News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

ultrasbz

#1725
Din ciclul limitatoarelor "gri" de pe care poti sa decolezi:
harta

Si am mai vazut in multe locuri. Nu inteleg de ce nu sunt vopsite intr-o culoare vizibila.
Mai ales daca esti pentru prima oara pe un astfel de drum poate fi de-a dreptul periculos.

JohannDB

#1726
    Este bine că prezinți "obiectele"....și eu mi-am luato-n telescoape  cu aceste "limitatoare de viteă" TOTAL INVIZIBILE. Ar fi de pus o întrebare; cât corespund aceste "gâlme" de asfalt "stas"-ului și standardului actual privitor la "limitatoarele de viteză" fixate în carosabil... După cum se vede au un profil lateral mai mult apropiat de jumate de cilindru, pe când cele "normale" sunt într-un fel triunghiulare... Și, oare,  au fost puse cele din "asfalt" la latitudinea lui "Dorel" ?? .....

Cristi N

Din cate stiu eu singurele limitatoare de viteza avizate de Politia Rutiera sunt cele facute din cauciuc/plastic, de asemenea ele trebuie sa fie insotite de indicatoare de limitare a vitezei la 30km/h si de atentionare.

Daca ai timp trimite-le un e-mail celor de la Rutiera cu locatie si poze, am vazut ca raspund la solicitari si cer remediera situatiei catre administratorul drumului (CJ ?).

Aici este o discutie despre acelasi tip de limitatoare dar in Bucuresti metrouusor.com la pagina 3 este si un raspuns al Politiei Rutiere.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

stangabriel

#1729
Parapetii metalici de pe Podul  de la Academiei , Dn1, Baneasa, pusi zilele trecute au lisa foarte sus, deasupra "botului" masinilor medii, deci autovehicolele joase si foarte joase se vor infige in stalpi, in nici un caz nu vor glisa in siguranta. Astia sunt tampiti? Ma scuzati, sper ca m-am inselat, dar am trecut pe langa  si am vazut ca erau la nivelul geamurilor.

vancouver

Oare sa fie asa de idioti si sa monteze parapetii PESTE BORDURA existenta acum? Ei sunt ganditi pentru a fi montati de la acelasi nivel cu asfaltul, nicidecum pe trotuar / bordura.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Cristi N

Pe portiunea dintre pasaj Baneasa si pod Ikea parapetul pare sa fie pus la o inaltime ok, sper ca nu au schimbat inaltimea de la o zona la alta  O:-).

Facebook CNADNR

stangabriel

Eu ma refer la rampa spre Otopeni la podul Academie, inca un amanunt "minor", pe anumite portiuni, avem 15 - 20 cm diferenta intre sensuri pe inaltime, fiind cele 3-5 benzi pe sens, nu e tot drumul egal.
Parapetii pe ambele sensuri sunt la aceeasi inaltime, sensurile difera putin, pe langa faptul ca sunt serpuiti in 2 dimensiuni. Bordura e scoasa total.

Cristi N

Inseamna ca au inceput bine si au continuat prost, in una din pozele lor se vede ca au pus parapetele la inaltimi diferite in functie de sensul de mers.

Ranger

Incantat fiind de lucrarile pe timp de noapte la A1, am uitat sa mai scriu si pe aici despre ce se intampla in trafic  O:-)

Asadar, este un trafic teribil pe DN68A intre Faget si Deva, plin de TIR-uri. La miezul noptii. Cred ca doar ziua pe Valea Oltului am mai vazut asa trafic. Daca nu se misca mai repede cu autostrada, DN-ul va ajunge o ruina. Mi-e si groaza sa ma gandesc ce va fi daca vor trebui sa faca lucrari de mentenanta la drum.

Dar sa o luam de la inceput. Mai intai, un berbec cu un trailer urca spre Cosevita cu 20-25 km/h, fara sa se gandeasca sa mai traga pe dreapta din cand in cand sa treaca coloana din spatele lui. Alt berbec cu TIR s-a plictisit probabil si da sa depaseasca urmatoarele: un TIR, 3 turisme, un camion cu remorca si trailer-ul cu pricina. Pe urcare, pe zona cu curbe, adica fix aici. Cand vede ca de dupa curba vine alt TIR din fata, a intrat in parcarea (!!!) de pe stanga. A prins locul din coada coloanei  :lol:
Al treilea berbec, turismul din mijloc din cele 3 de mai sus, se plictiseste si el. Avea de depasit doar unu turism si doua camioane, floare la ureche. Avea SUV, baga 4x4, o calca pana la fund, intra in depasire si... forteaza intrarea in fata primului turism ca de pe contrasens venea alt TIR. Bineinteles, toti cei din spate franam sa ii facem loc berbecului. Mai mult a incurcat cu manevra asta.

