Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

nenea_hartia

^ Soluțiile tale sunt de bun simț. În realitate, probabil se va restricționa și mai mult viteza prin 2 indicatoare (,,noi am scris clar 20 km/h, dar pe șofer l-a durut în paișpe") și (eventual, deși nu cred) se vor aplica 2-3 straturi de vopsea rezonatoare de-a latul drumului în zona curbei. Evident, cunoscând disprețul CNADNR pentru noțiunea de mentenanță, vopseaua va dispărea în câteva luni. Asta deși DRDP Brașov este totuși o direcție care încă se mai străduiește să se ocupe de întreținerea drumurilor (spre deosebire de DRDP București, spre exemplu).

iuli

Hai ca am terminat de procesat clipul. Ia vedeti si voi daca drumul asta e prost intretinut si ai ce sa bagi de vina la cine se ocupa de el. Critic si eu cand am ce critica dar drumul asta e chiar bine intretinut. Si in afara de acei parapete mediani de tip Jersey si largirea acelor de par nu vad ce ar putea face. Astea au salvat vieti. Cand un sofer e inconstient si "da talpa" pe un drum de munte cu serpentine in mare parte usoare e vina lui, punct!

Nu zic ca nu se poate imbunatati prin tuneluri, viaducte si mai ales centuri actualele drumuri nationale. Dar daca nu s-a facut atunci cand au intrat in program de reabilitare initial, acum doar sa aducem mici ajustaje. Sa nu ne pierdem focalizarea, importante sunt autostrazile. Dupa ce terminam astea sa ne punem sa reanalizam punctele negre sau drumurile nationale. Sa nu tratam unele lucruri doar sub impact emotional.

https://youtu.be/FZKxdF3Si68?t=40m30s de la inceputul urcarii si apoi coborarea.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

strumf11

Locul accidentului este la minutul 42 si 30 sec?

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk


iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alexV

#1760
Quote from: alexV on June 14, 2016, 11:47:28 PM
Quote from: ciprebbe on June 14, 2016, 09:50:01 PM
E vorba sa puna pe toate DN-urile cu 2 benzi pe sens parapete. Cred ca cei 200km nu ajung.

In timp ce acolo se pune parapete(metalic sau beton) pe Feleac langa Cluj pun borduri si piscoturi intre ele , numai bune pentru decolare.

imi imaginez ca urmeaza parepete New Jersey puse frumos pe piscoturile alea. altfel is ca un mileu pe televizor

uite si primul accident fatal cu parapetele de beton, la intersectia cu drumul catre Moldovenesti
articol local

florin74

Nu este acolo,  s-a intamplat pe partea cealalta a dealului (unde sunt montati parapeti de beton), mai exact chiar inainte de viaductul pe care il construieste PORR, Acolo te fura viteza, esti pe coborare, linie dreapta si in capat este un viraj strans, cu restrictie de viteza de 50 de km daca nu ma insel. Cum era noapte, drum liber, viteza destul de mare  si tocmai ce ploaia udase bine zona, plus tendinta pe care am observat-o la multi soferi de a taia curba in loc de a frana, o ciocnire frontala cu parapetul e foarte probabila.

adiarc

Ramân in continuare fan-ul lor.....pătrunderea pe contrasens si coliziunea cu alt autovehicul ar fii însemnat mai multe victime......
Revenim la discuția de corectare a curbelor.....

Pana una alta,in regie proprie,pe bănuții noștri nu suntem in stare sa facem câțiva M de rigole si sa refacem 200 de M de autostrada .....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

Daca aveti stomacul zdravan, urmariti:

https://www.facebook.com/www.TruckMania.ro/videos/1148018638597266/

Accidentul a avut loc ieri dupa-masa pe DN13 intre Brasov si Feldioara, cam in zona asta - zona de drum drept unde se circula foarte tare si lumea se incumeta la multe depasiri pe ambele sensuri. Insa se pare ca de vina ar fi unul dintre soferii de tir - articol in newsbv.ro


Si daca cumva vi se pare ca sunt prea multe accidente in jurul Brasov-ului: nu va faceti griji: nu e nevoie de investitii in zona caci nu exista trafic (sac!) si de asta se petrec!

dr4qul4

De ce se fac accidente in pe DN1 (filmarea se vede rau pt ca nu aveam balastul setat):


si o poza cu parapetele nou si cu finisajele "de calitate"


si una sa vedeti cat de inalti sunt. Nu foarte. Dar destul.




Si BD in actiune...alt motiv de accidente. Cred ca interveneau la o shaorma.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

Din poze se pare ca nici acestia nu au catadioptrii....corect ?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

Nu au, dar zona e iluminata. Doar ca la intoarcere era seara 8:35, si se pregatea de furtuna si becurile erau stinse.
Oricum in filmare mi-a iesit mult mai intuneric decat era.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

Quote from: dr4qul4 on July 03, 2016, 10:52:39 AM
Nu au, dar zona e iluminata.

Bun si daca intr-o seara pica lumina, ce facem, intram ca berbecii in parapeti.

Auzi argument: nu e nevoie de catadioptrii, ca e zona luminata. Este EXAAAAACT ce va spuneam ca este cel mai mare pericol al autostrazilor luminate: alte aspecte vor fi neglijate de autoritati, cu justificarea ca autostrada este luminata. Exact asa cum a gandit dr4qula aici, exact asa vor gandi cu totii. Asa s-a gandit mult timp si in Belgia, unde autostrazile sunt PRAF din punct de vedere al sigurantei (nu toate desigur), incl. asfalt prost si marcaje cvasi-invisibile pe timp de ploaie. DOAR E LUMINATE DOMLE.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

Nu cred ca am spus ca nu e nevoie de catadioptrii.
Am spus doar ca parapetele nu au, dar ca zona e iluminata.

E o diferenta mare.  Eu sunt pentru catadioptrii, dar lipsa lor intr-o zona lumina nu e chiar atat de grava ca pe autostrada.

Orice parapet metalic ar tb sa aiba si elementele reflectorizante. Dar aici tb sa puna NJ asa cum avem si dupa iesirea din pasaj.
Arata ca un..... succesiunea de NJ si metalic.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist