Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

adiarc

Borduri inca intacte...asta pana se scurtează ziua si începe perioada cu fenomene atmosferice care reduc drastic vizibilitatea si aderenta
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dumbravaandrei

Iesirea din Brasov spre Harman. Daca nu se continua acel separator de sens pana in giratia de la Harman o sa fie show... Sa-i zicem efectul "Stabilus" (unul din multele). Bineinteles... si pe acel separator trebuie puse niste balize alb/rosii ca altfel la toamna o sa-i spunem trambulina in loc de separator.  :o


horatiu.cosma

Ii rezolvam pe cei de la Stabilus legal si in conformitate cu normele de siguranta a circulatiei, relax  ;).

Stefan01

Dorel loveste din nou !  :lol:  :lol:  :lol:

Opera lui o gasiti aici

dumbravaandrei

Quote from: horatiu.cosma on September 10, 2016, 07:02:52 PM
Ii rezolvam pe cei de la Stabilus legal si in conformitate cu normele de siguranta a circulatiei.

Nu cred ca cei de la Stabilus dau indicatii la camionagii/angajati sa intoarca acolo. Pur si simplu cred ca trebuie sa ne obisnuim cu ideea ca trebuie sa avem sisteme anti-idiot si in loc de vopsea sa avem obstacol fizic... de 20, 30, 50, 300 cm daca e cazul :)

dr4qul4

Sau un radar care sa ia cateva permise. De ajuns cat sa se duca vorba prin statie!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

pasadia

#1941
Quote from: horatiu.cosma on September 10, 2016, 07:02:52 PM
Ii rezolvam pe cei de la Stabilus legal si in conformitate cu normele de siguranta a circulatiei, relax  ;).

Atunci mai ramane sa imi spui unde sa vorbesc pentru a rezolva si intersectia din capatul sudic al tronsonului I. Si ma rog, pana se va gandi DRDP-ul la alta solutie, as dori macar sa se implementeze varianta asta, cat se poate de simpla si de banala:



In stanga e varianta curenta, aflata in constructie acum si care ar urma sa fie inaugurata in curand, in dreapta modificarea propusa (care consta in cateva dungi pe sosea si cateva bidoane de plastic.

Pentru necunoscatori, intersectia este cea pozata in aceste poze:





si se gaseste aici.
In desen este figurat:
- sensul Brasov (str Zizinului) -> Sacele, sens pe care se circula in prezent cu viteza destul de mare (70km/h legal, 100km/h uzual) si care are un MZA bunicel (mai ales la anumite ore) - este sensul direct, din partea de sus a imaginii spre partea de jos a imaginii
- centura Brasov, pe directia DN11 -> Darste, sens care urmeaza sa se deschida in curand si pe care viteza legala conform indicatoarelor este de 90km/h (probabil va fi limitata datorita podului la 50km/h cel putin in sezonul rece) - din dreapta spre partea de jos a imaginii.

Pronosticul meu e ca dupa deschiderea circulatiei pe centura vor exista accidente mortale caci cei care circula dinspre Brasov nu vor acorda prioritate (vizibilitatea lor oricum este restrictionata de parapetii metalici inalti montati de Chirulli).

JohannDB

Acest nod pe VO 1K Brașov, pe sectiunea I dinspre DN1 / DN1A, Săcele, spre CET / Triaj, cu trecere peste pârâul Timiș este deja "cuiul lui Pepelea", de când a început punerea lui în operă, acum vreo patru - dacă nu chiar cinci ani - timp în care, în locul din imaginile lui "pasadia" au trecut în neființă, patru sau cinci oameni...... Nu pot înțelege logica acestui racord.... Și până la urmă, de ce să nu pot merge direct dinspre Dârste spre "Uzina II" fără a ocoli pe după fosta haldă de gunoi și revenire prin "Drumul Tărlungeniului" (DJ 103)..... Gândirea racordului, vorba cântecului, "rămâne un mister" !!

TibiV

In Bucuresti, pe Splai, venind dispre A2 spre centru, intre pasajul NG-Splai si CET Sud (str.Releului) au fost instalati de curand 27 de stalpi de iluminat.
Desi nu au fost instalati de Agatha Christie, din 27 au rams... doar 26

Stalpul asta fie a "luat o vodca in bot"....