Am continuat deplasarea in pas de melc inca cativa km. Am reusit depasirea trailer-ului abia la iesirea din padure inainte de Cosevita, unde este ceva mai drept si am avut noroc sa nu vina nimic din fata. Continuarea pana la Deva, inclusiv pe DN7, s-a desfasurat cam in acelasi fel, cu depasiri rare si grele.

In dreptul drumurilor tehnologice care dau in DN e plin de pamant. Pe uscat se face un praf groaznic, dupa ploaie ma gandesc ca devine patinoar.

Trebuie insistat pe toate caile pt o descarcare la Holdea. Lipsa acestei descarcari VA FI platita cu viata, si nu vorbesc la figurat. DN68A nu va face fata traficului pana la constructia tunelurilor. Iar daca CNADNR are nevoie de o justificare, ii invit sa faca o masuratoare de trafic si o vor gasi.

TibiV

+1
O motivatie mai expresiva ar fi greu de formulat....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Quote from: adrian rosca on May 30, 2016, 04:08:30 PM
^^Porcaria aia din Sacel e o amintire de la SCT, vezi discutiile de la pag. 93-94 a thread-ului. Ma bucur ca CNADNR a reusit sa "rezolve" problema in stilul lor clasic, cu o baliza.

Se pare ca contractul cu SCT e reziliat din Decemberi 2015. Practic nu s-a exeuctat nimic din el. Sigur sunt acolo mult mai multe lucrari care mai trebuie facute. Sa speram ca se misca repede cu relicitarea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

Quote from: Cristi N on June 09, 2016, 11:14:14 AM
Inseamna ca au inceput bine si au continuat prost, in una din pozele lor se vede ca au pus parapetele la inaltimi diferite in functie de sensul de mers.

Diferenta de inaltime este doar pe cativa metri, ca si greseala. Da, o sa incerc sa fac poza din masina, lisa este la nivelul geamului , deci la un unghi mare de impact , intai botul masinii va intra in stalpi, apoi va ricosa toate masina in parapete, daca nu cumva se va intoarce inainte.

Ranger

Cica o sa avem drumuri mai sigure http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21085411-guvernul-simplifica-regulile-privind-auditul-inspectia-siguranta-rutiera.htm

QuoteAplicarea corespunzatoare a Auditului de Siguranta Rutiera poate scadea numarul accidentelor rutiere cu pana la 60%[...]
Masurile au fost adoptate de Guvern in conditiile in care Romania are cel mai mare numar de decese in urma accidentelor rutiere din Uniunea Europeana.
In perioada urmatoare va fi adoptata si Strategia Nationala de Siguranta Rutiera 2016-2020, care deja s-a aflat in dezbatere publica. Romania este printre putinele tari din UE care nu detine inca o astfel de strategie.

TibiV

De la cutter citire:
https://www.facebook.com/catalin.drula/posts/1227391383968499

Quote
Colega mea Alina Burlacu a lucrat în ultimele luni la un pachet legislativ care reformează domeniul siguranței rutiere în România.
Primul pas s-a făcut astăzi prin adoptarea unei Ordonanțe de Urgență de către Guvern. Alina s-a luptat eroic cu avizele ministerelor, a organizat ședințe și grupuri de lucru și nu s-a lăsat pînă nu a reușit să-i convingă pe toți de importanța siguranței rutiere.
Auditul și inspecția de siguranță rutieră a drumurilor se vor efectua mult mai cu cap: atunci cînd trebuie, acolo unde trebuie și măsurile impuse chiar vor avea sens, nu doar ca să bifăm o căsuță. Ca măsură suplimentară față de audit care se face în faza de proiectare a drumului, se va introduce și o inspecție de siguranță rutieră suplimentară în cazul accidentelor grave care se termină cu recomandări privind modificările ce trebuie aduse drumurilor.
România are cel mai mare număr de decese din accidente rutiere din Uniunea Europeană. O cauză importantă este bineînțeles absența unei rețele moderne și sigure de autostrăzi. Dar dincolo de asta, cînd construim sau modernizăm drumuri, trebuie să o facem cu cap. "Capcane mortale" precum intersecțiile de la Tunari sau Ștefănești de pe centura Bucureștiului, sau "bordurica" de pe mijlocul DN1 de la Băneasa, ar fi trebuit să fie imposibile cu un sistem de audit de siguranță rutieră funcțional!
Mama proștilor este mereu gravidă... :)