Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

stangabriel

#1860
Sunt de acord cu ce spuneti, merg mai departe si propun varianta in aceasta situatie sa fie ingustarea la 1 banda pe A6 inainte de A1-A6 cu 500 m. Semnele raman, banda de langa axa drumului, iar cu 50 metri inainte de intersectie din nou 2 benzi pentru dreapta Deva A1. Nu cred ca vor fi ambuteiaje, dar sigur incetinesc. Sincer eu ma gandeam ca vor fi mai multe accidente la giratoriu Centura Lugoj cu A6. Plus toate variantele propuse de mai sus. Schimbata intersectia prea curand , nu cred.

cristi5

#1861


O expozitie interesanta la Brasov cu unicii supravietuitori ai unor accidente... Scaunele! Fiecare cu povestea lui tragica, scrisa pe o placuta. Pe multe din ele centura e pusa "pe la spate" iar pe celelalte nu e pusa deloc.

Am stat acolo max 3 minute si am auzit doua perle. Regret ca n-am putut sta mai mult ca sigur auzeam si altele.

"Centura te salveaza dar te poate si omori"

"Sub 50 centura mai mult te incurca. Peste 50 insa..."

Ultima era spusa de un bunic nepotului de vreo 10 ani.

E clar, e mult de lucru la educatie. In Suedia e simplu, la educatia de risc te baga intr-un schelet de masina (4 scaune) lasat sa cada pe plan inclinat. Impactul e la 10 km/h si te scutura din toti rarunchii. Ar fi si mai ilustrativ daca pe unul din scaune ar pune un ursulet de plus fara centura...

Apoi te baga intr-o masina pe care o intoarce cu capul in jos (cu un mecanism cu manivela) si zice: mai uiti sa pui centura?

AlexIP

Quote from: vancouver on July 29, 2016, 12:51:23 PMIn intersectia A2 cu A4 asemanatoare ca principiu cu A1/A6 nu s-a intamplat nici un accident mortal, desi mai ales vara este mult mai circulata. De ce? Sunt soferii acolo mai educati? Nici vorba, dar constructiv nu se poate sa se intalneasca vehicule pe contrasens (doar vreun idiot care da cu spatele sau intoarce, dar si in acest caz acolo avem banda de urgenta peste tot si e cu totul altceva. Plus vizibilitate excelenta, ceea ce nu e cazul la A1/A6).

Mere cu Pere. A2 cu A4 e ditamai intersecția de autostrăzi și A1 cu A6 e ca o amărâtă de ieșire dar care se continuă cu A6.

cristi5

^ da, sunt exemple de infrastructura buna si infrastructura proasta pt aceeasi situatie (intersectie de autostrazi in T). La una nu sunt accidente, la alta doua mortale in cateva luni. Ilustreaza ideea ca diferenta e infrastructura, nu educatia soferilor.

SB76UFO

Duminica dimineata pe la 7:40 pe centura Sibiului
Va las pe voi sa comentati.


"Prostia este eternă și invincibilă"

kumar

Exista un interval orar de functionare al iluminatului din comune, prin care trece un drum european sau national? Fiecare il porneste cand vrea? Cum este reglementat?
Mai ales in perioada de vara, e plin de oameni pe marginea drumului, pe care ii vezi destul de greu daca e prost iluminat sau deloc.

alecu26

banuiesc ca e pe celula fotoelectrica...deci se declanseaza in functie de cat e de intuneric.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

E pe naiba. Pe judetene sigur e  cu buton  si il aprinde cineva din primarie in functie de buget.
Si pe DN secundare tot asa e pentru ca stiu caz unde iluminatul public e facut de primarie. Nu sunt sigur daca tot ei apasa comutatorul, dar altfel nu se explica de ce sunt comune unde lumina sta stinsa toata noaptea.
La DN-urile principale poate e altfel  sau poate doar au instructiuni precise.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

aschiutza

#1868
Quote from: cristi5 on August 01, 2016, 05:11:07 PM

O expozitie interesanta la Brasov cu unicii supravietuitori ai unor accidente... Scaunele! Fiecare cu povestea lui tragica, scrisa pe o placuta. Pe multe din ele centura e pusa "pe la spate" iar pe celelalte nu e pusa deloc.

Fiecare scaun isi "povesteste" accidentul. Povestile lor le gasiti aici:

http://www.supravietuitori.ro

RaduL@Bv

@SB76UFO Mie mi se pare ca biciclistii circula regulamentar, pe partea dreapta, in limita benzii de urgenta si au si vesta reflectorizanta..😂😂😂

TibiV

CNADNR a intrat in inflatie de comunicare... pe FB !
Quote
DRDP Brasov a implementat masuri suplimentare de crestere a sigurantei rutiere si de atentionare a conducatorilor auto

Pozele astea sunt de unde cred eu ca sunt ?!...
Gata cu accidentele cu microbuze/autocare ?...










Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

Quote from: RaduL@Bv on August 02, 2016, 06:07:55 PM
@SB76UFO Mie mi se pare ca biciclistii circula regulamentar, pe partea dreapta, in limita benzii de urgenta si au si vesta reflectorizanta..😂😂😂

Nu cunosti regulamentul. Biciclistii nu au ce cauta pe o autostrada.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

pasadia

@TibiV: da, din curba dinspre Persani sunt pozele.

vancouver

Quote from: TibiV on August 04, 2016, 10:42:26 PM
CNADNR a intrat in inflatie de comunicare... pe FB !
Quote
DRDP Brasov a implementat masuri suplimentare de crestere a sigurantei rutiere si de atentionare a conducatorilor auto

Pozele astea sunt de unde cred eu ca sunt ?!...
Gata cu accidentele cu microbuze/autocare ?...


BRAVO, da' nu e bine fratilor.

Nu e bine nene. TREBUIE PANOUL PUS FIX, DAR FIX INAINTE DE CURBA PERICULOASA SI SCRIS: Urmatoarea curba este extrem de periculoasa. Asta cu 2km pur si simplu nu functioneaza, sau mai bine zis, FIX la zmei nu functioneaza. Astia au mintea distrata, vorbesc la telefon sau cu alti pasageri, manânca, etc... una peste alta: uita de la mana pan la gura.

Deci repet. Numai si numai curba extrem de periculoasa avertizata multiplu. Eventual si cu lumini beculind.

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

lupualb

#1874
Quote from: cristi5 on August 01, 2016, 05:11:07 PM
O expozitie interesanta la Brasov cu unicii supravietuitori ai unor accidente... Scaunele! Fiecare cu povestea lui tragica, scrisa pe o placuta. Pe multe din ele centura e pusa "pe la spate" iar pe celelalte nu e pusa deloc.


Respectivul bunic ar fi trebuit sa vada un accident petrecut intre Sebes si Alba, cand o masina  si un tir s-au ciocnit la o viteza sub 50 Km/h si in care cu toate ca masinile de abia au fost avariate, un tanar de 19 ani a murit pentru ca nu purta centura. A intrat cu capul in parbriz, iar taietura de la gat i-a fost fatala.