... fie l-a luat pe el un sofer "in bot"...

... urmele indica a doua varianta...

...iar soferul ala chiar a dat "cu sete" in stalp...

... oare stalpul a fot prins prea "firav" ?....

Caz in care ne intrebam....
Se aplica ce zice aici ?...

La cat de avariat este stalpul, sper ca ala nu a putut sa dispara "neidentificat"... :D
Adica nu a plecat decat tractat/pe platforma...

Uite ca, teoretic cel putin, RCA ar trebui sa acopere si "daunele colaterale" provocate de bizoni...
Ca doar un "bizon" poate intra intr-un stalp, vara, pe uscat...
Ma rog, cu exceptia cazului in care contravenientul a fost "ajutat" de alt bizon, mai mare si mai "nervos"... Mai "sef de turma de bizoni"... :(

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Si daca tot am ajuns pe Splai in zona asta, a celor ce "plonjau" in Dambovita...
Primarul S3 a facut borduri, dar nu prea a lasat trotuar...

... sau a lasat un tortuar intesat de pomisori....
Oricum, a ajuns pana aici







Aici mai are de pus doar gazonul...



Parapetul "anti-sinucigasi" se termina aici...

... adica fix in dreptul strazii Releului, care duce la intrarea principala in CET Sud



Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

@TibiV
Se poate aplica ce scrie in documentul ala, dar, sectorul de drum este in administrarea... unei primarii.
Nu stim daca lucrarea a fost predata, caz in care constructorul trebuie sa-(si) recupereaza banii pentru schimabrea stalpului si toate cele..

TibiV

Probabil ca intrebarea deputatului (cea la care a raspuns MT) se referea la distrugeri in afara localitatilor...
Dar sunt convins ca principiul este acelasi: indiferent cine administreaza un drum, pagubele trebuie sa fie suportate de cel care le-a produs.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

Criminal cum au fost instalati acei stalpi noi pe splai. Inadmisibil. Criminalul care (nu) a gandit proiectul considera probabil ca toti oamenii sunt perfecti si nimeni nu greseste niciodata. Nici macar cand iti sare un caine sau alt animal in fata, nici cand e polei, nici , nici...

Trebuia ori parapet metalic in fata stalpilor, ori stalpii plantati retras, la ca. 2-3m de marginea drumului. Sau, si mai bine, in interiorul acelei borduri inalte plina cu pamânt facuta pe partea cealalta. Si care chiar este buna, ca sa reduca f. mult riscul de a ateriza in Dambovita pentru supermani. Pacat de copacii - acum subtiri - care vor mai fi retezati de vreun voinic si - peste cativa ani - pacat de vietile omenesti pe care le vor reteza acei copaci, cand vor deveni grosi.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

adiarc

a fost finalizata iesirea din Medias spre Agnita.

Desi nou-nout,drumul este mult mai periculos decat varianta veche.Motivul - santurile lipite de calea de rulare,adanci,f.putin vizibile,dar mai ales neacoperite.

se observa ca linia continuu este practic lipita de sant,asadar orice fractiune de secunda de neatentie sau o usoara taiere a curbei,poate duce la o tragedie
Singurul plus - nu avem capete de pod.











aceasta curba este aproape la 90 de grade....nu vad bine viitorul acestei zone.

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

icristian

Quote from: gruiarew on September 22, 2016, 01:44:24 PM
Am și eu o întrebare, scuzați dacă e stupidă, posibil să se mai fi discutat. E vreun stas în a lăsa distanța între parapetele median? Nu zic să fie prinși ambii de același stâlp dar care-i rostul de a avea peste un metru de drum asfaltat și nefolosit?
Scopul principal e sa previna sub orice forma intrarea pe contrasens.
La vitezele de autostrada un singur parapete nu e suficient, atenueaza socul. Are loc sa se indoaie parapetele fara a pune in pericol pe cei de pe sens opus. Ii da o sansa soferului sa redreseze masina si sa treaca inapoi pe sensul lui de mers.