si avem n. De exemplu cele de pe DN1 de la aeroport Otopeni, de la Ikea, etc... Diferenta este doar de design. Ca si functionalitate principiul este simplu: am un drum principal extrem de circulat si il las cu circulatia liniara, si o intersectie pe care o denivelez si ii fac giratoriu. Nu conteaza daca giratia este la sol sau in aer sau subteran.

Te referi la modelul de pe centura Lugojului care pare mai clar? https://goo.gl/maps/caXKtYVkgw52
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

vancouver

Giratoriul de pe centura Lugoj la intersectia cu DN68a este un exemplu acceptabil . Dar din pacate centura Lugoj incepe si se termina cu sensuri giratorii, care sunt clar exemplul asa NU. Am un prieten care a intrat cu masina in cel de la intrarea pe centura Caransebes, in aceeasi dimineata cu el au mai intrat inca 2 (venind de pe DN6 din nord spre sud). Motivul: soarele statea sa rasara si giratoriul intunecat pur si simplu nu se vedea. Evident s-a intamplat pe fondul oboselii (venea din Germania) si mersese toata noaptea. Mai trebuie precizat ca este sofer profesionist si are experienta enorma in condus, a fost soferul patronului unei firme la care am lucrat timp de multi ani si nu a avut nici un accident.

Nu are rost sa vorbim si de zidul mortii de pe centura Suceava si altele

Ideea este ca aceste giratorii sunt un fel de capcane. Pe ceata sau pe carosabil umed / alunecos sau cu soarele in fata, etc... A pune intentionat capcane pe drumuri este criminal.

Hai sa ne gandim numai asa la un aspect: pe DN-uri in afara localitatilor exista o raza minima de curbura, care trebuie respectata la orice proiect nou. Doar in situatii exceptionale, in zone montane se admit exceptii (serpentine). RESPECTA SENSURILE GIRATORII RAZA MINIMA? ? ? ? ? ? PAI SI ATUNCI CUM MAMA MASII E VOIE SA SE PUNA ASA CEVA PE UN DN IN AFARA LOCALITATII ? ? ?  Sau treaba aia cu raza minima e facuta doar asa de smecherie? ? ? ?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

Judetul cu cele mai multe accidente rutiere mortale din Romania

88 de oameni au murit in Suceava in primele 9 luni ale anului in accidente rutiere, motiv pentru care autoritatile au cerut montarea de camere de supraveghere si publicarea imaginilor cu soferii indisciplinati, scrie Mediafax.

"Cifrele ne obliga sa actionam rapid in cateva directii, desi Suceava este judetul cu cea mai mare lungime de kilometri de drumuri judetene si comunale numarul accidentelor mortale, 72, ne situeaza din pacate pe primul loc", a spus Gheorghe Flutur, presedintele Consiliului Judetean. "Trebuie prin metoda rusinarii, daca nu altfel, sa le facem publice aceste actiuni si sa descurajam si sa chemam societatea civila la combaterea indisciplinei in trafic", a mai spus Flutur. El a aratat ca urmeaza sa se stabileasca si modalitatea de descarcare a imaginilor de pe camerele de supraveghere din anumite zone publice pentru ca pot fi foarte multe dovezi de indisciplina in trafic. Astfel, orice sofer va sti ca poate fi monitorizat si abaterea lui poate fi descoperita.

Hotnews

vancouver

Nu este pentru prima data cand Suceava este fruntasa la accidente grave si mortale. Au fost mereu in top. Rezulta ca problema este reala si trebuie luate masuri.

Pe de alta parte este si un judet cu un parc auto vechi, fiind printre ultimele din tara la acest capitol. De aici rezulta pentru mine o masura importanta: ITP-urile trebuie sa devina mai dure si trebuie controale, incl. actiuni sub acoperire, pentru a-i prinde pe cei care accepta mita / spaga pentru a accepta in schimb sa dea certificat ITP fara repararea defectelor. De asemenea se pot face scolarizari (gratuite) pentru inspectorii ITP, astfel ca acestia sa fie constientizati de gravitatea unor situatii si sa nu mai accepte sub nici o forma sa dea certificate daca masinile nu sunt 100% in regula. Poate ca discutam si de o marire a salariilor acestor oameni cu responsabilitate asa de mare.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

alexV

era un moment anu trecut dat cand pe autostrazile noastre se circula pe contrasens pe banda 2. Erau filmati, si nu erau putini.
masini, scutere, parca si o masina de politie odata.

http://vid.pr0gramm.com/2016/11/02/ec5c2d7f3380897c.mp4